Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma megvettem én is, és fel is szereltem. Meg kellett neki mutatni a sebességfokozatokat. Ja, és szép kéken világít!
15-én kb 200 motor megy az évadnyitóra. Nekem ez túl sok. De mehetnénk ekkor is a többi 1.4-essel!
Fórum a www.gsx1400.hu -n!

Üdv:
SzobCsab
Hi!
Én tegnap megvettem a cuccot.
Megérte kimenni a kiállításra, mert még alkudni is tudtam.
Így aztán 15 ezerért elhozhattam.
Jövő hétvégén remélem már a verdán lesz!

motorozz.hu évadnyitó gurulás 15.-én?
Köszi!
Megnézem!
És ha van nekik, akkor nem akarom többé 7.-be váltani!
Ja, és a kiállításon a Kakasaki stand mellett, az AGO Motor árulja a cuccot.
Üdv Csba!
Itt a forgalmazó web oldala.
A látszet ellenére magyar cég!
E-mailre egy nap alatt válaszolnak.

GIPRO
És ki a forgalmazója a GI pro w/ATRE cuccnak?
Ha valakit érdekelne...

GI pro w/ATRE
A GIpro egy Suzuki és Kawasaki motorkerékpárokhoz kifejlesztett fokozatkijelző, beépített gyújtástérkép optimalizáló funkcióval. Ez a termék nem csak a legmegbízhatóbb fokozatjelző a piacon, de a TRE jellegű tuning box-ok közül is a legfejlettebb készülék. Míg konkurens fokozatjelzők a fordulatszám és sebesség jelek arányából következtetnek az éppen aktuális fokozatra, addig a GIpro a fokozat-jeladó szenzor jelét közvetlenül dolgozza fel. Ezért a GIpro késlekedés és tévedés nélkül képes a fokozatok jelzésére. A beépített ATRE funkció a gázreakcióra van kedvező hatással, elsősorban kisebb gázállásoknál. Továbbá, bizonyos modelleken nyomatékosabb lesz a motor alacsonyabb sebesség fokozatban, valamint a végsebesség tiltást is feloldja. Ez a funkció gyári állapotban ki van kapcsolva, és egy gombnyomással lehet aktiválni. Az ATRE mindazokat az előnyöket egyesíti egy termékben, melyek csak különböző termékekben hozzáférhetőek. A kijelző automatikus fényerő szabályozóval van ellátva, amelynek az érzékenysége is állítható igény szerint. A GIpro egyaránt hatékonyan működik gyári állapotú motorkerékpáron, és egyéb termékekkel együtt használva is, mint pl. a Power Commander és SpeedoHealer. A termék beszerelési időigénye kb. 15 perc legtöbb motorkerékpáron.

Én most a kiállításon veszem meg. Akciós ára 17.400.-Ft
Eddig csak jókat olvastam ról. Remélem beválik.
Szeva Tuci!
Te hol és mennyiért vetted a bukócsöved a gépedre?
Előre is kösz a segítséget.
Üdv
Steve
Üdv!
Köszi az infót.
Szia!

A Shox-nál vettem a csövet 2003-ban és ha jól emlékszem Givi a márkája.

Üdv:
SzobCsab
Szevasz Csaba!
Bukócső kéne a gépemre.
Valami olyasmire gondoltam, mint amilyen a tiéden van.
Elárulnád, hol és mennyiért vetted?
Üdv
Steve
Sziasztok!!!
Most vagyok az oldalon elöször de igazán szépek a GSX-1400-ek.
Én Párizban találkoztam igen sokkal és gyönyörüek!!
Persze az ithoniak is
Probaszempontbol igen kezelhetöek és a rugozás is megfelelö szerintem!!
Üdv: Mindenkinek (CSÖGÁZ DE OKOSAN )
Szevasztok nem tudja véletlenül valak pontosan hogy egy 1200-es suzuki GSX-nek 2000-es kiadás, mennyi szelephézagot kell állitani?
Tudom nektek 1.4-eseitek vannak, de hát ha tudja valaki:
Meg ha itt tartunk motorra építhető turbó is érdekelne.
Szevasztok!

A hátsót 2 személyre át szoktam tekerni, a csillapítást hagyom. Az elsőt gyári érték közelére beállítottam valamikor, úgy jónak találtam és annyi.
Persze ha valaki túl sportosan használja annak biztos célszerű állítgatni, de azt úgy gondolom inkább sportmotoron szokás.

Molnár Imre
Szeva Ric!
Na ja!
Azért ha van egy olyan futóműved, ami nakeden ritka mint a fehér holló (talán egyiken sincs). 12 fokozatban állítható húzó, nyomó csillapítás az első futóművön + rugó előfeszítés , valamint 4 fokozatban állítható húzó, nyomó csillapítás a hátsó futóművön + rugó előfeszítés, miért ne használná ki az ember!!??
Ezek a futómű paraméter csak a sportmotorokon megszokottak, igaz ott is káosz uralkodik a beállításokat illetően…
Szia Steve!

Csak húzni kell neki!
Szevasztok!
Futómű beállítással kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Szoktátok állítgatni, vagy a gyári beállítással jártok?
Húzó, nyomó csillapatás + rugó előfeszítés elől, hátul! Nem egy egyszerű eset!
Üdv
Steve
Hali!

Bazz, neked GSX-ed van ezt miért nem mondtad szilveszterkor, vagy csak elfelejtettem? Pont ott mondtam Tibiapunak hogy ha eladom az RR-t akkor vagy Husaberg vagy valami Big naked, azt le lettem fikázva hogy mér nem sportmotort akarok! Eccer hadnémmá meg, vizsgaidőszak után lécci! Ja mer pont GSX egynégyet meg a nagy CB-t nézegettem.

Remélem nem keverlek, együttszilveztereztünk ugye?
Pedig láttam már az adatlapod de Gödön be nem ugrott volna!
Semi baj de ha barmiben segithetek csak szoj!




Istvan
Szevasz!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, de már nagy részben megoldódott a problémám.

Imre
IMRE

Tehat ha kel csak irj!!!!
En tudok hoza alkatreseket ha meg erdekel! Ird meg mi kel en megirom az arat!AZ e-mail cim serenity@eunet.yu src="/img/smiles/04.gif" align=absmiddle>email@sportmotor.hu
Szevasztok!
Szeretném én is tiszteletemet tenni.
Szia István!http://gsx1400.profnet.hu/ a honlap .csak ügyesen.de a suzukimotor.lap.hu-n is megtalálod a GSX-eknél a sor alján!!!!!!
Csumi Steve tesó!
Nagyon nagy Gratula a GSXhez!Szép!!!! Mennyi tettél bele?
A GSR most kivan borúlva idegileg?
Majd jó lesz a barátnőmnek!
Üdv tesó!Sok örömet és rengeteg balesetmentes kilómétert a GSXhez!
kykee