Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok GSX-esek!
Ezt az oldalt már néztétek http://hu.bergfex.com/sommer/t...
Nézd meg ezt az előjelzőt amit feltettem csak keresd ki a helyet... elvileg ez korrekt mert a mezőgazdaság részére készítették.
Valóban változik szinte folyamatosan szokás szerint a jóslás de egyenlőre (nem akarom elkiabálni amit látok az nekünk kedvezni fog.
Zsolt ha olvastad a találkozási pontra vonatkozó bejegyzésemet jelezd kérlek.
Lipa ha jól számolom már csak 07......
Üdv: Pörge
Nyugi, nem tudnak ezek még 3 napra sem előrejelezni.
A köpönyegen ezt írják:

Jelenleg havazik a Tátrában, egy hét múlva pedig visszatérhet a kánikula!

Időjárásunk szeszélyes jellege folytatódik a következő napokban is: a mai hideg, esős (a Kárpátokban havas) idő után a következő egy hétben fokozatos melegedés várható.

Nagy esély van arra, hogy akár egy hét múlva 30 fokos hőség tomboljon hazánkban. Sőt a meleg mellé ismét szárazság párosulhat, igazi vénasszonyok nyara alakulhat ki. A nyárutó október első napjaiban is jellemző lehet...
Ahol en kovetem Pozsony es kornyeke pentekre esott modd
Na azért legalább legyen mire reagálnom mert nem igazán van sok bejegyzés és reakció (persze tisztelet a kivételnek)
Szóval én szorgalmasan nézem az időjárás jóslásokat.
Nem csak az általában elérhetőeket mint Időkép és Köpönyeg.
Hanem amit az Öreg Ibituba rakott fel annak idején a klub lapra : http://www.bayercropscience.hu...
Ez eddig teljesen korrekt volt csak az a baj , hogy öt napot ad ki előre.....de az úgy is van.
Üdv :

Hat akkor; 8 nap
16 ora
17 perc
Szia Zsolt!
Sok kicsi sokra megy valamint a türelem rózsát terem és hasonlókat idézgethetnék de inkább azt mondom kíváncsian várom mihamarabb az ismételt leírást.....
Apropó Zsolt a találkozási pontot tegyük át egy kicsivel feljebb a Shell kúthoz a 122.es kilométernél lévő Petőfiszállási pihenőhöz mert ott van shooop, kávé stb.. Onnan egyben tudunk futni a Pesti találka helyhez a Mc Donald's -hoz. Az időpontban én részemről úgy három negyed hét-hétre gondoltam ha nektek is megfelel.
Üdv: Pörge
Helló!
Köszönöm a válasz.
Én is válaszoltam de az elküldés előtti ellenőrzésnél valamit elszúrtam és egy kijelölt szövegrész helyett az egész törlődött mindez egy órás kétujjas gépelés után most nincs idegzetem újraírni.
Majd máskor.

Üdv.: Zsolt
Lipa!
Elkezdesz egy visszaszámlálást és nem folytatod.....na de ilyet.
Akkor segítek 09. ......

Sziasztok!
Zsolt mennyi van a gépedben ha kérdezhetem mert az Istvánéban ha jól tudom már úgy 80 ezer körül szerintem a tiéd sokkal kevesebbet futott......?!
Még valami. A barátom 1200es banditján pl elsötengelyt kellett cserélni, mert hiába voltak jók a kerékcsapágyak, kotyogott rajta a kerék. Egy pár tizeddel kisebb volt. Hozott egy bontott tengelyt, azóta semmi gondja...
Hello!
Az alsó rész kopását talán into-val lehetne mérni. Ez egy 3 lábu tapintós müszer, föként pl hengerefuratok mérésére alkalmas. De szerintem ezzel sem lehetne lenyulni 100-150 mm-t vagy többet az alsó szárba, ahol a telószár a legtöbbet dolgozik, és jelentös esély lehet a hordósodásra. Lehet nem is kopásról kell beszélni, hanem deformációról...Öszintén megvalva csak tapogatózok a sötétben, mert azokról a méretekröl és toleranciákról nincsen sehol adat a servizkönyvben. (így méres esetén sem lenne lehetöség mivel összehasonlítani)
Elvileg érezhetö kottyanás a telon kiszerelt állapotban, üresen -olaj nélkül. Mondjuk egy szimering csere után lehet ezt elvégezni, tesztelni, hogy mennyi a kottyanás menetirányba, meg arra merölegesen.
Mondjuk azt is érdemes figyelni ha már volt szerelve a telo (szimering, vagy olajcsere), hogy csikozás körkörösen van -e vagy csak egyik irányban. mert talán az elöbbi, lehet a csapágy visszaütésekori sérülésböl...bár ha közben elforgatva lett, akkor már senki megnem mondja.
El tudom képzelni, hogy a megnövekedett lógás a telokon már nem vezeti oly prezizen az elsö kereket ez miatt kezd szitálásba-lengésbe.

