Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szörnyű balesetről a cikk itt található.
Dody!
Te aztán bátor ember vagy! Na nem azért mert nem titkolod politikai álláspontodat! Hanem hogy a farkast beengedted az ártatlan báránykák közé... Kykeet meghívni családlátogatásra ez aztán a bátor cselekedet!
Errefelé is remek idő volt de nékem nem motorozással telt mint nektek de legalább jó tudni hogy vannak akik még ki tudják használni a motorozásra ideális napokat!

Figyelmedbe ajánlok pár remek alkotást erről ripacsról akiről az elfogultnak nem mondható The Sunday Telegraph elemzése szerint tudható hogy nem sok van hátra és hátba fogják döfni. A rövid kivonatát itt olvashatod. Azután majd kiderül hogy hogyan leszen de hogy jól nincs az biztos.
Tisztelt Mindenki !

Szabolcsban ma történt !

Egy Suzuki és Yamaha találkozott !!!

Sajna mindkét társunkat elveszítettük !

Ha lehett itt ne harakírozzunk többet!!!
Uton pedig nagyobb figyelmet !
Hali Doc !

Hagyd kérlek!
Nem érdemes világotlátott emberrel ne vitatkozzál mert lehet hogy aztán még ráadásul tanult is ! Ezeknek pedig párja nincs !

Viszont közös barátunkról pár képet rakok ide Neked !
Egyre jobban szeretem bevallom!
Szia kykee !

Hát igen már írtam hogy tegnam nagyon jót motoroztam veled! A kanyar valóban király a nagyok 200 fölött veszik !
Ma asszonyt vittem a Bakonyba tekeregtünk vannak rendes kunkorok Pl: Nagyvásony és Vigándpeter szakasz hát beszarás azt megmondom !

Túra javaslatod részemről!bentvagyok, csak a többiek mit szólnak hozzá? Vagy csapatunk egyet Dunántúli szekcíóval majd ha a többiek távolinak gondolják ?!
Azt javaslom hogy lesz majd Balaton megkerülés ebben már előzetesen megegyeztünk na meg majd Zala túra/ Ez DOC ék kedvéért!! /! Szervezünk majd frankót ne hogy má valaki aludjon a mocin !

Te is szimpi voltál a családnak!!
Jöhetsz máskor is szívesen látunk csak nejem azt kéri hogy 130 nál ne menjünk soha gyorsabban ha közössen motorozunk !
Halihó és zökkenőmentes költözködést !

Abban teljesen igazad van hogy a GSR en keresztül sok érdekes embert ismerünk meg !
Én személy szerint a Balmádi benzinkutast azt na geci Mihályt kihagytam volna!

Dody
Sziasztok!
kykee: ma quad-oztam a Hungaroringen, azért nem voltam telefonon elérhető.
Röviden elmesélve: hát azért az sem rossz! Sőt! Ha olyan környéken laknék, ahonnan egyszerű terepre érni, akkor talán el is gondolkodnék egyen!
De azért a motor jobb!
263 ??? amikor ezt futottad rászijjaztad magad a motorra?
Alattad logopédushoz kéne, hogy járjanak a GSR-ek!

A B-Kingnek lehet, hogy fém ülése lesz és csak mágneses ruhában lehet megülni rajta:
Gino!
Dadogótáblázat!kivitelező:kykee!
1.107km /h,2.ikban 146km/h,3.ikban 184km/h4.ikban,4.ikban 207km/h,5.ikben 238km/h!263 a vége!
Nekem 14500 fölött mutat mikor tilt!Enyhe lejtön Füredről Veszprémbe a négysávoson!Volt kapaszkodni valóm!!!!!!!!
Súlyom 96kg!!!A GSR sajnos elveszti az erejét 6.ikban!ezért nem váltok fel 6.ikba,vagy csak ritkán,GSR KLÁN gurulásokon!
Van tartalék ami rejtve van,csak van egy szépséghibája a dolognak,hogy mindig 4.iket mutat és alsó hangon nem tudod jól motorozni a vasat a városban!mindig pörgetni kell és jobban zabál!viszont 24 LErővel többet ad le!
Ezért inkább mégsem rakatom most be szerdán az elektronikát ami feloldja a butitást!Jó ez igy ahogy van!Inkább a B-King ha még több kell,mint hogy ezt babráljam!
üdv kykee a dadogtató pilot!
Dody papa!
Felemelő volt a tegnapi nap!Örülök,hogy megismerhettem a családodat!Meg azt a két puszit amit kaptam a Tamcsitól még nem mostam le az arcomról!Jó utak (az a szép nagy kanyar)csodaszép tájak,de az étterem hihetetlenűl megfogott!Ott kajálhatnánk is Paksról odafele menet!
Akár ma is mehetnénk csak költözésben vagyok!
Megint csak azt mondom amit már mondtam 3 hónapja,hogy a GSRnek köszönhetem,hogy itt a fórumon sok jó emberrel ismerkedhettem meg személyesen is!Veletek sohasem találkoztam volna,ha nincs a GSR,mert akkor nem topikolnék!Sokak nagy bánatára!
Hali kykee!

