Csá Pityuka.
Ahogy telik az idő, lassan kikúpálódok jogi esetek kérdésebe.
És sajna az a nagy büdös helyzet, hogy nagyobb a káróóm, mint amennyit hajlandó fizetni a biztosító a javításra. Viszont picivel több az az összeg, amivel a lízingcégnek tartozom, és azt vmér inkább hajlandóbbak kifizetni. Így sajna az a helyzet, hogy még a végén nekem kell fizetnem. Így sajna marad a roncs, úgy ahogy, javításra nem lesz péz jó ideig másra se, nem hogy a javításra. Előfordulhat, hogy még a roncsot is el kell adnom szaré-húgyé.
Sajna úgy alakulnak a dógok, hogy ebből semmi képp se tudok jól kijönni, csak bukóra. A tanácsaidat megfogadom, maj lesz vhogy.
Nem soká el kezdek ujra dógozni, oda tudok járni robogóval, hogy a továbbiakba mi lesz a 1.4-essel, még rejtély. Csak az bassza a csőröm, hogy nem én akartam kiszálni a hitelből, nem én vótam a hibás, oszt mégis én leszek az, aki fizetni fog. Mer a biztosítót nem érdekli, hogy te neked hiteles járműved van, a bankot meg az árfolyam kül, és a szerződés bontás idő előtt, meg egyebek. Úgy hogy ebből a balesetből nem lehet jól kijönni, és én szívok anyagilag is, meg agyilag is.
Hallottam 1 magyar motorosról, aki alól németbe 1 autós kiütötte a yamahát. 6 éves vót a moci, és a baleset után a német biztosító a motor jelenlegi tejjes új árát utalta a srácnak 1.5 hónap múlva, és a bizti elnézést kért, hogy ennyire elhúzódott az ügy.
GSX1400-ből szeretnék a lenti képhez hasonló gépet faragi.
Az alap már megvan
Szükségem lenne legelőször is egy kissé gyűrött 1400-es tankara ,persze kis pénzért,lehet olyan is ami nem javíthatónak van ítélve.
A többi kérdésem később....mert,hogy lesz az biztos !
Igen Tisztelt GSX 1400 tulajdonosok!
Megtiszteltetés számomra, hogy tájékoztathatok mindenkit elkészült a KLUB oldal reformja. Az új oldal jelenleg tesztelés alatt amihez a Petiék kérik a segítségét mindenkinek azzal, hogy ismételt regisztrálás után kezdjük el használni a teszt rendszert és az észrevételeket kérik megírni a javítások miatt.
Szóval hajrá az alábbi címen http://teszt.gsx1400.hu
Üdv: Pörge
Sajnálom a veled történteket, és szomorú látvány kocos motorod is.
Mielött pénz áll a házhoz, és elkezded összekaparászni az helyetesítö cuccokat, azért fontolóra kéne venned, hogy elég komoly a valószinüsége hogy miután öszepakolod, nem igen fog szitálás nélkül menni a motor. Amúgy is igen gyenge a váznyak egy ekkora gépen, ha még komlyabb ütés ís éri biztos , megnyomja valamerre a vázat. Az eddig összekaparászott infók szerint az balesetböl feltámasztott gépeknél elég komoly kockázata van ennek.
Pár éve csináltam egy B-kinget . Az "csak" a segére esett, de mégis kitörte a segédváz a felfogató fület a fövázból. A titkos mühely ahol meghegesztették, kimérték hogy a igen masszivnak látszó hátsó lengövilla is elment 5-10 mm-t, így azt is vissza kellett huzatni. Ez a professzionális mutatvány 100 ronygot kostált. De ne kérdezt hogy kik csinálták, mert mi elvittük egy emberhez akinek fogadták a munkáit,, mi közvetlenül nem léphettünk velük kapcsolatba.
Ha ennek ellenére is szeretnéd talpra állitani akkor teloszár potlására telo
Èn vettem tölük pár éve , és megfelelöen helyetesiti a gyárit. Igaz néha ki lehet fogni bontott cuccokat is, de mivel általában mindenki az elejét zuzza le ennek igen kicsi az esélye, hogy legyen, vagy hogy ép legyen.
lámpa lehet ilyen is, vagy vannak ennél jobban ahasonlitó is a gyárira: lámpa
Azt viszont nem értem mi a különbség a 2005 elötti és utáni müszerfalakkal. Szerintem teljesen azonosak...de ebböl is kicsi a valószinüsége hogy jó áron kapsz használtat. Èn már évek óta vadászom egy projektemhez, de eddig még nem sok sikerrel.
Szerintem a féktárcsán és az elsökeréken is lesz mérhetö -érezhetö ütés.
Esetleg azzal is érdemes probálkozni, hogy Bandit 1200-hoz keresel alkatrészeket. Tudtommal a lámpa, tükrök azonosak, meg nem gsx 1400 elejet teszel bele, hanem b-king vagy gsxr -t.
Szia!
Ha plexire van szükséged és előnyben részesíted a minőséget, azt javaslom neked, hogy nézz szét a www.mra.de lapon, vagy a Mérei&Dobra kft-t hívd, a 0612815352 telefonon.
Tegnap a Balatonszemesi vízmérő 71cm -t mutatott,január elején ,51cm volt! Egyébként du 3 óra körül még 3,6c volt,a víz 2,6c ! Kicsit kerültem,de letakart olajhűtővel mert kicsit ledadogott ha ,visszahült a menetszéltől!
Szia!
A villogó relé a motor bal oldalán a dekli alatt, a biztosítékok mellett van. Hét érintkező lába van. A régit felfelé kihúzod és helyére teszed a ledes relét. Ennyi!
