Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a segitséget a féktárcsa dologban, ma hazaért az új garnitúra, bár a fogam sajdult bele mikor fizettem, de gyönyörű a cucc. Remélem ezzel a dologgal már nem kell foglalkoznom tovább, ha hét végén sikerül üzemszerű helyére illeszteni!
Üdv:BB
Szia, itt nézted már? http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/SC2ZW2KHP1QMUKJH643IHD26
OWUGQQP05IF03HQELZHLHD6API7E5GQKZ9Z9MR003DGPZAAF95KAG97IF5A0J6HATWODFM6
AGOJQAZC56KR8OU7QD534F07HIM8208ZH35GCFKHAA2QJMO9PZSFJA/page1
Itt van pl rögtön egy, ami szerintem nagyon szép! Ha nem lenne nekem is, pont egy ilyet vennék: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1400-6832704
Üdv mindenkinek!Segicségeteket kérem egy gsx1400 at szeretnék vásárolni és mindenkép magánszemélytöl, .........gondos gazdától.Ha van valakinek eladó,érdekelne.Köszi elöre is
Köszi szépen a tanácsokat, sajnos nekem is az az érzésem, hogy ha talpra is állítanám akkor sem lenne már tökéletes. Mindegy, várok még egy ideig hátha kiötlök valamit és ha nem marad a B variáció, alkatrésznek szétadom szegényt...
Még egy fontos dolog! Ugyan van rajta dölés érzékelő szenzor ami elveszi a gyújtást a motortól, de vannak olyan esetek mikor úgy döl el , és csúszva pörög a motor, egyszerűen nem tud lekapcsolni. Ekkor csak az a probléma hogy eldőlt állapotban az olajpumpa nem jut olajhoz , és siklócsapágyak szárazra futnak. Volt már eset hogy bukás után talpra állított motor pár száz km után meg főtengelyes lett...
Egy korábbi hozzászólásom hasonló esethez: lapozz vissza a 184-188. oldalakra, működnek talán linekek is....(látatlanban mondom, hogy féktárcsák is kukák)
"Hello!
Sajnálom a veled történteket, és szomorú látvány kócos motorod is.
Mielőtt pénz áll a házhoz, és elkezded összekaparászni az helyettesítő cuccokat, azért fontolóra kéne venned, hogy elég komoly a valószínűsége hogy miután összepakolod, nem igen fog szitálás nélkül menni a motor. Amúgy is igen gyenge a váznyak egy ekkora gépen, ha még komolyabb ütés ís éri biztos , megnyomja valamerre a vázat. Az eddig összekaparászott infók szerint az balesetből feltámasztott gépeknél elég komoly kockázata van ennek.
Pár éve csináltam egy B-kinget . Az "csak" a seggére esett, de mégis kitörte a segédváz a felfogató fület a fővázból. A titkos műhely ahol meghegesztették, kimérték hogy a igen masszívnak látszó hátsó lengővilla is elment 5-10 mm-t, így azt is vissza kellett húzatni. Ez a professzionális mutatvány 100 rongyot kóstált. De ne kérdezz, hogy kik csinálták, mert mi elvittük egy emberhez akinek fogadták a munkáit,, mi közvetlenül nem léphettünk velük kapcsolatba.
Ha ennek ellenére is szeretnéd talpra állítani akkor telőszár pótlására telo
Èn vettem tőlük pár éve , és megfelelően helyetesiti a gyárit. Igaz néha ki lehet fogni bontott cuccokat is, de mivel általában mindenki az elejét zúzza le ennek igen kicsi az esélye, hogy legyen, vagy hogy ép legyen.
lámpa lehet ilyen is, vagy vannak ennél jobban hasonlító is a gyárira:
lámpa
Azt viszont nem értem mi a különbség a 2005 előtti és utáni műszerfalakkal. Szerintem teljesen azonosak...de ebből is kicsi a valószínűsége hogy jó áron kapsz használtat. Èn már évek óta vadászom egy projektemhez, de eddig még nem sok sikerrel.
Szerintem a féktárcsán és az élsókerekén is lesz merhető -erezhető ütés.
Esetleg azzal is érdemes próbálkozni, hogy Bandit 1200-hoz keresel alkatrészeket. Tudtommal a lámpa, tükrök azonosak, meg nem gsx 1400 elejét teszel bele, hanem b-king vagy gsxr -t."
Sziasztok GSX-esek!
Tudom, hogy nem ismerjük egymást személyesen úgy, mint ti itt a fórumon a legtöbben de mégis a segítségeteket, tanácsotokat kérem.
