Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Sziasztok 1000 éve
hello! adott egy 2003-as gsxr 600. kikaptam belőle az akksit. az km/h mutató átváltott mph ba. és a ponotos időt is be akarom állítani. segítséget köszönöm :)
Szia Zoli !

...esetleg BOSAL Kecskemét ?
Ezt akartam: Nferi
Szia!

Tudtommal csak foglalkozott.
Nferi
Sziasztok GSR Fanok


Jól emlékszem hogy van olyan ismerősöm aki vonóhorog készítésével foglalkozik ?

nekem úgy rémlik.....
Szia!

Bukógomba "használata" esetén sajnos ugyanezek az alkatrészek sérülnek a jobb oldalon.
Ami véd(i) az a GIVI bukócső.
Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket,hogy szükségem lenne jobbos visszapillantóra, fékkarra, fékpedálra mert elborult a motorom és természetesen ezek egyből görbültek és törtek. Meg ha valaki tud akkor bukógombát is vennék.

Köszönöm

Előre is köszönöm
Esetleg érdemes lehet felhívni az R17.hu-t is, ha bizonytalan vagy. Segítőkészek, szívesen adnak tanácsot. Rengeteg abroncsot adnak el, és mivel csak motorgumikkal foglalkoznak, sok visszajelzést is kapnak motorosoktól, így érdemes megkérdezni esetleg őket, hogy bizonyos típusú felhasználásra milyen gumit ajánlanak abban az árkategóriában, amiben gondolkodsz.
Sajnos nekem nincs semmilyen tapasztalatom ezzel a gumival, de a többiek talán többet tudnak róla mondani. Kíváncsiságból rákerestem, az r17.hu-n ezt írják a termékleírásban: Csak sportmotorosoknak. Többszörös tesztgyõztes , kiváló utcai sportgumi, akár pályanapokra is.
Gondolom akkor valamilyen puha keverék lehet jó tapadással, viszonylag rövidebb élettartammal. A Pirellinek a sport-túrája az Angel, viszont annak az ára is több. Hát a fene se tudja ám, hogy mit érdemes feltetetni. Én is amennyire tudtam próbáltam neten keresgetni infókat, hátha valaki megírja az okosságot, aztán végülis próbaképpen választottam ezt a T30-as gumit, akkor még teljesen új típus volt, semmi teszt nem volt róla. Azóta persze már jelentek meg tesztek, és pl. a Michelin Pilot Road 4-et jobbnak írták a teszt alapján. Mondjuk jó eséllyel én semmi különbséget nem éreznék közöttük, mert ahhoz béna vagyok. Egy jó és egy rossz gumi között még csak megmondom a különbséget, de amikor jó gumik között kéne árnyalatnyi különbségeket érezni, ahhoz én kevés vagyok. Szerintem majd a második-harmadik garnitúra után te is nagyjából látod majd, hogy melyik típus az, ami neked fekszik. Nagyon mellényúlni szerintem nem fogsz, minden nagyobb márkának vannak szuper sport-túra abroncsai.
1 évet !
Nem vártam meg az első műszaki lejártát ami tavasszal lett volna , 3 évesen elvittem műszakira ősszel .3 évet kapott így.Az lejárt ősszel , de csak tavasszal vittem el , + kivonatva volt télire.Ez van ...időt nyertem vele .
Lehet. Nekem olyan kulcsom van, ami több lépcsős. Nem elékeztem, hogy méretre mennyire megy be a tengelybe.
Köszönöm a kimerítő választ! Olajból 10w-40 lesz akkor szintetikus, gumiból megnézem, amit ajánlottál. Ahol veszem a motort ott Pirelli Diablo párt ajánlottak rá egész jó áron(Pirellit forgalmaznak csak, ha jól néztem), de az alap Diablóról nem nagyon találok semmi tapasztalatot, csak a különböző változatairól (strada, corsa, supercorsa, stb.). Konkrétan ezt ajánlották, ezen az áron fel is rakva:
http://www.motorgumi-aruhaz.hu...
azt meg hogy hisz tavaly vizsgáztunk
19-es az első tengely imbusza! Szerencsére tudtam venni szerszámot hozzá.
Ma leműszakiztattam a GSR-t .Szalad az idő.
örülök hogy sikerült 0! . .
Hálásan köszönöm!
Sikerült!
Gumi:
Én 7 éve használom a gépet, kezdetben a gyári Bridgestone BT016 volt fenn, nem volt rossz gumi, ellenben jól kopott is. Kopása miatt cseréltem Continental Contimotion-re, na ez hiba volt. Ugyan szinte alig kopott valamit, és ezzel egyenes arányosságban pontosan annyit is tapadt. Érezni lehetett, hogy mászik a kanyarban. Jelenleg Bridgestone T30-as sport-túra gumit használok, erre azt tudom mondani, hogy tökéletes. De ha pár ezressel többet szánsz rá, akkor a Michelin Pilot Road 3 vagy 4 sem fog csalódást okozni. Én amondó vagyok érdemes mindenképpen olyan gumit választani, amelynek a futófelülete középen keményebb, szélén puhább keverékből áll össze, így tapadni is fog, meg azért tartós is lesz.

Motorolaj:
Eleinte Motul 5100 10W-40-et használtam (rész-szintetikus), majd áttértem a Repsol Moto Racing 10W-40-re (teljesen szintetikus). Ami nekem úgymond kézzelfogható különbség volt, hogy a teljesen szintetikusat alig bírtam lemosni a kezemről, ha ráfolyott, illetve a kémlelőnyílás is elsárgult tőle kicsit --- ebből én azt következtettem, hogy jobban is "tapad" az olaj az alkatrészekhez, ergo biztosabb a kenés. Az, hogy 10W-40 vagy 50, szerintem normál használat során az égadta világon semmi különbséget nem jelent, hosszútávon sem. Nyers adatokban annyi a különbség, hogy az 50-es azonos hőmérsékleten sűrűbb olaj, ez a normálisnál magasabb hőmérsékleten jól jöhet (versenypályán), hidegebb motornál pedig az ellenkezője. Én magam a gyárilag előírt 10W-40-et teszem bele, mert teljesen átlagosan használom a motort.
Összegezve szerintem teljesen szintetikus olajat vegyél bele, vagy 10W-40-est vagy 50-est, ne azon a 2-3000Ft-on múljon, hogy jobb legyen benne. A gumiszettre úgyis elcseszel majd 80.000Ft-ot, ahhoz képest ez aprópénz.
Telitalalat:) majd Face-n beszelunk.
Amugy koszi a hozzaszolast!
Sziasztok! Tanácsot kérnék abban, hogy hétköznapi utcai használatra (a magyarországi útviszonyokat figyelembe véve) és rövidebb túrákhoz milyen gumit ajánlotok? Másik kérdésem az olaj, aki régebb óta használja már a motort, melyik vált be nektek? 10w-40 vagy 10w-50? Típus? Természetesen figyelembe véve, hogy nincs itthon pénznyomda...
8-asra emlékszem, de hát ott a motorod. Nézd meg.
Ne a sima csavaron emeld.
Abba a menetes fülbe mekkora csavar megy?
Emelőszemnek nincsen anyája.
Emelőszem a vázból kialakított fül és abban van a menet.