Sziasztok!
Olajcsere előtt állok,eddig castrol power1 racing 4T 10w 50-et használtam és át akarok térni a Motulra. Jó nekem az 5100 10w40 vagy abból is a 10w50 kellene?
Válaszokat köszönöm.
most már sajnálom h bosszankodásomban nem fotóztam le a tegnap észlelteket: megjött az új csimmám ami pont olyan, mint a régi jól bevált megyek ki a garázsba, hogy behozom a régit összehasonlítani. a motor mellé szoktam tenni. egy téli "járatást" követően rádőlhetett a leömlőre, és a csizma teljesen ráolvadt még jó h jött az új ... 5let mivel tudom leszedni a fél centi vastagon ráragadt műanyag-gumi-bőr egyveleget ?
Fékpedálom sajnos nincs,a fékkart már odaígértem egy ismerősnek,de a tükrök még megvannak!
Mennyit ér meg neked a pár?(Külön-külön nem akarok az eladásával kínlódni)
Szerintem ezen nem kell aggódni, néha melegen indításnál nekem is felpörög a motor 1-2 másodpercre, 1500 környékére. Ez talán a szívató érzékelési hibája lehet. Különben az alapjáratom 1100-1200 körül van, először azt hittem, a szívató nem is működik, mert majdnem 1500-ra fel volt tekerve az alapjárat mikor megvettem. Ja, azt akartam ebből kihozni, hogy nekem is előfordult a leállás, magasabb alapjáratnál is.
Mindenesetre úgy tűnik, megszűnt ez a problémám, pici gázadással mielőtt a kuplungot behúznám. Hozzá kell tennem, nekem hosszabb egyenletes tempóról lassításnál fordult elő.
Végezetül, mindenkinek akit érdekel: feltettem egy kezelési, és egy szervízkönyvet. A szervízkönyv sajnos angol. Elvileg tölthető, de ha gond lenne vele, szóljatok, és utánanézek
2006-os évjárat. (2007-es forgalomba helyezés) Tegnap este beindítottam, indítás után pár másodpercig 2000 volt a fordulat, majd amint kiírta hány fokos a víz, elkezdte visszavenni 1300-ig. Azt nem tudtam megvárni sajnos, hogy teljesen bemelegedjen, de 1-2 percig tartotta az 1300-at.
Kíváncsiságból utána néztem, mert már nem emlékeztem, a szervízkönyvben az alapjárat értéke 1300 +/-100 ford/perc. Ez ugye meleg motornál mért érték kell legyen. Érdemes amúgy inkább picit feljebb állítani (1300 - 1400 közé), és akkor kisebb valószínűséggel jársz úgy, hogy benyomott kuplungnál leáll a motor (tapasztalat).
Erről jutott eszembe, hogy jó régen, amikor meglett a motor, állítani akartam az alapjáratot, szépen megnéztem a szervízkönyvben, hogy hol van az állító csavar helye. Jól megnéztem a szervízkönyvben, hogy a levegőszűrő alatti részen van, és nekiálltam felemelni a tankot, stb... :) Aztán rá kellett jönnöm, hogy pont úgy van kitalálva a helye, hogy mindenféle szerelés nélkül csak fel kell nyúlni a váz mellett, és már tekergetheted is :) Jó hülyének éreztem magam, nem is mondtam el akkor senkinek, hogy nekiálltam lebontani a motort egy alapjárat állításhoz :)
Jelentkezett nálam egy probléma, amit már egy korábbi hozzászólásnál olvastam, de ott nem derült ki, hogy mi okozhatta és sikerült-e megoldani. A jelenség az, hogy ha városban egy lámpához vagy kereszteződéshez gurulok, vissza kapcsolgatásnál néha megáll a motor. Leggyakrabban 3-ból kettőbe kapcsolásnál, amikor vissza engedem a gázt teljesen, illetve egyszer csinálta simában üresben vagy behúzott kuplunggal történő gurulásnál is. Van valakinek valami ötlete ez mitől lehet? A másik, amit néha csinált 1x-2x, hogy melegen, indítás után egy rövid időre felpörög a motor magától néhány másodpercig 3000 környékére, majd visszaáll. Gyanítom, hogy a két dolog összefügg...
Ha valakit érdekel van pár fölös dolgom!
Gyári dob, gyári tükörpár, gyári fék,kuplungkar!
Az árakkal nemigazán vagyok tisztába,így ha érdekel valakit valami,azzal biztos meg tudunk egyezni!
Olajcsere előtt állok,eddig castrol power1 racing 4T 10w 50-et használtam és át akarok térni a Motulra. Jó nekem az 5100 10w40 vagy abból is a 10w50 kellene?
Válaszokat köszönöm.