Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nameg, hamár szétszedted, visszatekerhettél volna belőle egy húszast
Szép munka.
Sokat zötykölődtél, hogy letört?
Az jól jöhet még .
Az elején nem gondoltam volna hogy ez még működni fog minden funkciójában ...
Ha szólsz, hogy ilyesmit akarsz csinálni.....adtam volna fényképes segítséget, hogy mit és hogyan. De mondom nem vészes és a képek alapján meg is oldottad.
Abszolút nem bonyolult..... kicsit túlzás ez a lesz, ami lesz alap.
Viszont így problem solved!
....és ilyen lett :
.......délután neki estem a műszerfalnak , szétkaptam teljesen mint Foxi a lábtörlőt, bukni tudni kell..........lesz ami lesz alapon. .


Ki is derült mi a baj oka: 4 db érintkező le volt törve az LCD panelról .
Jól tetted hogy gurultál egyet !

A GSR-en nekem a láncnál a fő problémát a patentszem / jól látható a kék szine miatt / okozta.Az egyik csapja nagyon / kb 1mm + / megvolt kopva.Ez okozta a kattogást.A lánc többi részénél nem tapasztaltam ilyet.Sajnos pont egy osztrák túra / 2000 km+ / előtti estén tudatosult bennem mikor befúlytam a kenőanyaggal , elindultam , hazahozott de csere lett belőle.Most olyan csendbe van ahogy kelllll.

A hátsó betét 6,4mm volt és még gyári.

Mindezek 44900 Km-nél .
Gurultam egyet a háztömb körül.
Érdekes, nem nyúlik tovább a láncom, persze rendesen ápolom is.
Még nem kellett ráállítani, hiába szakaszosan nyúlt.
Már egy éve várom a cserékét
Hátsó betétet kimaxolom, aztán csere heteken belül.
ma már alakult !

itt a jóóidőő
Aki csak ennyit tud...
Szia! Csörgess meg váltókar ügyben, ha még aktuális! +3670272hathathathét. Felhajlós, új, occó, csak neked, Miskoccon. Üdv: joisys.
Hopp, gsx-r topicba szántam...
Sziasztok!

Amennyiben esetleg valakinek lenne egy K9-es modellje eladóban, úgy kérem üzenjen egyet, mert ilyen motort keresek. (természetesen csak kifogástalan állapotú motor érdekel, lehetőleg fehér, vagy kék-fehér színű)

Köszi!
Csak ámulok
Ja.De mivel se présem se aluhegesztőm se esztergám se aluhegesztő képesítésem nem volt így maradtam ennél a határozottan kókány megoldásnál.
Ami jó fél-egyévet KB 2-3000 KM gond nélkül kibirt.
Majd jött a full gyáritechnológia.............vettem egy váltókart.Ez meg ment tartalékba.
Nem akarom a véleményed meg változtatni, én csak azt az elvet ecseteltem amit a gyár is követ, vagyis a leg strapabíróbat...! visszaolvastalak, nem vagyok benne biztos, h tisztában vagy vele, milyen technológiával készítik gyárilag a váltókart...! a váltókarba van egy 8-as furat, és abba préselik bele, majd hegesztik körbe a csapot mire a gumit húzzák. Te a törés helyét síkba csiszoltad lamellás koronggal és bele fúrtad a 8-as menetet, de mibe is...? A beletört csonkba amit fog egy hártya vékony varratkarika.....Ezen kívül, 4mm vastag max a "húsa" a váltókarnak ennél a 8-as anya is vastagabb.Van egy szorzó szám, amely használatával meg kapod azt a menet hosszt amit alumíniumnál alkalmazni kell a megfelelő szilárdság elérése érdekében.
Picit lentebb olvasva van alternativa nem ket anyarol es simson gumirol.
Az esztergat,aluhegesztot nelkulozok sem azt csinaljak.
Ha vagok egy meneted a karba,es egy a letort veghez megszolalasig hasonlito potdarabot csinalok egy csavarbol amire az eredeti gumit teszem fel majd menetrogzitovel teszem a helyere,ezekutan semmivel sem lesz eszrevehetobb mint a hegesztett az minek szamit?
Az éltből.....))) mert így szokták "használhatóvá" tenni... esetleg továbbiak...?
Hol olvastal anyakrol es simson gumikrol?
Tudod mit, a te motorod is legyen teli ilyen és ehez hasonló megoldásokkal...)))
Lehet, h funkcionálisan meg teszi, ezt nem is vitattam,de te vennél esetleg egy olyan motort amin a váltókar két oldalán ott virít a nyolcas anya és a simson váltó gumi...? Én biztosan bele kötnék...))) És nem mellesleg a javítás lényege nem az, h a lehető leg jobban meg közelítsük, vagy elérjük a gyári szintet?
Az "igazi" megoldas egy uj valtokar beszerzese.