Megoldódott a problémám. A benzinszivattyú volt a ludas. Kiesett belőle a benzinnyomás szabályzó, mivel elsőre nem én hanem egy haverom szedte szét, aki nem használta a szervizkönyvet, így fel sem tűnt neki. Én ma lemértem a benzinnyomást, nagy csalódásomra szinte csak csordogált a benzin, a nyomásmérő meg sem mozdult. Mikor levettem a benzintartályt feltűnt, hogy valami gurul benne, kivettem a szivattyút és ahogy összehasonlítottam a könyvben lévő képekkel rögtön rájöttem, mi hiányzik. Mivel a szabályzó már teljesen kiesett ezért a motort már be sem tudtam indítani. Ahogy újra összeraktam pöccre indult, nagy kő esett le a szívemről, főleg miután szembesültem az új szivattyúk árával (Ebay-en találtam egy használtat 100£-ért, az újak 700£ körül mozognak - tiszta horror). Remélem még egyszer nem esik ki mivel az a fehér műanyag ami odaszorítja kicsit lötyög, nem tudom miért így oldották meg, tarthatná szorosabban is. A lényeg, hogy újra működik a gép
Üdv. Mindenkinek!
Ha az időjárás engedi a párommal mi is csatlakozunk hozzátok Pesten.
Amennyiben nem akkor célirányosan megyünk Szilvásváradra.
Pörgének mielőbbi gyógyulást!
Mondjuk eddig én sem nyúltam hozzá soha és nem is volt vele gond, épp ez az aggasztó, hogy szinte egyik pillanatról a másikra jött a hiba egy 120 km-es út utolsó 100 m-én.
Hja a látszik az olajkarika a képen a bal telon...mondanám hogy az viszont túl korán nem szokott eldurrani, de emlékszem kedves barátom talán már 12000 km környékén szembesült a szivárgó teloszimeringgel.
Nekm nincs tapasztalatom, hogy tekergetni kéne a aalpjáratot szezon elején. èn akkor télen elrakott öregedö benzinre gondolnék amibe az adalékok már lehet nem úgy funkcionálnak, mint frissen.
Azért a befecskenedezö rendszer szenzorai elég jól kontrolálják rendszert, folyamatosan mérve a belépö levegö homérsékletét és nyomását.
Mi van hogy 1-2 óra alatt emelkedünk a turán 1000 métert is , és a 25 °C-ból simán lesz nulla is, de a motor az stabilan jár, nem igen okoz gondot...
A gyertyákat még szezon elején kicseréltem, illetve minden szűrő ki lett cserélve és minden folyadék is. Az egyik első teleszkóp kicsit szivárgott, kapott új szimeringeket és olajat is. Szóval próbáltam teljes mértékben felkészíteni a szezonra. A lánc jó állapotban van, erre már én is gondoltam, hogy ha eredeti akkor nem sok km lehet benne. A gumik viszont már nem eredetiek, Dunlop Roadsmart van rajta. Már nekem is megfordult a fejemben, hogy a sok állás is okozhatta a gondot. Megpróbálom az alapjáratos trükköt, aztán ha beindulna öntök bele üzemanyagrendszer tisztító folyadékot. Örülnék ha nem kellene a befecskendezőt piszkálni. Köszi szépen a tippeket
Szia István!
Egyetértek szép a vas a hűtő meg lehet sokat kapott a sós tartalmú párából mondjuk a tengerpart közelében lakott korábban....
Mi a véleményed az előbb általam leírtakról?
Hali!
Mielőtt még jobban szétszeded próbáld meg a bal oldalon található alapjáratot szabályozó fekete bordás gombbal feltekerni a bowdennel az alapjáratot .................
Én most márciusban jártam így az enyémmel a tünet ua. amikor mentem a műszaki vizsga előtt egy kört.
Amióta feltekertem minden rendben van vele... ez függ a külső hőmérséklettől tehát ha melegebb lesz majd visszafelé kell venni mert akkor meg túl fog pörögni.
Üdv: Pörge
Milyen gumik vannak rajta? A lánc ahogy elnézem még a gyári aranyozott, akkor meg nem igen lehet benne több 20 km-nél ha jó állapotban van. De ha még tipusa és évjárat is megegyezik a gyárival, ás a gyártási idejével, akkor lehet hogy nem is olyan messze a km állás a valóságtól, és akkor inkább a sok álás miatt beledöglött öreg benzin okozza a dugulást. Meg ha többet ált mit ment a gyértyák használat nélkül elöbb mennek tökre mint ha használod...
