ehh jóvan több forumon nyomjuk..olvastam a Kareszét is persze..de annyit fárasztottam már ...IRC-n...ha gyártja még...csak beszereléshez kell szerelő aki megérti és beszereli ...
Ironed, vazze, a bandit.hu-n nyomjál Karesznak Pü-t, ő szériában gyártja. Nem tom mennyi az ára. De olyat is tud- gondolom töredék áon, h csak 1 led, és az jelzi, ha 5-ben vagy.
Na ja.
Az újabb vigasztaló tény, hogy rettenetesen alul terhelt a Big Bandit! Ezt a kevésbé combos gépek tulajdonosai jócskán irigylik tőled és szívesen odaadnák a 6. fokozatukat egy kis Banditos élményért!
Az 1,4-es GSX-ben 6 sebesség van, mi mégis néha a 7.-et kerestük...
Erről ennyit.
Üdv Ironed!
Ha csak nem az új vizes, injektoros Banditod van akkor attól tartok, hogy nincs.
A GIPRO működésének ugyanis alapfeltétele a komputer.
Az meg a karbis Banditokon nincs. Sajna.
Szevasztok!
Ma én is beszereltem a GIPRO-t.
Ki is próbáltam.
Érezhetenően jobban gyorsul a verda! Pedig eddig sem volt valami karcsú a gyorsulás. A sebességfokozatokat is szépen mutatja.
Szóval vaddisznó a gép!
A GIPRO leírásából:
A Suzuki EFI motorkerékpárok minden sebességfokozatban különböző gyújtásidőzítéseket használnak a zajterhelésre és károsanyag-kibocsátás vonatkozó helyi szabályozáshoz való alkalmazkodás érdekében. Ennek eredményeként alacsonyabb sebességfokozatokban a gyújtásidőzítés korlátozva van.
Az aktivált TRE segítségével mind a fojtószelep reakciója, mind a gyorsulás javul az 1-4 sebességfokozatban.
Én is elsősorban a sebesség fokozat kijelzés miatt vettem.
Na de ha mellette még egy kis tuningot is tud, az már csak hab a tortán!
Hétvégén szerelés...
No! Tegnap kipróbáltam menet közben is, de hatalmas változásokat nem vettem észre. Elvileg nem köhöghet, ha csak 1-2-ben araszolsz. Hát tegnap nem nagyon araszoltam, de nem is köhögött. A végsebesség tiltás feloldását szerintem a büdös életben nem fogom kipróbálni! De mintha 1-2-ben kicsit gonoszabb lenne a motor. Ha nem figyelek oda, már ott is a fekete gumicsík az aszfalton.
Viszont az, hogy kiírja a fokozatot, qrva jó! Nem akarom már 7-be kapcsolni, és nem húzogatom fölöslegesen a kuplungot.
Szevasz!
Köszönöm szépen az infót, nagyon tetszik a dolog, innentől kezdve csupáncsak píz kérdése.
A kiállításon ContiRoadAttack gumigarnitúrára vertem el a lét, ez már sajna nem fért bele.
Imre
Szevasztok!
Én is nézegettem és szimpatikus is a dolog, de elég nagynak láttam a kijelzőt(ami ugyebár az elektronikát is magában foglalja).
Ha nem lenne nagy kérés tegyetek már egy képet fel arról, hova szereltétek és hogy néz ki.
Szeva Csaba!
Nem mondom te aztán gyors voltál. Amikor pénteken mentem a cuccért, a srác a standon nagy örömmel fogadott és egyből mondta, hogy már félre van téve kék kijelző.
Mondom én: Milyen kék? Aztán röviden tisztáztuk, hogy az a kék nem az enyém. Szerintem az volt a tiéd! Kicsi a világ.
A környezetvédelmi tiltásokat kigyomláltad a gépből? Valami érezhető hatás, változás?
15.-én van valami konkrét túrátok, vagy még képlékeny a dolog?
Ha úgy alakul szívesen csatlakozok.
