Azóta már én is leteszteltem. Én azért elég komoly külömbséget tapasztaltam. 2. és 3. fokozatban 50 fölött kövérebb gázra mintha intenzívebben gyorsulna. Végigpróbáltam mind a három beállítást, a hatás szerintem ugyanaz.
Egy magyar nyelvű leírás egyébként tényleg nem lenne rossz hozzá.
Egyéb kérdés:
24.000 km-nél esedékes szelephézag ellenőrzéssel kapcsolatban mik a tapasztalatok. Kell állítgatni?
Az enyémnél szépen lehet hallani a szelepek ciripelését (bár én a benzinszivattyút is simán hallom). Lehet ez probléma, vagy ilyennek kell lennie?
Üdv Yetirider!
Én kimondottan a sebesség fokozat kijelzés miatt szereltem fel a gépemre a GIPRO-t.
Ez tökéletesen működik is.
A leírás szerint a 6-os állásba kell rakni TRE mód kiválasztóját. Különösebb változás ez után sem tapasztalható a menetteljesítményeket illetően, max. városban kis fordulaton egyenletesebben jár a motor.
A többi beállítást nem próbáltam ki.
Amúgy van magyar nyelvű leírásom a cucchoz ha érdekel.
Üdv
Steve
Végre felkerült a GIPro az én binyiglimre is, hogy legyen végre valami, ami a pofámba világítja, hogy "Hé te, már megint szexuális úton kapcsoltál vissza előzés előtt, úgyhogy most ne keresd a 7. fokozatot!"
(Ennek örömére bele is vertem a gépbe bő 600 km-t, csak úgy hirtelen. Bukó fullra telivigyorogva)
Na a lényeg:
- Mi a tapasztalatotok, melyik beállítás mellett műkszenek az 1.4-esek a legjobban?
Keresnék 2004-es(ami még a 2 dobos verzio volt) GSX1400-as jobb oldali gyári dobot. Ha lenne esetleg bárkinek ilyen dobja, akkor az kérem hogy szóljon itt a fórumon. Elöre is köszönöm
A GIPro felszerelése tényleg nagyon egyszerű! Bal oldali takaró műanyag levesz, ülés, tankrögzítés eltávolít. Ezután a váz mellet haladó kábelkötegben megkeresel egy (általában fehér színü) háromszög alaku csatlakozót, amit miután széthúztad értelem szerűen becsatlakoztatod a GIPro csatiját, és végül a maradék egy szál piros vezetéket rákötöd az akksi pozitív sarujára. A művelet ezen része kb. 20 perc. A fokozatokat járó motornál úgy tanítod be a műszernek, hogy először hosszan nyomva tartod az alján lévő gombot, míg egy L nem jelenik meg. Ezt követően sorban kapcsolgatod a fokozatokat, míg a villogás nem szűnik meg. Utána már semmit sem kell állítanod rajta, mivel ezt az állapotot memorizálta. Sok sikert a szereléshez és jó motorozást !
Nem tudom, milyen rettenetes kór okoz olyan elmebajt, hogy valaki egy 1.4-es motort még tunningoljon is, de én is elkaptam . Olvastam sok szép dolgot egy GIPro nevezetű varázseszközről, már én is várom a sajátom .
Kérdésdömping:
Felszerelhető házilag?
Mit kell és hova dugni ?
Ide meg lehet képzelni még egy kismillió kérdést. Minden érdekel az eszközzel kapcsolatban.
Állítólag Pl. meg kell neki mutogatni a fokozatokat. Hogy is?
Stb.
Köszi minden segítséget.
Megj: Gumival kapcsolatban: Hátra 180/55, előre 130/60. Így lesz egy Yetiből kezesbari.
Csak azt nem értem, miért vették le a másik kipufogót, tök vagány volt duplával hátulról, most meg egy oldalt van egy nagy bunyik kipuff, így idétlenül néz ki.
Motorom túljutott a 2000. kilométeren.
Magától értetődően teljesen hibamentes és precíz működéssel.
Eddigi tapasztalataim teljes mértékben megegyeznek a lentebb idézett teszt tapasztalatokkal.
Nem hiszem hogy az elkövetkezendő években más motorra vágynék.
Eddig 9 motor van a csapatban, ha valaki jönne, befér még a keretbe.
Indulás a Pólus parkolóból reggel 8-kor.
Köszi
Ment a mail!
Köszi a segítséget. A címem: yetirider@freemail.hu
Örülök, hogy neked is bevált a szerkezet!
Ha írsz mail címet elküldöm a magyar nyelvű leírást.
Szelepállítás ügyben nem tudok mit mondani, mert az én gépem még messze van a 24e kilométertől.
