Hy gadoros. Ahogy elnézem a Pirelli Angel ST-t még nem igen ismeri itt senki! Én már 7. éve hajtom az 1.4-est. 0km-rel vettem és bele tettem 61-ezret. Volt lehetőségem kipróbálni sok féle gumit, zárójelbe megjegyzem, hogy magam is motorokat gumizok és gyorsszervizelek. A Pirelli Angel nekem azt mutatja, hogy ne vegyek ezek után más gumit, amíg lehet ilyet kapni. Nem a leg olcsóbb, de ahoz képest, hogy a moci nem könnyű, nyomatékos, és szinte bár melyik gumi kénytelen jól tapadni alatta, idáig a több próbálkozás közül az Angel magasan veri mindet! Kinek a pap, kinek a papné, én sokat megyek rossz időbe is, hidegbe is, bár az utóbbi 3 évbe kicsit kevesebb az időm, de én a Pirelli Angel-re szavazok ! Mivel nem tudni, hogy az idén hogy változnak a moci gumi árak, én azér betartalékoltam már 1 tartalék Angel-t a szekrénybe, mer szerintem kurvajó gumi. De mondom, nem a leg olcsóbb. Sokat eladtunk belőle, akinek tudom javasolni, és ha meg is veszi, nem fog érte anyázni. Az enyémbe most van 10 ezer km, és még félidős. Nem vagyok nagy hajtós, de szerintem Michelin Pilot Power-be nem lehet 17 ezret beletenni, úgy, hogy még áll kibír 4-5 ezret. Nálam 5 ezernél vége vót, mert hogy az kimondottan sport gumi, és elkeni, mint a taknyot. Ez a moci meg nem kíméli a gumit, mert a nagy súly és a nagy nyomaték hátulütője a gumiéhség. Erre a mocira keményebb gumikat is nyugottan fel lehet tenni, mer nem igen jellemző, hogy megcsúszna, inkább a tartósságon fog látszani, hogy melyik hogy bírja, de szinte igencsak egyformán tudnak jól tapadni. 190-es gumiból nincs ratyi.
ez a téma rendszeres időközönként mindig beköszön a fórumra. Ja vaslom, hogy szánj rá 1 órát, és nézd át a GSX1400.hu oldalt ( ezt belépés nélkül is megteheted, illetve itt a fórumon keres K István hozzászólásait, persze a többiekéből is rengeteg hasznos infót gyűjthetsz a típusról. Minden szükséges információ fent van már, többszörösen is
Sziasztok!
GSX1400 vásárláson töröm a fejem. Mire figyeljek ennél a típusnál (persze a szokásos kopó-fogyó dolgokon kívül: fék-lánc-gumik-törések)? A hátsó rugóstagok állítókereke problémás lehet azt tudom, más érdemleges van? A kétkipufogós szeb, de hallottam hogy szétesik belül a könyökcső, a 2005 utániak rendszere jobb ebből a szempontból (mellesleg a műszerfala nekem jobban bejön), érdemes ezeket a modellfejlesztetteket keresni? Van valami előnyük a korábbi évjáratokkal szemben? Ha tudtok valamit javasolni azt köszönöm előre is.
Nekem eddig a Michelin jött be a két komponensű felületet használva.
( már van három komponensű is az árát nem tudom).
Erre eddig sem esőben sem hidegben vagy melegben nem volt panaszon.....Ami most van rajta úgy kb. kilencezer van benne és még megy egy ideig az biztos. Ja és természetesen 190 a hátsó ahogy Rosi írta úgy dögös és szerintem nagyon jól kezelhető...
Jó lehet a 180 is azt mondják könnyebb döntögetni,de hát nem olyan dögös hátulról A lányokat is először ott tekingetjük Mondjuk ez alapján akkor már 200/50 emlékezz a Gyuláéra.
Minden gumi nagyon jó,csak km -ben nem tud annyit.Leírom neked a személyes tapasztalatomat.
A BT 023 jó azzal vettem de nem mentem vele sokat mert ár elkopott.
A Conti sporttal 4000 km,a Roaddal 5000 km,a Mototionnal 4500 km-ert tudtam megtenni.Nekem mind három bejött de a km az kevés tehát drága.
Z6-tal már 12000 km mentem,mikor cserés lett,igaz ez egyszer megcsúszott.De azt is vizes vason.
Azért az nem mindegy,hogy 4,50 ft/km, vagy 12,50. 55000 per garnitúránál.A Michelin,meg a Z8 az igaz hogy 80ezer körül jár,de ott a 15000km is biztos lehet.