Nyilvánvaló, hogy inkább 14500-on tiltson, mint feljebb. Mert hát az a lényege, hogy ne menjen feljebb a fordulatszám. PP-nél pont 14000-nél szabályoz, nálad meg Dody-nál 14500....egyformának kéne lennie.
A magas fordulaton való visszaváltás elleni védelmet csak autóknál lehet megoldani (szekvenciális váltóknál), motornál nem igen, mert azt vissza lehet taposni...
Gratula az 5-ig "tartó" dadogáshoz..... Mennyit megy ott a vas?
Hely vagy erő miatt nem fog sikerülni a 6. dadogás?
Szerintem is ki van ez találva! Nagyon is! Bár van ebben a blokkban még tartalék, csak le van butitva. (lásd GSXR)
Gino!
Fölfele kell a leszabályzás és inkább 14500as fordulaton tiltson,mint 16000nél!viszont 13500as fordulatnál visszaváltassz akkor kiakad a műszer!erre még nem találta ki tiltást senki!ez a motor védelmét szolgálja ha olyan barom kezébe jut mint én aki már 5.iket is ledadogtatta!a 6.ik nem fog sikerülni,de a többi már megvolt!hagy forogjon,ki van az találva!visszafele meg állat aki visszagangol nagy forulatnál,ha nem megy tönkre a blokk akkor meg a vasat dobja el!!!!!
Hellótok!
Nagyszerű ez a gép csodás vele menni!Úgy néznek az emberek mintha ufót látnának!Viszont most olvasom P.P és kykee leírását és remélem hogy ez valami rossz tréfa!
Mi az hogy dadogtatni???
Megyek is még mert szépen süt a nap itt Egeracsaládon!
Sziasztok gsresek!A túrán igyekszem otzt lenni!
üdv
Jó napot,jó húzkodást allbody!
P.P tesó!Ha erre jársz ma akkor megmutatom a kanyartechnikámat!ebbe tegnap a Dody papának is részese lehetett!Mondtam neki,hogy ezt a kanyart meg lehet csinálni 170km/h val is!erre ő:
-baz.. meg nem akarlak eltemetni!Oda felé egy próba,majd a körforgalomba visszafórdúltam és nyélgáz!
mit ad istan egy fehér Suzuki swift a kanyar csúcspontjában!mondom magamban anyukád miért pont most!egyett visszatapostam a váltókaron gázfröccsel és progresszíven adagoltam neki a gázt és átlépve a záróvonalat ismét nyeleztem a gépet!a kanyar végén 175km/h lett!ez a trükk,hogy ne hírtelen húzd neki,csak mikor már megvolt az átmenet!akkor nem fog megcsúszni vagy szitálni a hátúlja!
Egyébként,nekem füstől meleginditásnál,leáll néha és nem megy úgy mint egy hónappal ez elött!ez gyertyahiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sz ar orosz gyertya
igaz 12621 km van benne és szerdán viszem a 12ezresre!ott majd rendbepofozzák!
Hivtalak ma már kétszer és nem vetted fel!le fogom felezni a térerődet ezért!!! üdv kykee
Szerintem inkább te nem érted, hogy itt nem vicces. Yamaha fórumra azt írsz amit akarsz és ott biztos jót is derülnek rajta. Lacus is ezt próbálta neked elmagyarázni. Ha nem is érted meg hidd el, hogy így van.
Lacus komoly ember, nem érti a viccet.
Ivecoslaca: Nagyon szépen köszönöm a segítséget, és a közben járást!!!
Szeva Lacus!

