Ma betakaróztam a kutyulival, szerencsére álló helyzetben de járó motorral sajnos. Lehet gond ebből? A motor hangja mintha más lenne, folyhatott rossz helyre valami? (Olaj, benzin, víz?) Kívülről annyi látszik csak, hogy a hátsófék kar elgörbült, meg lett egy karc a tankon, de megy rendesen meg a fék is működik (csak gázul néz ki...). A lábféket hajlította vissza már valaki, vagy kuka? Ezt a selyemfényű (gyári) fekete festést lehet polírozni szerintetek? Bocs a sok kérdésért, de 3 év motorozás után most jártam így először. :(
Az IAT szezor benne van a légszűrőben. Bele is lóg, hiszen a beáramló levegő hőmérsékletét méri.
Te a MAP szenzort piszkáltad, gondolom. Az van egy gumi tartón.
Előtte Jawa-m volt, abból folyott szerteszét, igaz a benzincsap nem volt tökéletes
Nos hát szétszedtem. A tank problémám megoldódott, a szervízkönyvben felfedeztem -kis gugli fordítós segítséggel-, hogy van ám kitámasztó. Mind a négy szívótoroknál a helyén volt a cucc, én mint avatatlan rendellenes dolgot nem fedeztem fel, úgyhogy össze is raktam. Legalább csekkoltam a légszűrőt. Minimális koszolódás látszott, de talán nem veszélyes.
Ja, volt ott az IAP szenzor, amit felpattintottam a helyére. Ugyan nem tudom van-e jelentősége, hogy függőlegesen legyen, de biztos nem tesz jót neki, ha csak úgy liftyog a levegőben.
Úgyhogy köszi a segítséget, megyek egy kört, mert csudajó idő van
Ui: nem tudjátok véletlenül, hogy a kulcs helyét borító műanyaghoz rögzítő pöcköt hol lehet szerezni?
Miért folyna a tankból szerteszét a benzin. Ha a benzinpumpáról leveszed a csövet, abból minimális mennyiség folyik csak ki. Pár cl csak.
A légszűráház aljára csatlakozik két cső, kartergáz visszavezetés és az ami a kipuffba vezeti a levegő egy részét. Egyik elöl van másik hátul.
jaja,csavarok körbe a dobozon és a közepén egy,meg elől a váznál két 6-os csavar,utánna letudod szedni az egészet ha oldalrol egy csillag csavarhuzóval meg engeded a bilincseket
Nekiálltam ma szétszedegetni a vasat, de túl sokra nem jutottam. Ez a nagy fekete izémicsoda doboz, már ha ez lenne az airbox, elég stabilan a helyén levőnek tűnik. Tovább nem akartam feszegetni a dolgokat, mivel nem tudom úgy levenni a tankot, hogy ne folyassam szerte-szét a benzint, így pedig elég nehézkes a dolog. Ha lesz rá megoldásom, tovább is megyek.
Nincs fent az e-mail címed az adatlapodon, így ide rakom fel a képeket. Ha kérdésed van, írj. Ha privátban szeretnél beszélni, akkor meg dobj egy mail címet. Üdv.
Ja, csütörtök dél körül jött valaki szembe Isaszeg Gödöllő felőli oldalán, szürke kutyulival, fehér sisakban. Innen is üdv néki! Én akkor mentem az enyémért
Te a MAP szenzort piszkáltad, gondolom. Az van egy gumi tartón.
Nos hát szétszedtem. A tank problémám megoldódott, a szervízkönyvben felfedeztem -kis gugli fordítós segítséggel-, hogy van ám kitámasztó. Mind a négy szívótoroknál a helyén volt a cucc, én mint avatatlan rendellenes dolgot nem fedeztem fel, úgyhogy össze is raktam. Legalább csekkoltam a légszűrőt. Minimális koszolódás látszott, de talán nem veszélyes.
Ja, volt ott az IAP szenzor, amit felpattintottam a helyére. Ugyan nem tudom van-e jelentősége, hogy függőlegesen legyen, de biztos nem tesz jót neki, ha csak úgy liftyog a levegőben.
Úgyhogy köszi a segítséget, megyek egy kört, mert csudajó idő van
Ui: nem tudjátok véletlenül, hogy a kulcs helyét borító műanyaghoz rögzítő pöcköt hol lehet szerezni?
A légszűráház aljára csatlakozik két cső, kartergáz visszavezetés és az ami a kipuffba vezeti a levegő egy részét. Egyik elöl van másik hátul.
Képet tudnál róla küldeni privátban?
Egy hülye kérdést tennék fel: létezik az, hogy gyertyacsere után hangosabb a motor? Vagy valamit elkummantottak nekem?
Esetleg meg tudnád mondani hogy hol lehet beszerezni?
Mi lenne az ára?