Már csak pár nap a 2007-es Stunt Riding világbajnokságig!
Helyszín: Kaposújlak reptér
Dátum: 2007. május 19 (szombat)
38 versenyző 12 országból (köztük Amerikai versenyzők!)
Éjszakai pirotechnikás Show!
A finálé Charles Jarman (hollywoodi filmekben kaszkadőr) előkészítésében!
Sétarepülés!
Gokartozás!
Quadozás!
Hi-fi
és Tuningautó kiállítás!
Off-road autó kiállítás!
Extrém mászófal!
Üdv Yeti!
A design az mindig izlés kérdése!
Nekem mindig is a 4 az egybe rendszerek jöttek be, de hát én ilyen vagyok.
A gyári dob meg azért van a motorokon, hogy valamivel kijőjjön a gyárból!
Előbb utóbb úgyis jön az a sportdob, vagy a gyári kibelezése és rövidítése!
Annak meg nagyon örülök, hogy a harmadik szezont is ilyen örömmel kezded a GSX-el!
Meg tudom érteni...
Bocsesz, de egy icipindurit fikázódok . Ha jól tudom, te mostanában szerezted meg jó eséllyel életed motorját . Az OK, hogy egy szép új moci kezdetben minden alkalommal megdobogtatja a boldog tulaj szívét. Ez szerintem minden új gépállat esetében így van, kivéve, ha az illető totálisan mellélőtt.
A szép az, hogy én már gyak. a harmadik szezonom kezdtem meg a Yetivel , és MÉG MINDIG alíg várom, hogy újra rápattanhassak .
Az egydobos GSX1400-al kapcsolatban: Nekem már volt "szerencsém " látni. Hát mit ne mondjak. Szerintem piszokul undorító . A kipuff picit vaskosabb a kétdobos gép kiszösszentőinél, és olyan piszok hosszú, hogy túlér a rendszámon. Az ember szinte aggódik a gépért, nehogy elrántsa az az ormótlan nagy villanypózna ott az oldalán. A hangja szerintem ugyan olyan, mint a kétdobosoké. Meg a hajszárítóké meg a trolibuszoké . De a probléma megoldásához elé 1 db sportdob.
Üdv Egynégyesek!
Jól sikerült a debreceni túránk!
Nem voltunk sokan, de annál jpbb volt a hangulat.
Megállapítottuk, hogy az Alföldön is élvezetes a motorozás.
Folyt. köv. május 26.-án Szolnok- Ópusztaszer Klán Túra!
Ha érdekel valakit.
Nagy különbség nincs hangban a két és az egy kipufogós között.
Talán valamivel mélyebb és morgósabb az egy kipufogós hangja, de visszakapcsolásnál motorfék közben valami istenieket tud visszadurrogni.
Azért itt is mint minden más esetben az igazán brutál hangot sportkipufogóval lehet előállítani!
Na de akkor az igazából brutál is lesz!
1400 köbcenti kegyetlenül tud szólni, főleg 4 az egybe rendszerrel!
Nekem is ezernégyesem van, idén lesz három éves a drága. Eddig nagyon meg vagyok elégedve vele, nem cserélném le másikra. Ha bemegyek a garázsba, pár percet mindíg nézegetem (nagyon király)
A legújabb kiadás tényleg egy kipufogós. Még nem láttam élőben (az Expo-n rendezett motorkiállításon nem is volt kiállítva), hangjára kiváncsi lennék...
Üdv Yeti!
Jól beszélsz!
Hát volt már néhány motorom, de most nem vágyok semmilyen más típusra, csak arra hogy minél többet ülhessek a GSX nyergében!
Igazán állat ez a gép!
Jó a video!
Meg a többi is amit ott találtam!
Az azért brutál ahogy az egyik videon a csávó sorba nyomja le a speed-eseket a pályán 1400-essel!
Annak a hangja is nagyon állat!
Egyébként hihetetlen. Már lassan két éve van a seggem alatt a nagy Yeti , de mind a mai napig minden alkalommal le tud nyűgözni. A gép, ami nem akar erősnek látszani, gyengének meg nem tud. Rám is lehet mondani, hogy: "Más motorra rá se néz. Csak a Suzuki GSX1400. Azt szereti". Imádom ezt a gépet. Megyek is és nyomok egy csókot a tankjára.
Szerintem tegyetek így ti is. Persze csak ki ki a magáéval.
Helyszín: Kaposújlak reptér
Dátum: 2007. május 19 (szombat)
38 versenyző 12 országból (köztük Amerikai versenyzők!)
Éjszakai pirotechnikás Show!
A finálé Charles Jarman (hollywoodi filmekben kaszkadőr) előkészítésében!
Sétarepülés!
Gokartozás!
Quadozás!
Hi-fi
és Tuningautó kiállítás!
Off-road autó kiállítás!
Extrém mászófal!
További információ: http://stuntkaposvar.rulez.hu/