A kezelésiben olvasható, hogy hogyan lehet hátul és elöl a rugó előfeszítését növelni.
Ezzel nem lesz keményebb! Azt a hidraulikus rész végzi. A "szelepelés" és olaj fajtája.
A hátsóval nincs annyira gond. (bár pályán kicsit pumpál a hátulja, de az extrém körülmény)
Az elsőkben ki kell cserélni az olajat 15-ösre. http://www.olaj24.hu/T/motul-f...
Segítséget szeretnék kérni, a teleszkópot szeretném keményebbre állítani illetve a rúgós tagot feljebb rakni és ez az első motorom még nem csináltam ilyet, bármilyen segítségnek örülnék.
Előre is köszönöm.
Ha van esetleg a garázsban felül valami biztos pont, akkor egy racsnis rögzítő hevederrel a kormánynál fogva fel lehet emelni úgy, hogy a hátulja pedig a hátsó emelőn van. Az enyém mindkétszer így lett cserélve.
Üdv. Első kerék kiszedéséhez tudtok valami alternatív alábakkolási megoldást? Gumit kellene cserélnem és csak hátsó emelőm van (hátsó gumit is cserélem). Végső esetben veszek hozzá emelőt, ha nincs más megoldás.
Kösz, az infót. A kémlelő nyílásban ezek szerint nem olyan gáz a pára. A kéményen kijövő sem zavarna, ha megszűnt volna gyorsan, de pár perc járatás után, 70 fokos hűtővíznél mindig jelentős volt.
Egy GSR megvásárlása előtt állok, de tegnap beindítottuk hidegen és erős fehér füstje volt, ami 70 fokra felmelegedés után csökkent valamennyire, de nem szűnt meg teljesen, végül ezért nem hoztam el. Az eladó azt mondta, hogy ez csak a kondenzvíz, ami lerakódott a hideg időben a kipufogó rendszerben mert 4-5 napja kint állt a hidegben. Ő maga mutatta, hogy az olajszint kémlelő nyílás üvegén is van pára, amitől még jobban elbizonytalanodtam. A kérdésem az lenne, hogy ez valóban normális ennél a típusnál iylenkor ebben az időben, állás után?
Kb. ilyesmi volt, mint ebben a videóban: https://youtu.be/reZqBtGO0Tk
Az indítás után az elején talán egy picit még jobban, és fehérebben füstölt, mint ez a másik a videón, de lehet hogy csak a videó adja vissza másképpen...
Mi a véleményetek?
A motorban egyébként 49.000 km van, jó állapotú, a kémény gyári.
Nincs tartalék, nem jelez tartalékot, nem vált át semmire.
Azt jelzi, hogy kevés és kritikusan kevés a tüzelőanyag a tankban.
3 liter, 2 liter.
Nem érdemes játszadozni. Ha villog keresni kell benzinkutat 10-15 km-es körzetben.
12 V 28.8 kC (8 Ah)/10 HR
Ezzel nem lesz keményebb! Azt a hidraulikus rész végzi. A "szelepelés" és olaj fajtája.
A hátsóval nincs annyira gond. (bár pályán kicsit pumpál a hátulja, de az extrém körülmény)
Az elsőkben ki kell cserélni az olajat 15-ösre.
http://www.olaj24.hu/T/motul-f...
Gyárilag milyen akkuval szereik a gsr-t?
Segítséget szeretnék kérni, a teleszkópot szeretném keményebbre állítani illetve a rúgós tagot feljebb rakni és ez az első motorom még nem csináltam ilyet, bármilyen segítségnek örülnék.
Előre is köszönöm.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-8621834
Rendszám UHZ089.
Üdv.
Egy GSR megvásárlása előtt állok, de tegnap beindítottuk hidegen és erős fehér füstje volt, ami 70 fokra felmelegedés után csökkent valamennyire, de nem szűnt meg teljesen, végül ezért nem hoztam el. Az eladó azt mondta, hogy ez csak a kondenzvíz, ami lerakódott a hideg időben a kipufogó rendszerben mert 4-5 napja kint állt a hidegben. Ő maga mutatta, hogy az olajszint kémlelő nyílás üvegén is van pára, amitől még jobban elbizonytalanodtam. A kérdésem az lenne, hogy ez valóban normális ennél a típusnál iylenkor ebben az időben, állás után?
Kb. ilyesmi volt, mint ebben a videóban: https://youtu.be/reZqBtGO0Tk
Az indítás után az elején talán egy picit még jobban, és fehérebben füstölt, mint ez a másik a videón, de lehet hogy csak a videó adja vissza másképpen...
Mi a véleményetek?
A motorban egyébként 49.000 km van, jó állapotú, a kémény gyári.
Valójában mi is kell?
Azt jelzi, hogy kevés és kritikusan kevés a tüzelőanyag a tankban.
3 liter, 2 liter.
Nem érdemes játszadozni. Ha villog keresni kell benzinkutat 10-15 km-es körzetben.
sziget, ha jól emlékszem, az egy csík, ha telibe villog, azt jelenti, hogy még 5 liter maradt. Ha már csak a kerete, akkor 3 liter