Olyan kérdésem lenne, hogy a tartalékot mikor jelzi a gsr? Arra értem, hogy mikor egy csík van még a jelzőn, akkor kezd villogni a tank szimbólum. Ez mit jelent? ez már a tartalék? vagy esetleg átvált még pirosra is, meg ilyenek? De eddig nem mertem, nem is akartam kipróbálni, hogy mikor fogy ki teljesen :)
Illetve olvastam lentebb, hogy Hojtjej volt olyan kedves és küldött kezelési útmutatót, ha megoldható nekem is kellene. e-mail: szigetiistvanka@gmail.com
Sziasztok.
Lenne egy hülye kérdésem.Mennyi olajat kell a gsr-be önteni?Ugye 3,2 l van az oldalára írva,de egy szerelő ismerősöm azt mondta hogy nyugodtan mehet bele akár 3,6 l is.Jelenleg így áll az olajszint.
végre megvan a rendszám. Nagyon flottul ment minden. Tegnap vizsga és vám. Ma okmány iroda. Csak zsebem viselte meg nem kicsit. De szerintem még igy is jó vagyok.
A full hosszú verseny azt jelenti hogy a felső munkahengertől a két nyeregig külön egy-egy szál fut és a dupla hosszú áteresztő csavar a felső munkahengerbe kell tekerni.
A sárvédőn át meg a gyárias lemegy egy hosszú a jobbos féknyeregig ott a dupla áteresztő csavarral egy rövid cső átível a balos nyereghez.
Szia Frutti.
Tudnál nekem segíteni?
Megakadtam a rendelés elején
Mi a különbség a Full Length Race és a Over The Mudguard között?
A fékcsőrákról csak annyit míg itthon kaptam egy 45000 és egy 39000 árajánlatokat. A hel csövek 38,32 eur.
Én GE H4 Megalight Ultra +120% használok.
Látványos a különbség.
Az én kábelem is lecsúszik.
Nem a kábel hosszal van a probléma a csatlakozó van kilazulva.
Még én sem csináltam meg de elvileg könnyen javítható.
Csavarhúzó/ kézügyesség.
Ha fényesebbet akarsz a sima izzóknál, akkor a Tungsram Megalight Ultra (+120%) vagy Osram Night Breaker Unlimited (+110%) jó választás lehet. Viszont vedd azt is figyelembe, hogy jóval hamarabb ki fog égni, mivel elég rendesen "fel vannak tuningolva" ezek az izzók.
Elöljáróban: AndrewTdi, csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon király a GSR :) Nekem tavaly sikerült beszerezni, egyszerűen imádom, ha tehetném, le sem szállnék róla
Viszont, ami most sokat segítene: valaki meg tudná nézni, hogy a tompított csatlakozó kábele mennyire feszes? Ugyanis tegnap hazaérkezés után azt hittem, kiégett az izzóm, de csak a csatlakozó volt róla lecsúszva. Az én kábelem viszonylag feszül, azért nem szakadásig, de nem örülnék, ha kb 3. kormánytekerésnél lecsúszna megint.
Elképzelhető esetleg összerakásból eredő probléma? Tavaly év végén volt picit szétbombázva a vas, mert sajna fényezni kellett, de nagyon pöpec lett
Ja, bocsi, még egy kérdés: valami normális izzót tudnátok ajánlani? Ez a gyári cucc elég hervadtan világít...
Olyan kérdésem lenne, hogy a tartalékot mikor jelzi a gsr? Arra értem, hogy mikor egy csík van még a jelzőn, akkor kezd villogni a tank szimbólum. Ez mit jelent? ez már a tartalék? vagy esetleg átvált még pirosra is, meg ilyenek? De eddig nem mertem, nem is akartam kipróbálni, hogy mikor fogy ki teljesen :)
Illetve olvastam lentebb, hogy Hojtjej volt olyan kedves és küldött kezelési útmutatót, ha megoldható nekem is kellene. e-mail: szigetiistvanka@gmail.com
Előre is köszi!