Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De tárcsazár nélkül próbáld ki......
Amúgy szorítok de ezt nem lehetett kihagyni...
Elkészült a felni. 6.500.- volt. Egyenlőre még nincs rajta új gumi, de jónak tűnik. A motorba visszarakva rámérek, de igazán akkor derül ki milyen lett ha megyek vele egy kört.
Az első kerekem felnisnél van, ma kigörgőzték. Holnap megcsinálják a tárcsák felfekvő felületeit. Azt mondták jó lesz. Remélem!
Köszi Pörge!
Koszi az infot most mar tudom miert nem akart sose menni.
Sziasztok!
Ervin kérésére tájékoztatlak benneteket. A GSX1400 klub oldal a Zsjak Peti ígérete szerint alapjaiban ebben a formában de leegyszerűsítve kb. egy hónapon belül újra fog indulni . A jelenlegi oldalra nagy valószínűséggel senki nem tud belépni mert ellepték a kéretlen látogatók által telepített programok....
Az aktív tagok a közeljövőben email címeikre kapnak értesítést a Petitől az új oldalra belépések módjáról . Tehát nézzétek nehogy spambe rakja a gépetek a levelet ami erről szól.
Fentiektől függetlenül természetesen ezen az oldalon is megszokott formában lehet tervezni a Tavaszi gurulást. Ha bővebbet tudok ismét közzé teszem. Addig is mindenkinek ami jut az időjárás és más befolyásoló tényezők függvényében. Üdv: Pörge
Sziasztok! Tegnap gurultunk egy rövidet 13-fok volt! (kb 120 km) nagyon jó volt .
Hellotok holnapra eleg jo motoros idot jelentenek tervezi valaki kihuzni a vasat?
Vagy varjuk a tavaszt, es az Alpesi talit.
Élményben, sikerben, kalandban gazdag új esztendőt kívánok mindnyájunknak!

Gábor
Boldog Új Évet Nektek!
B.U.E.K
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Kellemes Karacsonyi unnepeket kivanok mindekinek GSX 1400
Bolodog,karácsonyt
Sziasztok! Minden motorosnak Boldog Békés Karácsonyt és Boldog Új évet kivánok üdv Norbert
Mindenkinek kívánunk nagyon kellemes ünnepeket és boldog új évet.
A kívánság vonatkozik arra aki vezet és azokra is akik hozzájuk tartoznak
Pörge Adri
Gsx1400 Owners Club Japan
Hát persze, első a motor!
És a költségeknek is alaposan utánajárhattál már, ha az autót is meghirdetted
Sajnos igen! Majd jelzem mire jutottam!
Sajnos most többel nem szolgálhatok.
(Mindez egy rajtafelejtett tárcsazár miatt volt?)
István, köszönöm!
Ha mérsz ütést a felni kerületén azóta, akkor megránthatta az agy rész "küllőit" is hirtelen terhelés okozhatott azon a részen is maradandó deformációt. Ezt inkább viszont a tárcsát levéve, annak felfogató felületén kéne kiórázni. Ha ott is mérhetö ütés akkor azt egy felnigörgőzés nem fogja kiszedni szerintem , azt a felületet újra vissza kell munkálni (pl esztergálni ) sík felületre, a felni futórészét meg visszagörgöztetni, ha még akarsz ezzel a kerékkel foglalkozni.
Ha túl nagy a baj, akkor lehet érdemesebb pótolni egy másikkal, elég sok suzuki modell kapta ezt a kereket a 90-es évek végén 2000 évek elején, mint gixer 750, hajabusa TL1000....még a tárcsa is megegyezik.
Szia István! A tengely görbeséggel kapcsolatban én is erre gondoltam, de azért megnéztem. Nem görbe. A csapágy lógását szerintem már észre vettem volna, de megnézem azt is. Ha ezekkel minden rendben van, akkor szerinted az elképzelhető hogy amikor lecsaptam a tárcsazárat induláskor, a tárcsa elhúzta volna a felnit?