Tegnap sajnos alaposan összetörtem a motorom amint azt a képeken láthatjátok, nekem szerencsém volt mivel apróbb ütésnyomokkal megúsztam de mint általában a legtöbb motoros én is sajnálom a gépemet és ha sikerül találnom valami ésszerű megoldást szívesen helyreállítanám. Ahogy nézegettem az ebayen az alkatrészek árait arra a következtetésre jutottam, hogy több mint valószínű gazdasági totálkár történt. Túl sok alkatrészre lenne szükségem amiknek az áruk elég borsos (komplett első villa, üzemanyagtank, lámpa, sebességmérő, tükrök, kuplungkar, fékkar, első fékcsövek, első sárhányó és még egy pár apróság, bizonytalan még az elsőkerék mivel kinézetre nincs baja de kétlem, hogy nem hajlott meg kicsit és habár szemre nem látható szerintem ilyen ütközésnél a váz is görbülhetett). Szóval arra gondoltam, ha esetleg tudnátok ajánlani valami olyan gépet ami nincs a legjobb állapotban de ezek az alkatrészei épek vagy esetleg nincs forgalmija és kedvező áron megtudnám vásárolni az alkatrészek miatt akkor talán lenne értelme a helyreállításnak. Ha ez nem sikerül akkor sajnos csak az a megoldás marad számomra, hogy szétadom alkatrésznek (bár ez egy időbe beletelik) és egy másikat veszek.
A segítséget előre is köszönöm.
Na, ez is érdekes, mert ez a kipufogó felfogatásánál rögzít, az enyém pedig a lábtartó csavarjához alulról. Azt hiszem a csavart is ki kellett cserélni, adták a tartóval. De ez a megoldás is pont olyan jó szerintem.
A 2005-ös modellév mindegy, mert a 2006 és 2007-es modellek ugyanolyanok ebből a szempontból. 2005 előtt volt a két kipufogós, aztán lett egy. nekem 2004-es van, azon még kettő volt. Megjegyzem, nekem jobban tetszik a 2 kipufogós, mert kisebb a kipufogó, és szebb is. Nekem
Lefotózom Neked hétfőn, ha nem késő és nem felejtem el
Egyébként mondom, én olyat vettem (lehet hogy Kappa és nem Givi, ezt is megnézem majd) ami az egykipufogós modellre való, és semmit nem kellett átalakítani, csak kicsit beljebb hajlítani a bal oldali konzol előre nyúló részén. Majd a fotón jelölöm. Sztem mindegy mit veszel, jó lesz, max kicsit hajlítani kell.
Na én csak kappa árlistát találtam most náluk, ott ezt írják: SUZUKI
GSX 1400 (02 - 09) KL527 Csőkeretes oldaldoboz tartó MONOKEY® dobozhoz, kivéve K33-hoz csak Monorack tartóval rögzíthető / ’02-’05 júniusig 30 000 Ft ...itt csak 2005ös modellévig írja. :S
Köszönöm a segítséget! :) Igen, monokey rendszerről van szó. Csak nem értem, hogy miért nem lehet kapni ilyet? Vagy csak én nem találom, de akkor az euromotornál megsasolom mindjárt! Az a fura benne, hogy a dupla kipuffosnál ugye a lábtartóhoz van fogatva a kipuff mindkét oldalon és azzal a csavarral van felfogatva mindkét oldalt, de nálam ugye a kipuff nélküli oldalon nincs a lábtartón csavar...legalábbis szerintem. :)
Szia, én anno az euromotor-nál vettem. nekem meg pont az volt a bajom, hogy az egy kipufogós változatra volt a konzol, de a bal oldalán kellett csak egy kicsit hajlítani egy ponton, és máris jó lett. Gondolom ez visszafelé is működik... De ha gondolod, vedd meg a kétkipus konzolt, és cseréljünk, én visszahajlítom Neked az enyémet :D Ja, Givi monokey konzolról van szó ugye?
Megtudnátok nekem mondani, hol tudok kapni oldaldoboztartó konzolt? Vagy valakié esetleg nem eladó? :) Ugyanis az oldalakon csak a két kipuffos modellekhez van konzol. Tudtok ebben segíteni? Előre is köszi!
Sikerült elővadászni a linkjét annak ahol nekem vették.
Innen rendelve a DLH hozza és ha kell vámolja neked csak át kell venni és kész.
Ha magad nem tudod akkor egy barát aki használja az Ebay-t megoldja. nekem is így jött anno....
Üdv: Pörge
Sziasztok!
Van aki meg tudná mondani nekem, hogy hol nézzek utána a vámtarifáknak, mert még mindig a külföldi tárcsákat vadászgatom lelkesen és nem találok ilyen infót a behozatalról!
Köszönöm előre is!
Nekem R6osom volt a dagi előtt, azon hátul volt pilot power 2ct, elöl sima, két év alatt 7 ezret mentem vele (nem pályán, csak túrázásra használtam) és úgy vettem észre, hogy semmi nem kopott a hátsó. Ugyh akkor lehet, hogy 2ct pilotot veszek rá hátra, hátha nem kopik úgy.
Köszönöm mindenkinek a segitséget a féktárcsa dologban, ma hazaért az új garnitúra, bár a fogam sajdult bele mikor fizettem, de gyönyörű a cucc. Remélem ezzel a dologgal már nem kell foglalkoznom tovább, ha hét végén sikerül üzemszerű helyére illeszteni!
Üdv:BB