Olvasva, te is végigjártad már az utat. De nem irtad , hogy a kormánycsapagyat is cserélted? Meg biztos hogy nem volt esés a géppel, és valóban egynyomon fut?
Meg a villahíd tengelyének felsö részén levö kormánycsapágynál a felület ahol a csapágy belsö futógyürüje felfekszik, ott is meg tud kopni, így hiába az új csapágy, az lötyökni fog, nem tudod utánhuzással kompenzálni...Az a tengelyrész elsösorban akkor kopik félre, ha nagyobb eröbehatástól elnyomodott, és már nem meröleges a a villahídra, nem párhuzamos a teleoszárakkal. (kihúzva a villahídból a villaszárakat (felsöböl), visszadugáskor sokat elárul hogy beletalál -e vagy feszegetni kell , hogy visszacsúszon.

Üdv

István
Helló! Mindenkinek!
K István!
Olvastam a másik fórumon a hullámos féktárcsa problémakört.
Írtad, hogy cserélted a komplett első teleszkópot a krómszár csíkozódása miatt amit valószínűleg az alsó rész kopása okozott.
Ha jól értelmeztem a leírtakat akkor a régi teleszkópokkal a kormánygátló ellenére is jelentkezett szitálás az újonnan beszerelt telóval nem érzékelted.
Szerinted okozhatta a szitálást az alsó rész kopása?
A leírtakban említetted, hogy mérni nem tudtad, esetleg van más lehetőség érzékelni a kopást?
Én is a szitálással küzdök már túl vagyok az új gumiszetten, első teló olajcsere, kormánygátló építése és rugócsere, de a probléma továbbra is fennáll csak nem olyan intenzíven.
A telószár nekem is csíkos, összeszerelt állapotban nem érzékelhető lógás.
Majd kiszerelve és a rugót feloldva is ellenőrzöm különböző állásokban is.
Bocs,hogy ezen a fórumon kérdezlek, de a másikat csak olvasni tudom.
Válaszod előre is köszönöm!
Megfelel a másik fórumon is.

Üdv.: Zsolt
10 perc a rezerva
Mar csak 11nap
16 ora
27 perc
Legközelebb készülj és látogass el arra felé ezzel......
Szerencsére megoldhatatlan baj nem történt ..ez van sajnos..
De még mindég jobb mint ha ezzel találkoznál...
Csak utolértem.
Kiváló eső felszerelést szereztem köszönhetően Rossinak legfeljebb
kipróbálom....
Megyünk a fenét érdekli az előre jelzés minden napról napra változik ..
Üdv: Pörge
Velük voltál vagy csak utol érted őket?
Szerintem lefulladt mert a váltóval küszködik a felvételen , hogy újra indítsa........magasabb fokozatban próbálta bevenni a kanyart ennyi.....sajnos van ilyen.
A karcokat lehet polírozni de ne tökéletesre mert akkor jön a következő..: Murphy...:((
Jól látod, az a piros volt a probléma forrása. Megállt/lefulladt/megbillent, franc tudja.

Motor OK, apró karcolások dobozon, kormányvégen, fékkaron, bukócsövön, indexen. Semmi komoly szerencsére.
Az a piros Deauvillevel mi a jo francot saplinkodott az ut kozepen?
A motorod ok?
Akarom mondani: "elfáradt", csak szétcseszte a linket a fórummotor, és képet tett helyette.