Üdv
Steve
Azóta már én is leteszteltem. Én azért elég komoly külömbséget tapasztaltam. 2. és 3. fokozatban 50 fölött kövérebb gázra mintha intenzívebben gyorsulna. Végigpróbáltam mind a három beállítást, a hatás szerintem ugyanaz.
Egy magyar nyelvű leírás egyébként tényleg nem lenne rossz hozzá.
Egyéb kérdés:
24.000 km-nél esedékes szelephézag ellenőrzéssel kapcsolatban mik a tapasztalatok. Kell állítgatni?
Az enyémnél szépen lehet hallani a szelepek ciripelését (bár én a benzinszivattyút is simán hallom). Lehet ez probléma, vagy ilyennek kell lennie?
Én kimondottan a sebesség fokozat kijelzés miatt szereltem fel a gépemre a GIPRO-t.
Ez tökéletesen működik is.
A leírás szerint a 6-os állásba kell rakni TRE mód kiválasztóját. Különösebb változás ez után sem tapasztalható a menetteljesítményeket illetően, max. városban kis fordulaton egyenletesebben jár a motor.
A többi beállítást nem próbáltam ki.
Amúgy van magyar nyelvű leírásom a cucchoz ha érdekel.
Üdv
Steve
Végre felkerült a GIPro az én binyiglimre is, hogy legyen végre valami, ami a pofámba világítja, hogy "Hé te, már megint szexuális úton kapcsoltál vissza előzés előtt, úgyhogy most ne keresd a 7. fokozatot!"
(Ennek örömére bele is vertem a gépbe bő 600 km-t, csak úgy hirtelen. Bukó fullra telivigyorogva)
Na a lényeg:
- Mi a tapasztalatotok, melyik beállítás mellett műkszenek az 1.4-esek a legjobban?
Miért van aki még nem ismeri?
Imre
Szeretném reklámozni a gsx1400-as oldalt, ha valaki még nem ismerné!
Motoros Üdv! ZsPeti
egy korábbi kérdésedre a véleményem!
Nagyon király a finster dob-nekem az van fennt!50ezer/db és állat!
szól ahogy kell, de a legszebb 4000/percnél !
ha kell teszek fel képet róla!
Keresnék 2004-es(ami még a 2 dobos verzio volt) GSX1400-as jobb oldali gyári dobot. Ha lenne esetleg bárkinek ilyen dobja, akkor az kérem hogy szóljon itt a fórumon. Elöre is köszönöm
Köszi a segítséget. Így már látok némi halovány esélyt arra, hogy sikerüljön beépíteni.
A GIPro felszerelése tényleg nagyon egyszerű! Bal oldali takaró műanyag levesz, ülés, tankrögzítés eltávolít. Ezután a váz mellet haladó kábelkötegben megkeresel egy (általában fehér színü) háromszög alaku csatlakozót, amit miután széthúztad értelem szerűen becsatlakoztatod a GIPro csatiját, és végül a maradék egy szál piros vezetéket rákötöd az akksi pozitív sarujára. A művelet ezen része kb. 20 perc. A fokozatokat járó motornál úgy tanítod be a műszernek, hogy először hosszan nyomva tartod az alján lévő gombot, míg egy L nem jelenik meg. Ezt követően sorban kapcsolgatod a fokozatokat, míg a villogás nem szűnik meg. Utána már semmit sem kell állítanod rajta, mivel ezt az állapotot memorizálta. Sok sikert a szereléshez és jó motorozást !
Nem tudom, milyen rettenetes kór okoz olyan elmebajt, hogy valaki egy 1.4-es motort még tunningoljon is, de én is elkaptam . Olvastam sok szép dolgot egy GIPro nevezetű varázseszközről, már én is várom a sajátom .
Kérdésdömping:
Felszerelhető házilag?
Mit kell és hova dugni ?
Ide meg lehet képzelni még egy kismillió kérdést. Minden érdekel az eszközzel kapcsolatban.
Állítólag Pl. meg kell neki mutogatni a fokozatokat. Hogy is?
Stb.
Köszi minden segítséget.
Megj: Gumival kapcsolatban: Hátra 180/55, előre 130/60. Így lesz egy Yetiből kezesbari.
brigstone van rajta, de idegeskedik 1 kicsit! kanyarban fel akar állni!
Légyszi segítsetek szükségem lenne pest közeli bóntóra vagy bontott motorra ahol találnék ilyen Jobbos tükröt min ami a képen van (A motor eladó)
Finom kis túra lesz!
Magától értetődően teljesen hibamentes és precíz működéssel.
Eddigi tapasztalataim teljes mértékben megegyeznek a lentebb idézett teszt tapasztalatokkal.
Nem hiszem hogy az elkövetkezendő években más motorra vágynék.