Ma megvettem én is, és fel is szereltem. Meg kellett neki mutatni a sebességfokozatokat. Ja, és szép kéken világít!
15-én kb 200 motor megy az évadnyitóra. Nekem ez túl sok. De mehetnénk ekkor is a többi 1.4-essel!
Fórum a www.gsx1400.hu -n!
Hi!
Én tegnap megvettem a cuccot.
Megérte kimenni a kiállításra, mert még alkudni is tudtam.
Így aztán 15 ezerért elhozhattam.
Jövő hétvégén remélem már a verdán lesz!
GI pro w/ATRE
A GIpro egy Suzuki és Kawasaki motorkerékpárokhoz kifejlesztett fokozatkijelző, beépített gyújtástérkép optimalizáló funkcióval. Ez a termék nem csak a legmegbízhatóbb fokozatjelző a piacon, de a TRE jellegű tuning box-ok közül is a legfejlettebb készülék. Míg konkurens fokozatjelzők a fordulatszám és sebesség jelek arányából következtetnek az éppen aktuális fokozatra, addig a GIpro a fokozat-jeladó szenzor jelét közvetlenül dolgozza fel. Ezért a GIpro késlekedés és tévedés nélkül képes a fokozatok jelzésére. A beépített ATRE funkció a gázreakcióra van kedvező hatással, elsősorban kisebb gázállásoknál. Továbbá, bizonyos modelleken nyomatékosabb lesz a motor alacsonyabb sebesség fokozatban, valamint a végsebesség tiltást is feloldja. Ez a funkció gyári állapotban ki van kapcsolva, és egy gombnyomással lehet aktiválni. Az ATRE mindazokat az előnyöket egyesíti egy termékben, melyek csak különböző termékekben hozzáférhetőek. A kijelző automatikus fényerő szabályozóval van ellátva, amelynek az érzékenysége is állítható igény szerint. A GIpro egyaránt hatékonyan működik gyári állapotú motorkerékpáron, és egyéb termékekkel együtt használva is, mint pl. a Power Commander és SpeedoHealer. A termék beszerelési időigénye kb. 15 perc legtöbb motorkerékpáron.
Én most a kiállításon veszem meg. Akciós ára 17.400.-Ft
Eddig csak jókat olvastam ról. Remélem beválik.
Sziasztok!!!
Most vagyok az oldalon elöször de igazán szépek a GSX-1400-ek.
Én Párizban találkoztam igen sokkal és gyönyörüek!!
Persze az ithoniak is
Probaszempontbol igen kezelhetöek és a rugozás is megfelelö szerintem!!
Üdv: Mindenkinek (CSÖGÁZ DE OKOSAN )
Szevasztok nem tudja véletlenül valak pontosan hogy egy 1200-es suzuki GSX-nek 2000-es kiadás, mennyi szelephézagot kell állitani?
Tudom nektek 1.4-eseitek vannak, de hát ha tudja valaki:
Meg ha itt tartunk motorra építhető turbó is érdekelne.
A hátsót 2 személyre át szoktam tekerni, a csillapítást hagyom. Az elsőt gyári érték közelére beállítottam valamikor, úgy jónak találtam és annyi.
Persze ha valaki túl sportosan használja annak biztos célszerű állítgatni, de azt úgy gondolom inkább sportmotoron szokás.
Szeva Ric!
Na ja!
Azért ha van egy olyan futóműved, ami nakeden ritka mint a fehér holló (talán egyiken sincs). 12 fokozatban állítható húzó, nyomó csillapítás az első futóművön + rugó előfeszítés , valamint 4 fokozatban állítható húzó, nyomó csillapítás a hátsó futóművön + rugó előfeszítés, miért ne használná ki az ember!!??
Ezek a futómű paraméter csak a sportmotorokon megszokottak, igaz ott is káosz uralkodik a beállításokat illetően…
Szevasztok!
Futómű beállítással kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Szoktátok állítgatni, vagy a gyári beállítással jártok?
Húzó, nyomó csillapatás + rugó előfeszítés elől, hátul! Nem egy egyszerű eset!
Üdv
Steve
Bazz, neked GSX-ed van ezt miért nem mondtad szilveszterkor, vagy csak elfelejtettem? Pont ott mondtam Tibiapunak hogy ha eladom az RR-t akkor vagy Husaberg vagy valami Big naked, azt le lettem fikázva hogy mér nem sportmotort akarok! Eccer hadnémmá meg, vizsgaidőszak után lécci! Ja mer pont GSX egynégyet meg a nagy CB-t nézegettem.
Remélem nem keverlek, együttszilveztereztünk ugye?
Pedig láttam már az adatlapod de Gödön be nem ugrott volna!
Csumi Steve tesó!
Nagyon nagy Gratula a GSXhez!Szép!!!! Mennyi tettél bele?
A GSR most kivan borúlva idegileg?
Majd jó lesz a barátnőmnek!
Üdv tesó!Sok örömet és rengeteg balesetmentes kilómétert a GSXhez!
kykee
15-én kb 200 motor megy az évadnyitóra. Nekem ez túl sok. De mehetnénk ekkor is a többi 1.4-essel!
Fórum a www.gsx1400.hu -n!
Üdv:
SzobCsab