Ahogy telik az idő, lassan kikúpálódok jogi esetek kérdésebe.
És sajna az a nagy büdös helyzet, hogy nagyobb a káróóm, mint amennyit hajlandó fizetni a biztosító a javításra. Viszont picivel több az az összeg, amivel a lízingcégnek tartozom, és azt vmér inkább hajlandóbbak kifizetni. Így sajna az a helyzet, hogy még a végén nekem kell fizetnem. Így sajna marad a roncs, úgy ahogy, javításra nem lesz péz jó ideig másra se, nem hogy a javításra. Előfordulhat, hogy még a roncsot is el kell adnom szaré-húgyé.
Sajna úgy alakulnak a dógok, hogy ebből semmi képp se tudok jól kijönni, csak bukóra. A tanácsaidat megfogadom, maj lesz vhogy.
Nem soká el kezdek ujra dógozni, oda tudok járni robogóval, hogy a továbbiakba mi lesz a 1.4-essel, még rejtély. Csak az bassza a csőröm, hogy nem én akartam kiszálni a hitelből, nem én vótam a hibás, oszt mégis én leszek az, aki fizetni fog. Mer a biztosítót nem érdekli, hogy te neked hiteles járműved van, a bankot meg az árfolyam kül, és a szerződés bontás idő előtt, meg egyebek. Úgy hogy ebből a balesetből nem lehet jól kijönni, és én szívok anyagilag is, meg agyilag is.
Hallottam 1 magyar motorosról, aki alól németbe 1 autós kiütötte a yamahát. 6 éves vót a moci, és a baleset után a német biztosító a motor jelenlegi tejjes új árát utalta a srácnak 1.5 hónap múlva, és a bizti elnézést kért, hogy ennyire elhúzódott az ügy.
GSX1400-ből szeretnék a lenti képhez hasonló gépet faragi.
Az alap már megvan
Szükségem lenne legelőször is egy kissé gyűrött 1400-es tankara ,persze kis pénzért,lehet olyan is ami nem javíthatónak van ítélve.
A többi kérdésem később....mert,hogy lesz az biztos !
Megtiszteltetés számomra, hogy tájékoztathatok mindenkit elkészült a KLUB oldal reformja. Az új oldal jelenleg tesztelés alatt amihez a Petiék kérik a segítségét mindenkinek azzal, hogy ismételt regisztrálás után kezdjük el használni a teszt rendszert és az észrevételeket kérik megírni a javítások miatt.
Szóval hajrá az alábbi címen http://teszt.gsx1400.hu
Üdv: Pörge
Sajnálom a veled történteket, és szomorú látvány kocos motorod is.
Mielött pénz áll a házhoz, és elkezded összekaparászni az helyetesítö cuccokat, azért fontolóra kéne venned, hogy elég komoly a valószinüsége hogy miután öszepakolod, nem igen fog szitálás nélkül menni a motor. Amúgy is igen gyenge a váznyak egy ekkora gépen, ha még komlyabb ütés ís éri biztos , megnyomja valamerre a vázat. Az eddig összekaparászott infók szerint az balesetböl feltámasztott gépeknél elég komoly kockázata van ennek.
Pár éve csináltam egy B-kinget . Az "csak" a segére esett, de mégis kitörte a segédváz a felfogató fület a fövázból. A titkos mühely ahol meghegesztették, kimérték hogy a igen masszivnak látszó hátsó lengövilla is elment 5-10 mm-t, így azt is vissza kellett huzatni. Ez a professzionális mutatvány 100 ronygot kostált. De ne kérdezt hogy kik csinálták, mert mi elvittük egy emberhez akinek fogadták a munkáit,, mi közvetlenül nem léphettünk velük kapcsolatba.
Ha ennek ellenére is szeretnéd talpra állitani akkor teloszár potlására telo
Èn vettem tölük pár éve , és megfelelöen helyetesiti a gyárit. Igaz néha ki lehet fogni bontott cuccokat is, de mivel általában mindenki az elejét zuzza le ennek igen kicsi az esélye, hogy legyen, vagy hogy ép legyen.
lámpa lehet ilyen is, vagy vannak ennél jobban ahasonlitó is a gyárira:
lámpa
Azt viszont nem értem mi a különbség a 2005 elötti és utáni müszerfalakkal. Szerintem teljesen azonosak...de ebböl is kicsi a valószinüsége hogy jó áron kapsz használtat. Èn már évek óta vadászom egy projektemhez, de eddig még nem sok sikerrel.
Szerintem a féktárcsán és az elsökeréken is lesz mérhetö -érezhetö ütés.
Esetleg azzal is érdemes probálkozni, hogy Bandit 1200-hoz keresel alkatrészeket. Tudtommal a lámpa, tükrök azonosak, meg nem gsx 1400 elejet teszel bele, hanem b-king vagy gsxr -t.
Üdv
István
Szép napot mindenkinek.
horvatht74@gmail.com
Azért gratula.
Mindent tartalmaz a felfogatáshoz a szett, nem csak a plexit
Ha plexire van szükséged és előnyben részesíted a minőséget, azt javaslom neked, hogy nézz szét a www.mra.de lapon, vagy a Mérei&Dobra kft-t hívd, a 0612815352 telefonon.
Akár postázzuk is.
Tudnátok Javasolni plexit a motorra,típus és esetleg hogy hol tudnám megvenni.
Valahol az Alpok szerpentinjein.................
Gratulálok az új géphez!
A villogó relé a motor bal oldalán a dekli alatt, a biztosítékok mellett van. Hét érintkező lába van. A régit felfelé kihúzod és helyére teszed a ledes relét. Ennyi!