Bár személyes tapasztalatom a friss beszerzés miatt nincs a GSX-szel, de a gépem előző tulaja a Michelin Pilot Power 2CT-re esküdött (180/55 méretben hátul). Az első garnitúra után azt mondta: "soha többet, semmi mást". Kíváncsi leszek rá, mit mutat, ha elmúlik az esős évszak.
Egy pár félét már én is kipróbáltam a korábbi gépeken (BT, Metzeler, Michelin).
Nem hiszem, hogy nagyon mellé lehetne fogni bármelyikkel is. Kérdés, hogy ki, mit vár tőlük. Általában a tartósság fordítottan arányos a tapadási képességgel.
De azt hiszem, ezzel Nektek nem mondtam újat.
Inkább csak egy kis bejelentkezős belevau volt részemről.
Nekem a Z6 nagyon bejött, lehet hogy találsz még valahol. Tavaly 50e volt a pár
Eszembe jutott, hogy egy erdélyi túra után nekem is volt valami hasonló ütés a felnin, de helyrehozták ugyanígy görgőzéssel. Azóta nem tapasztaltam hasonló problémát
link
Ezzel vettem a motort. Emlékezeted, mint a zsilett, de hiába volt dögös hátulról-nagyon hamar lecseréltem 190-es Metzeller Z-6-ra.
Átrágom magam a néhány oldalnyi hozzászóláson, és megnézem a klub lapját is. Lesz mit csemegéznem attól tartok.
Üdv:Gábor
ez a téma rendszeres időközönként mindig beköszön a fórumra. Ja vaslom, hogy szánj rá 1 órát, és nézd át a GSX1400.hu oldalt ( ezt belépés nélkül is megteheted, illetve itt a fórumon keres K István hozzászólásait, persze a többiekéből is rengeteg hasznos infót gyűjthetsz a típusról. Minden szükséges információ fent van már, többszörösen is
motoros üdvözlettel:
Gábor
GSX1400 vásárláson töröm a fejem. Mire figyeljek ennél a típusnál (persze a szokásos kopó-fogyó dolgokon kívül: fék-lánc-gumik-törések)? A hátsó rugóstagok állítókereke problémás lehet azt tudom, más érdemleges van? A kétkipufogós szeb, de hallottam hogy szétesik belül a könyökcső, a 2005 utániak rendszere jobb ebből a szempontból (mellesleg a műszerfala nekem jobban bejön), érdemes ezeket a modellfejlesztetteket keresni? Van valami előnyük a korábbi évjáratokkal szemben? Ha tudtok valamit javasolni azt köszönöm előre is.
( már van három komponensű is az árát nem tudom).
Erre eddig sem esőben sem hidegben vagy melegben nem volt panaszon.....Ami most van rajta úgy kb. kilencezer van benne és még megy egy ideig az biztos. Ja és természetesen 190 a hátsó ahogy Rosi írta úgy dögös és szerintem nagyon jól kezelhető...
A BT 023 jó azzal vettem de nem mentem vele sokat mert ár elkopott.
A Conti sporttal 4000 km,a Roaddal 5000 km,a Mototionnal 4500 km-ert tudtam megtenni.Nekem mind három bejött de a km az kevés tehát drága.
Z6-tal már 12000 km mentem,mikor cserés lett,igaz ez egyszer megcsúszott.De azt is vizes vason.
Azért az nem mindegy,hogy 4,50 ft/km, vagy 12,50. 55000 per garnitúránál.A Michelin,meg a Z8 az igaz hogy 80ezer körül jár,de ott a 15000km is biztos lehet.
Bár személyes tapasztalatom a friss beszerzés miatt nincs a GSX-szel, de a gépem előző tulaja a Michelin Pilot Power 2CT-re esküdött (180/55 méretben hátul). Az első garnitúra után azt mondta: "soha többet, semmi mást". Kíváncsi leszek rá, mit mutat, ha elmúlik az esős évszak.
Egy pár félét már én is kipróbáltam a korábbi gépeken (BT, Metzeler, Michelin).
Nem hiszem, hogy nagyon mellé lehetne fogni bármelyikkel is. Kérdés, hogy ki, mit vár tőlük. Általában a tartósság fordítottan arányos a tapadási képességgel.
De azt hiszem, ezzel Nektek nem mondtam újat.
Inkább csak egy kis bejelentkezős belevau volt részemről.
Eszembe jutott, hogy egy erdélyi túra után nekem is volt valami hasonló ütés a felnin, de helyrehozták ugyanígy görgőzéssel. Azóta nem tapasztaltam hasonló problémát