Semmi baj sincs a szutyokis "viccel"! Mi is egyfolytában hülyülünk a márkatársakkal, Recével, stb.....én élvezem, ezek szerint Te nem annyira. Persze én is tudom, hogy a Suzuki a legjobb motor a világon......a Yamakkások csak erőlködnek......

A Bandival kapcsolatban neked adok igazat! Jó, hogy felfrissítették az amúgy nagyon remek gépet! Persze ez sokaknak nem tetszik, de biztos nem hülyék ülnek a Suzuki fellegvárban!
Szia P.P.!

Szép dolgok történnek Veled........jó hogy nem lett semmi baj. A motorleálláshoz nem tudok hozzászólni, szerintem is szervíz! Főleg a menetközbeni leállás az aggasztó! Meg a veszélyes.

A dadogtatásról annyit, hogy én idáig a 9000 km alatt egyszer húztam odáig, hogy mégis milyen. De nem sokat ér, nálam legalábbis 10000 fölött nem sok erő van. Biztos a kipuff miatt van, de én elváltok 8-9000-nél. De mondom, ha gyári módon viselkedne - hogy 10000 felett is menne, mint állat - akkor sem húznám dadogásig, nem erre van kitalálva. Kanyarban meg a kigyorsításhoz szükséges fokozatban egy állandó stabilizáló gáz kell. És egy gázon, egy fordulaton. Akkor nem érhet ilyen meglepetés!
Eddig összesen 4-5 alkalommmal nekem is leállt már az SV, mondjuk nem húzatás közben, hanem mindig alapjáratnál, volt hogy indulásnál, vagy lámpa előtt fékezésnél mikor már behúztam a kuplungot... Más SV tulajdonos is panaszkodott erre, sőt mondták hogy nyitott dobokkal ez még rosszabb lesz. De mondom, párszor történt összesen a 6000+ km. alatt, elviselhető...
Mondjuk a GSR más tészta, meg ha eddig nem csinálta most meg igen, az aggasztó lehet Bízzunk benne hogy csak szennyeződés a benzinben, vagy ilyesmi!
Látom nem érted amit írtam, megpróbálom még egyszer elmagyarázni:
A szutyokis vicced nem annyira tetszett, de majd a Yamahás fórumra én is nyomok ilyesmiket, hadd lássam ott milyen a humorérzék
Azzal pedig nem értek egyet, hogy a Bandit az úgy volt szép meg jó, az őskövület blokkal, és az új el lett cseszve. Szerinted így van, meg biztos mások is éreznek így, én speciel örülök hogy lépett a Suzuki mert nagyon le volt maradva a Bandit a konkurrenciától, és nekem tetszik is a vízhűtéses blokk. Aki a mostanira érez vágyat, pár évig még biztos be tudja szerezni, tegye azt.
Jó reggelt !

Talma gépe is dadog folyamatosan!
Ha nincsenek bukások akkor még a 10 be sem fér be!
Nem értem a Honda hozzáállását ehhez az idényhez!

Péter a dadogás nem nagy úgy egész jó érzés. Viszont azért azt kanyarba nem javaslom próbálgatni előtte talán egyet gangolni kellene aztán akkor had szóljon! Egyébként kizárt hogy attól csúzott meg!
Lehet már nagyon tudsz és kezd kevés lenni a GSR számodra!?

Nagyon nem figyeltem, de enyém talán 14500 nál dadog?!
Bevallom nekem 4. fokozatig megy ez a gyakorlat 5. és 6.ban ez ismeretlen a számomra, de lehet hogy ez már 6.ban kizárt???!

Leáll a gép?
Ez szörnyű és meglepő! Nem tudom mitől, de benzin nem vszinű akkor folyamatosan problémás volna a haladás?
Szervizbe kontrol javaslom!

Na nézzük a 250 es kategóriát !
Doc Hali! Jó szurkolást !

Csaó:
Dody
Már bocs az OFF-ért.
Aha, de ha érdekel akkor a Krisz albuma és a 2006 Franc. túrát is én képeztem fénnyel.

gallery.madi.hu/albums.php
krisztianfz6 az okat a túrás képeket te csináltad???