A GSX 1,4-es oldalon a fórum nekem piszok áttekinthetetlen, de biztos bennem van a hiba. Azért olvasgatok ott is.
Üdv
Steve
Kösz az infót, meg fogom nézni!
Jó volt a 15.-ei gurulás!
16.-án meg a Fertő tóhoz motoroztunk a párommal, úgyhogy ma pihi...
Az újabb vigasztaló tény, hogy rettenetesen alul terhelt a Big Bandit! Ezt a kevésbé combos gépek tulajdonosai jócskán irigylik tőled és szívesen odaadnák a 6. fokozatukat egy kis Banditos élményért!
Az 1,4-es GSX-ben 6 sebesség van, mi mégis néha a 7.-et kerestük...
Erről ennyit.
A karbis Big Bandit fokozat kijelző nélkül is nagyon jó gép!
Ha csak nem az új vizes, injektoros Banditod van akkor attól tartok, hogy nincs.
A GIPRO működésének ugyanis alapfeltétele a komputer.
Az meg a karbis Banditokon nincs. Sajna.
Rendben ott leszek!
Na, de hol a tökömbe van Éeden a Jet kút?
Én, ahogy már írtam is Tihany felé mennék, de szívesen elkanyarodok Dunaújváros felé.
Nektek aztán, nem jó a tihanyi irány?
Ma én is beszereltem a GIPRO-t.
Ki is próbáltam.
Érezhetenően jobban gyorsul a verda! Pedig eddig sem volt valami karcsú a gyorsulás. A sebességfokozatokat is szépen mutatja.
Szóval vaddisznó a gép!
A GIPRO leírásából:
A Suzuki EFI motorkerékpárok minden sebességfokozatban különböző gyújtásidőzítéseket használnak a zajterhelésre és károsanyag-kibocsátás vonatkozó helyi szabályozáshoz való alkalmazkodás érdekében. Ennek eredményeként alacsonyabb sebességfokozatokban a gyújtásidőzítés korlátozva van.
Az aktivált TRE segítségével mind a fojtószelep reakciója, mind a gyorsulás javul az 1-4 sebességfokozatban.
Na de ha mellette még egy kis tuningot is tud, az már csak hab a tortán!
Hétvégén szerelés...
Viszont az, hogy kiírja a fokozatot, qrva jó! Nem akarom már 7-be kapcsolni, és nem húzogatom fölöslegesen a kuplungot.
Üdv:
SzobCsab
Köszönöm szépen az infót, nagyon tetszik a dolog, innentől kezdve csupáncsak píz kérdése.
A kiállításon ContiRoadAttack gumigarnitúrára vertem el a lét, ez már sajna nem fért bele.
Imre
Jól sikerült a szerelés!
Én a fordulatszámmérő alá terveztem, de a te ötleted most gondolkodóba ejtett.
A hétvégén majd kitalálom.
És mivel rögzítetted a kormányhoz, vagy van vele v.mi rögzítőcucc.
Én is nézegettem és szimpatikus is a dolog, de elég nagynak láttam a kijelzőt(ami ugyebár az elektronikát is magában foglalja).
Ha nem lenne nagy kérés tegyetek már egy képet fel arról, hova szereltétek és hogy néz ki.
Köszi: Molnár Imre
Nem mondom te aztán gyors voltál. Amikor pénteken mentem a cuccért, a srác a standon nagy örömmel fogadott és egyből mondta, hogy már félre van téve kék kijelző.
Mondom én: Milyen kék? Aztán röviden tisztáztuk, hogy az a kék nem az enyém. Szerintem az volt a tiéd! Kicsi a világ.
A környezetvédelmi tiltásokat kigyomláltad a gépből? Valami érezhető hatás, változás?
15.-én van valami konkrét túrátok, vagy még képlékeny a dolog?
Ha úgy alakul szívesen csatlakozok.
A GSX 1,4-es oldalon a fórum nekem piszok áttekinthetetlen, de biztos bennem van a hiba. Azért olvasgatok ott is.
Üdv
Steve