A hütöje elég viharvart, bár nem sok a viszonyitási alapom, mert az enyém elött van egy háló...
Hát én szlovákiai vagyok, itt más a forgalmi. Nemsokára esedékes lesz a műszaki vizsga ott lehet, hogy megtudják nézni az adatbázisban, hogy milyen volt a kilométer állás az előző vizsgákon. Azzal egyetértek, hogy Angliából behozott szép motort még én sem láttam de ha ez onnan is van akkor is max. 3 évet használhatták ott mivel 2005től már egy kassai fickóé volt akitől én is vettem. A képek még akkor készültek mikor elhoztam, az első felnicsíkot azóta leszedtem, nem tudom miért csak elöl volt...
Van róla képed?
Angol gép esetén talán a vázszám árulkodna... meg ugye jobbkormányos! :)
A forgalmi 8 évesen telik be, utána ujat kapsz. A bebecsételt -beragasztott vizsgákból is lehet következtetni, hogyha esetleg féluton került az országba.
Èn személy szerint erre a tipusra nem igen láttam soha olyen kedvezö ´vételt hogy érdemes lett volna behozni az szigetorszagból. Meg ott én még megkimélt motort nem láttam. Bármikor indulsz útnak mindig esik! :)
Elvileg 2 gazdája volt előttem, az előttem lévő 2005-től használta. A km számláló nem mérvadó, mivel 10000 km volt benne mikor megvettem, szerintem egy 10 éves motornál ez irreálisan kevés. Én úgy gondolom ki lett cserélve az órája, mert van egy-két árulkodó jel, ami szerint én Angliából behozott gépnek nézem ennek ellenére az órái metrikusak. Bár lehet, hogy tévedek. A motor állapota egyébként szép, sehol nem látni semmi "kókányolást" minden gyári állapotú, ezért is vettem meg.
Ha az időjárás engedi a párommal mi is csatlakozunk hozzátok Pesten.
Amennyiben nem akkor célirányosan megyünk Szilvásváradra.
Pörgének mielőbbi gyógyulást!
Jobbulást!
hangom nincs de írni tudok....
Nekm nincs tapasztalatom, hogy tekergetni kéne a aalpjáratot szezon elején. èn akkor télen elrakott öregedö benzinre gondolnék amibe az adalékok már lehet nem úgy funkcionálnak, mint frissen.
Azért a befecskenedezö rendszer szenzorai elég jól kontrolálják rendszert, folyamatosan mérve a belépö levegö homérsékletét és nyomását.
Mi van hogy 1-2 óra alatt emelkedünk a turán 1000 métert is , és a 25 °C-ból simán lesz nulla is, de a motor az stabilan jár, nem igen okoz gondot...
Egyetértek szép a vas a hűtő meg lehet sokat kapott a sós tartalmú párából mondjuk a tengerpart közelében lakott korábban....
Mi a véleményed az előbb általam leírtakról?
Mielőtt még jobban szétszeded próbáld meg a bal oldalon található alapjáratot szabályozó fekete bordás gombbal feltekerni a bowdennel az alapjáratot .................
Én most márciusban jártam így az enyémmel a tünet ua. amikor mentem a műszaki vizsga előtt egy kört.
Amióta feltekertem minden rendben van vele... ez függ a külső hőmérséklettől tehát ha melegebb lesz majd visszafelé kell venni mert akkor meg túl fog pörögni.
Üdv: Pörge
A hütöje elég viharvart, bár nem sok a viszonyitási alapom, mert az enyém elött van egy háló...
Angol gép esetén talán a vázszám árulkodna... meg ugye jobbkormányos! :)
A forgalmi 8 évesen telik be, utána ujat kapsz. A bebecsételt -beragasztott vizsgákból is lehet következtetni, hogyha esetleg féluton került az országba.
Èn személy szerint erre a tipusra nem igen láttam soha olyen kedvezö ´vételt hogy érdemes lett volna behozni az szigetorszagból. Meg ott én még megkimélt motort nem láttam. Bármikor indulsz útnak mindig esik! :)
Amúgy ennyire eldugulni még rendszert nem hallottam.
A jótékony hatásáról itt még olvashatsz:www.gsx1400.hu