Elkészült a felni. 6.500.- volt. Egyenlőre még nincs rajta új gumi, de jónak tűnik. A motorba visszarakva rámérek, de igazán akkor derül ki milyen lett ha megyek vele egy kört.
Sziasztok!
Ervin kérésére tájékoztatlak benneteket. A GSX1400 klub oldal a Zsjak Peti ígérete szerint alapjaiban ebben a formában de leegyszerűsítve kb. egy hónapon belül újra fog indulni . A jelenlegi oldalra nagy valószínűséggel senki nem tud belépni mert ellepték a kéretlen látogatók által telepített programok....
Az aktív tagok a közeljövőben email címeikre kapnak értesítést a Petitől az új oldalra belépések módjáról . Tehát nézzétek nehogy spambe rakja a gépetek a levelet ami erről szól.
Fentiektől függetlenül természetesen ezen az oldalon is megszokott formában lehet tervezni a Tavaszi gurulást. Ha bővebbet tudok ismét közzé teszem. Addig is mindenkinek ami jut az időjárás és más befolyásoló tényezők függvényében. Üdv: Pörge
Ha mérsz ütést a felni kerületén azóta, akkor megránthatta az agy rész "küllőit" is hirtelen terhelés okozhatott azon a részen is maradandó deformációt. Ezt inkább viszont a tárcsát levéve, annak felfogató felületén kéne kiórázni. Ha ott is mérhetö ütés akkor azt egy felnigörgőzés nem fogja kiszedni szerintem , azt a felületet újra vissza kell munkálni (pl esztergálni ) sík felületre, a felni futórészét meg visszagörgöztetni, ha még akarsz ezzel a kerékkel foglalkozni.
Ha túl nagy a baj, akkor lehet érdemesebb pótolni egy másikkal, elég sok suzuki modell kapta ezt a kereket a 90-es évek végén 2000 évek elején, mint gixer 750, hajabusa TL1000....még a tárcsa is megegyezik.
Szia István! A tengely görbeséggel kapcsolatban én is erre gondoltam, de azért megnéztem. Nem görbe. A csapágy lógását szerintem már észre vettem volna, de megnézem azt is. Ha ezekkel minden rendben van, akkor szerinted az elképzelhető hogy amikor lecsaptam a tárcsazárat induláskor, a tárcsa elhúzta volna a felnit?
Amúgy szorítok de ezt nem lehetett kihagyni...