Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

100 alatt jobb , autópályán a sisakra nyomja egy kicsit a cúgot

Talán a dzseki az tisztábbnak tűnik ...


A GPS-t viszont menet közben szárazon tartja
Ja
kérdésem lenne, hogy az a kis plexi mennyi szélvédelmet nyújt ?
Na erre mondja valaki hogy nem túra gép.
Pedug a tanktaskan jo hederezni uncsi reszeken.
...és még a tanktáska rajta sincs
Ugyan ez nálam is a helyzet hogy többet pakolok a szükségesnél , sőt a túra végén már alig fér be ugyanaz a mennyiségű cucc.
Talan 2x22 liter.Es a hatso taska jo resze a halozsakkal volt tele a komp miatt.
A ruhak felet meg tisztan hoztam haza.
Meg mindig sokat pakolok.
Visa.
Egyébként a 3henger mellett is van egy kis plussz helyed !

Így könnyűűűű !
Persze, mert te menő vállalkozó vagy és a mastercard elfért a belső zsebben!
Csak tudnám minek ennyi cucc egy motoros túrára amikor meleg van és ugyis egész nap motooros ruhában mászkál az ember.
10 napra még békatalpal együtt se cuccoltam két táskánál és a mini tanktatyónál többet.
Így nézve a DL is sz@rul pakolható ......................................................+ az összes.
Igen, arra gondoltm a pakolásban, hogy kicsi a motor a két 35 literes oldaltáskához, bár egy személyel ok. Voltam úgy olaszban is, hogy az oldaltatyók fullon, tanktáska szintén, és a hátsó ülés is nyakamig pakolva, így nézve egész jól pakolható. Mikor megvettem, nem épp erre vettem, hanem sportos, mégis nem hasalós motort kerestem, a másik eshetőség az SV volt, de ez lett, bár nem bántam meg a 4 év alatt :)
. . .

Megint igazad van !
. Pakolhatóságban ?

Ebből a szempontból minden motor 1forma , olyan doboz rendszert teszel rá amilyen tetszik .
Ez az elején is így volt.
Szóval nem ért váratlanul a dolog, tehát ha másra kell a motor, akkor bizony rosszul választottál a GSR-el. Illetve rosszul nem, csak az igényeidnek nem megfelelően.
Másra való a két motor, nem érdemes összehasonlítani.
Körültekintőbbnek kellett volna lenni a vásárláskor.
Hát igen. Kb. 2-3 éve próbáltam ki az új DL650-et egy Suzukis tesztnapon (meg a GSR-750-et is), és ami rögtön feltűnt, hogy olyan volt, mintha rám szabták volna (182cm vagyok). Kanyarogni hihetetlen szuperül lehetett vele, a V2 közel sem vibrált annyira, mint gondoltam először. Egyszóval én megtaláltam a következőt (vagy ha modellt nem is, de legalábbis a túra-enduro kategóriát), csak győzzem kivárni. Bár elgondolkodtam sor2-es túramotor megoldáson is (Kawasaki Versys), de azt még nem próbáltam, így véleményem sincs róla.
Na igen, ezzel én is szembesültem Ha másképp nem akkor külön külön de valljuk be sok száz km-re alkalmasabb egy DL, mint a GSR.....főleg pakolhatóságban.
Én is DL650-re szeretném lecserélni a GSR-t, de az a baj, hogy az "új" DL, ami már 4 éves, még mindig 1.8 millió használtan, ha egyáltalán találsz belőle használtat. Úgyhogy nekem még marad a GSR.
Üdv! Úgy néz ki megválnék a K7-es GSR-emtől, elsősorban cserélném DL-re (nyuggerosodok ), de vihető is. Nem karcmentes, nem a garázsban tologattam, Glockner, Whörter See stb, de nem egy fostalicska, friss műszakis (tegnapi), újszerű gumikkal, kis csúszásnyomal (ezzel vettem, én csak a garázsajtóba borítottam be, szűkös kissé a hely )
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

tessék olcsó moci eladó!
Ez igaz, hogy drága, pont ezért is szeretném megelőzni a bajt.
Azt meg sosem lehet tudni, hátha valaki valamilyen okból mégis megválik tőle, egy kérdést megért.
Akinek meg van, miért adná el?
Ami sérül, ha nincs bukócső.....na az a drága, nem a bukócső!
Sziasztok!

Bukócsövet szeretnék venni a motoromra. Valakinek van esetleg eladó? (A bolti az drága )