Szia !a GSX-1400 honlap kicsit jobban megy mint ez(úgy értem többen írnak hozzászólást)ehhez a géphez.Légy üdvözölve közöttünk!!!!balesetmentes kilométereket!!!!!üdv Tuci.
A hangja változott.
Az motor alacsony fordulaton lágyabban megy, nem cibálja annyira a láncot, de azért még mindig elég erős. 3000ford/perctől változatlan. A fogyasztásom 7 liter volt legutóbb városban és úton vegyesen, de most másképp megyek vele, mert 4000f/p fölött annyira jó a hangja, hogy feláll a szőr a kezemen! Most már kezdem kapisgálni, hogy mi köze van az intenzív gumikopásnak a kipufogó hangjához.
Ja, és az autósok viselkedése változott a legjobban. 99% lehúzódik!
Ha gondolod, találkozhatunk a hétvégén, és megmutatom a hangját.
Hello!
Zalaegerszegen készült. http://www.martindob.hu/
kb. 55eFt/db összekötőkkel, szerelékekkel
+ 2db kivehető hangtompító betét 4eFt (hogy a villanymozdony feeling megmaradjon, és a határon kiengedjenek.)
Nagyon ütős a géped ezekkel a dobokkal. Gondolom akusztikailag sem elhanyagolható. Tudnál egy két indót írni a dobokról, gondolok itt ár, szerelési ktg., stb.
Nem baj! Nyugodtan ihatok, amíg tudom, hogy terem friss máj az utakon...
Gergőéknél végre összerakták a gépemet. Nagyon gonosz hangja lett. Itt van pár kép róla:
Na kicsit mellé nyomtam.
Szóval a lényeg hogy a Mátrába voltunk és tényleg nagyon tuti volt minden, de a Mátraházi részen egy ETZ-s valószínüleg helyi vagány kicsit felhúzott. Igazából a srác tényleg ügyes volt a tzvel, de engem marhára zavart hogy a kanyargós részen egyfolytában a "seggembe" volt. Ezekután a kanyarokba próbált előzni hol kívül hol belül, de persze azért egy tz nem nyomatékbomba. Aztán úgy döntöttem hogy elengedem mert az én épségemet ne kockáztassa egy semmitérő "verseny".
Balesetmentes motorozást Mindenkinek!
Már csak egy két év és én is sajátomnak mondhatom az 1.4- esem. 2004-es kiadású kék-fehér.
Azért írok mert a hétvégén egy nagyobb csapattal a Mátrába voltunk motorozni. Hatalmas élmény volt.
A tankot és a sárvédőt már javítják és festik, kipu és kormány már került Békéscsabáról, de a lámpakeret és a foncsor érdelekne, valamint ha van műszerfal külső nikkelezett rész és a belső rögzítő rész.
Az én törött motoromon van kicsit karcos:
-Első sárvédő
-Első lámpa keret és foncsor
Ha Gergő el tudná intézni, hogy ne kelljen a bizosítónak leadni a cserélt alkatrészeimet, akkor maradna egy pár szépséghibás, de használható cuccom...
Kedves ismeretlen sportmotoros!
A mátrában történt találkozásunkat "nagyon szépen köszönöm neki.
A kár megközelíti a 300.000 Ft-os, nekem szerencsére semmi bajom nem lett.
Csakhogy más is képben legyen: Egy balos beláthatatlan kanyarban Mátraháza és a galyai elágazó között parád felé haladva kezdett előzni a Yamaha motrkerékpárjával a "Motorostárs", természetesen én lassabb tempóban egészen az út széléhez húzódtam, mire neki sikerült az előzés. Én viszont az út szélén lévő kavicson megcsúsztam és a másik oldalon kötöttem ki a szalagkorlát fogott meg, maj a vas az oldalán még egy kicsit csúszott. Ennyi az eset.
Természetesen a Yamahásnak eszébe sem jutott megállni. Mások viszont segítettek.
A gép nem roncsolódott annyira, hogy ne tudtam volna én is parád irányába utánna menni, hiszen sejtetten, hogy a parádi parkolóban megállt. Mitmondjak? A kedves kolléga szerint én voltam a balfasz és eszében sem volt betétlepot adni vagy valami hasonló segítséget felajánlani.
Ha olvassa ezt, legalább szálljon magába és gondolja meg mikor veszélyeztet ilyen módon másokat.
A korát tekintve pedig azt gondolom Ő az akinek semmi tapasztalata csak a gázt húzza ész nélkül.
Megtehetném, megtehettem volna, hogy feljelentem, de én úgy gondolom az ember ne szarjon a saját fészkébe. De ehhez mindenkinek partnernek kell lenni.
Mindezek után keresem a következő alkatrészeket:
Kormány
Első sárvédő
Első lámpa keret és foncsor
Műszerfal külső burkolat
Műszerfal belső rögzítő burkolat
(bukócsövet remélem fog adni bal oldalit az aki gyártotta anno)
Bal oldali kipufogó
Ha valaki tud árat v. hol lehet jó áron beszerezni nagyon szépen megköszönöm.
Azt hiszem a jövő évi keretem erre költhetem és majd nézem a garázsban a mocit.
Volt egy kérdés a garanciális problémákkal kapcsolatban...
Általában a jobb és bal dekli szokott cserés lenni ugyanis rossz minőségű volt 2004-ig a lakkozása ezeknek az alkatrészeknek....
Valamint (pont SzobCsabnak volt egy ilyen problémája) a két első tárcsa "valamillyen" ersőhatás folyamán eldeformálódott.....
De amúgy egy nagyon jó motor ez a taliga....én nagyon megvagyok elégedve a géppel:)
Igazából itt a nyomatékleadásról van szó...
1-2 fokozatban 50 km/h-ig nem képes leadni a maximális nyomatékot...ez kiveszi ezt a bizonyos akkusztikai folytást....és tényleg kicsit kajakabb lesz a gép:)
Ja ezt a dobozkát itthon is belehet szerezni...:)kb 17e forint....
A végsebesség pedig kb 245...
Kerestem a GSX honlapot, de nem találtam (magyart legalábbis)!
Milyen néven érhető el???