Apámnak van egy GSX1400-e, de ő leginkább túrázgat vele, nem 220-al hasít.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy gyárilag mennyi az 1400-es végsebessége?
Aztán a másik hogy hallott e valaki olyanról, hogy franciaországból lehet rendelni egy alkatrészt, vagy nemtom mit, amitől 1-es ben és 2-esben a 100%-os teljesítményt adja le a motor, nem pedig a gyári 50 vagy asszem 60%ot ?
Hali...hát sajnos nem szép látvány egy ilyen törött egynégyes....:(
Visszatérve a dobra nagyon bitang hangja van a sportcsöves 1.4-eseknek....négy az egybent már hallottam de kétcsövest csak videón.....
Sziasztok!
SzobCsab vagyok, a Pilisi Sólymok Motoros Klub tagja. 3 éve hajtom az 1.4-esemet. Sajnos a sűrű élet miatt még csak 15e km-t tekertem bele.
8e km után gariba kicserélték az első féktárcsáimat, mert fékezéskor rázott a motor eleje.
9e km-t bírt a gyári hátsó gumi, és kb 13e km-t az első.
Most Metzeler MEZ6 túra gumik vannak rajta, keményebbek, nehezebben melegszenek, de már most látszik, hogy többet fognak bírni.
Ezen kívül semmi problémám nem volt vele július 13-ig, amikor elém ugrott egy őz. Most Gergőéknél, a 17.kerületben várja a sorsát. Nem szeretem a hangos motorokat, de a baleset után erősen gondolkodok két sportdobon. Ha valakinek van tapasztalata sportdobbal 1.4-en, szívesen fogadom!
Használjátok ki a jó időt!
Sziasztok GSX tulajok!
Sajna én már egy hónapja nem vagyok az, de ami Titeket érdekelhet maradt még egy-két alkatrészem
hozzá:
- 4 db NGK iridium gyertya, bontatlan, 10000 Ft (gyári ára 16 euro/db)
- 1 db K&N sportlégszűrő, bontatlan, 20000 Ft (gyári ára 86 euro/db)
- 1 db láncszett, bontatlan, 20000 Ft
- DUNLOP D207 RR első-hátsó gumi, vadi új, 55000 Ft
Hát az úgy volt, hogy a motor mellé kapta ajándékba, gyári plexi, 20.000 Ft.
Nagyon dicsérte a tesó, hogy jobb szélvédelme van ezzel, mint a fejidomos Bandittal. Aztán elment Kakasdra a Yamahásokhoz, látott egy csomó szép meztelen gépet, és inkább leszedte.
Egyébként nem motorozik gyorsan, 120-140-es utazónál álltólag így is kényelmes.
A GSX fórumon adta el az egyik srácnak, neki is kék-fehér GSX-e van. Nem tudom mikori, de asszem fekete kerekű volt, azzal a háromszög mintájú kékkel a tankján. (és asszem kék bőrruhája van)
Szélvédelem:
Én csak a plexi nélküli állapotában mentem vele. Szembeszéllel már 130-nál is drasztikus.
Mind1, neki most így tetszik. Minden héten mást akar a gyerek, nehéz kiigazodni rajta.
Én meg csak júliusban mehetek korlátlanra...
Utána elég sokszor el fogom csórni a mociját, ahogy most ő az autómat.
Plexi nélkül nagyon gázos menni vele.
Kb. 40-50-el többel mehetsz kényelmesen, ha rajta van.
Ha valaki nem megy hosszú távokat nem annyira zavaró, de több száz km után igen.
Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy bepofátlankodok. Lacinak hívnak és szombathelyi vagyok. Nekem is GSX1400-en van, egy gyönyörű K4-es. Sajna mivel családalapítás előtt állok kénytelen leszek eladni a kicsikémet. Ha esetleg valakit érdekelne: 2004 decemberében vettem, 7000 km-t motoroztam vele. Tehát éppen hogy be van járatva. 6000-es szervíz megvolt. Van rajt egy füstszínű Puig plexi és egy egyedi csomagtartó. Nagyon sajnálom mert hihetetlenük jó motor. Amit szeretnék érte:1820000Huf.
Nekem van rajt kb. 900.000huf hitelem, de lehet hogy azt is át lehet iratni. Tel.számom: 20/4116920
Első: Kimentem autóval a várost megkerülő útra, ahol teszteltem a GSX-et. Iszonyatosan jó a gép. :-) Menet köben annyira könnyűnek tűnik, annyira jól kezelhető, hogy az valami hihetetlen. Először azt hittem, hogy mivel jóval hosszabb az áttétele mint a Banditnak, ezért 6.-ban már gyenge lesz. De nem, rohadt jól húz. Még járatós a masina, így 4000/min-ig sem húztam. De nagyon jól megy, pontosan ívre lehet enni a kanyarban, szóval király.
Második: Jöttem hazafelé autóval, amikor a városba jövő főúton megelőzött kb. 5-6 motor. Szépen lehúzódtam, elengedtem őket, gondoltam addig jól megnézegetem a gépeket. Aztán mi volt a leghátsó moci? Egy fekete XJR. :-) Gyorsan végigkergettem őket a városon a Duna-partig, aztán beszélgettem egy kicsit a tulajjal, jó fej volt a srác. :-)
Yoshimura: Olyan nyomásmérő óra kell, amely 0-tól (-1)! bar-ig mér nyomást (tehát vákumot). Ilyenkor az alapjáraton mérhető érték kb. (-0.3) bar környékén lesz szívócsövenként.
Egyébként ez lényegtelen a beállítás szempontjából, a lényeg, hogy a szívócsövenkénti értékek azonosak legyenek alapjáraton.
Én anno egy! órával állítottam szinkront a GSX-R 750-esemen. Kb. 5-ször olyan meló mint néggyel, de meg lehet csinálni.
Többiek!
Motoroztatok már! Meséljétek már el, hogy milyen érzés! Februárban eltörtem a bokámat és még két hétig csak tisztogathatom a kicsikémet.
K4-es GSXR600 fojtószelep szinkronizálásnál mennyi a beállitandó érték (hg/cm)?Folytószelepenként!Ganxta Gergőhöz vezéreltek Fentről!!!!!!! segits ha tudsz!
Apámnak van egy GSX1400-e, de ő leginkább túrázgat vele, nem 220-al hasít.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy gyárilag mennyi az 1400-es végsebessége?
Aztán a másik hogy hallott e valaki olyanról, hogy franciaországból lehet rendelni egy alkatrészt, vagy nemtom mit, amitől 1-es ben és 2-esben a 100%-os teljesítményt adja le a motor, nem pedig a gyári 50 vagy asszem 60%ot ?