Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!
Van egy eladó gyári GSR légszűrőm, ha valakit érdekel.
Montenegro Évadzáró Túra 2500Km-rel letudva. , csodás helyeken jártunk stb...
Köszi!
Igen, belülről van felfogatva a konzolra
Sziasztok! Fékpedált hogy kell leszedni? A lábtartó konzolt is le kell venni hozzá?
Nem a váltókar felszerelési helyzete dönti el, hogy mit mutat.
Ok., kösz az infót. Igazából csak azt akartam tudni, hogy ez egyedi eset, vagy előfordult másnál is. Egyenlőre nem piszkálom, amíg néha és csak 6.-ban csinálja. Ha már úgy lesz mint neked, akkor átrakom majd.
Szerintem azzal nincs gond... :)
Hozzáállítottam a váltókart a vázhoz, épp nem éri el, mikor rakom az egyest.
Gyárilag feljebb volt állítva, kényelmetlen volt meg össze vissza mutatott
Szedd le a váltókart és tedd egy fokozattal arrébb a recés tengelyen.
Nálam megjavult, sokáig jó volt, de most újra 4-6 ugrál néha a kijelzőn.
Ekkor nem árt az első fogaskerék fedelét is levenni és kipucolni a kicsapott kenőanyagtól (ennek nincs köze a fokozatkijelzéshez).
Kb ennyi volt az info
Határozottabban kell a váltót kezelni, váltani.
Kösz a tippet. Visszaolvastam egy darabig, de nem találom azt a hozzászólást. Belinkelnéd, vagy leírnád még egyszer, hogy mit is kell megnézni pontosan?
Váltókarnál kell keresni az okát. Leírtam kb egy éve.
Tökéletes sosem lesz szerintem.
Nincs sok jelentősége, csak kíváncsiságból: a fokozat kijelző nálatok is gondolkozik kicsit néha a 6. sebességbe kapcsolás után a fokozat kiírása előtt? Azt figyeltem, hogy a motorféket ráengedve rögtön kiírja ilyenkor...
Én is ezt mondtam:

"augusztus 30. 13:04
A gumi felett van még egy lap is....."

Elfelejtette visszatenni akkor.
Kösz szépen de nem kell,a probléma megoldodot.Felhívtam a szerelőt elmondtam a problémát és visszavittem a motort. Leszedte az olaljtartály fedelét és közölte hogy a gumitömités felé még kell egy müanyaglap.Neki "véletlenül" volt egy a mühelyben. Fékolajjal feltöltöte majd a gumitömités utána a müanyaglap végül a fedél.Kérdeztem mivel tartozok,nem kért érte semmit visszont elnézést kért.
Ha jól emlékszem van valahol egy főfékhengerem. Talán a fedél egyik sarka van picit lekopva.
Ha érdekel, nekiállok megkeresni.
Elkùrta az összerakást a szerelő!
Nincs semilyen sérülés az olajtartály fedelének a csavarok is jók.A hiba akkor kezdődőt mikor elvitem fékolajcserére.Ma visszaviszem! A neten nem találtam gumitömitést csak komplet féktartályt ami 15000-ft nál kezdődik.
Találtam itthon egy gsr600 gyári fékkart, a kuplungkar is megvan, de annak letört a bütyök a végéről. Ha valakinek kell írjon.
Persze, ha kicsúszik, akkor már felpörög.
Egyenes az eleje és "lefekszik. Ha kimegy jobbra a hátulja, akkor balra megy az eleje.

Egyébként meg teljesen mindegy, nekem...neked is.
Ez véletlen,szerencse. "Kipörögte".
Ha ütés éri az elejét, nagy valószínűséggel törik/reped.
Ropi a váz, törik reped nyakban.
Meg lett mondva
Egyértelműen az volt, semmi köze az első keréknek.
Jól hallani amikor felpörög a motor. Aztán meg jön a búgócsiga.