Ok., kösz az infót. Igazából csak azt akartam tudni, hogy ez egyedi eset, vagy előfordult másnál is. Egyenlőre nem piszkálom, amíg néha és csak 6.-ban csinálja. Ha már úgy lesz mint neked, akkor átrakom majd.
Hozzáállítottam a váltókart a vázhoz, épp nem éri el, mikor rakom az egyest.
Gyárilag feljebb volt állítva, kényelmetlen volt meg össze vissza mutatott
Szedd le a váltókart és tedd egy fokozattal arrébb a recés tengelyen.
Nálam megjavult, sokáig jó volt, de most újra 4-6 ugrál néha a kijelzőn.
Ekkor nem árt az első fogaskerék fedelét is levenni és kipucolni a kicsapott kenőanyagtól (ennek nincs köze a fokozatkijelzéshez).
Kb ennyi volt az info
Kösz a tippet. Visszaolvastam egy darabig, de nem találom azt a hozzászólást. Belinkelnéd, vagy leírnád még egyszer, hogy mit is kell megnézni pontosan?
Nincs sok jelentősége, csak kíváncsiságból: a fokozat kijelző nálatok is gondolkozik kicsit néha a 6. sebességbe kapcsolás után a fokozat kiírása előtt? Azt figyeltem, hogy a motorféket ráengedve rögtön kiírja ilyenkor...
Kösz szépen de nem kell,a probléma megoldodot.Felhívtam a szerelőt elmondtam a problémát és visszavittem a motort. Leszedte az olaljtartály fedelét és közölte hogy a gumitömités felé még kell egy müanyaglap.Neki "véletlenül" volt egy a mühelyben. Fékolajjal feltöltöte majd a gumitömités utána a müanyaglap végül a fedél.Kérdeztem mivel tartozok,nem kért érte semmit visszont elnézést kért.
Nincs semilyen sérülés az olajtartály fedelének a csavarok is jók.A hiba akkor kezdődőt mikor elvitem fékolajcserére.Ma visszaviszem! A neten nem találtam gumitömitést csak komplet féktartályt ami 15000-ft nál kezdődik.
Van egy eladó gyári GSR légszűrőm, ha valakit érdekel.