Itt a fórumon van kb. 20 GSR! Mindenkinek azt mondták - és úgy is csináltuk - hogy első olajcsere 1000-nél, a következő 6000-nél, az összes többi hatezrenként! De kért biztos nem csináltatok vele!
Mit szólsz a Hayabusa blokkos B-Kinghez?
Én tegnap vettem a motort és a szervizkönyvbe az van benne hogy 500km-nél olajcsere!és nem tom akkor hogy mért cserélték ha nem kellet volna!azt mondta a tulaj hogy majd 1000nél kell cserélni megint!
Félreértettél! Én nem kételkedtem, csak ahogy Abdul írta, logikátlan. De teljesen bebizonyítottad. Biztos el tudod adni. Azért az 500-as olajcserét nem értem. Lehet, hogy nem márkaszervízben végeztetted el? Mert akkor talán elvész a garancia is.
A rendszámot elvileg (betű, szám) sorrendben bocsátják ki, ugyanúgy, mint az autók esetében... tehát beazonosítható, hogy mikor lett forgalomba helyezve. Ez számomra eddig evidens volt.
Nem tudom hallottad-e azt a rendőr történtet, hogy azért kaptak el egy lopott Suzukit, mert a rendőrnek feltűnt, hogy olyan rendszám volt az autón, amely szerint kb. 4 évesnek kellett volna lennie az autónak, pedig akkor még nem is gyártották azt a modellt...
Az áprilisi-májusi motorokra UHS rendszám került - legalábbis a tapasztalat alapján. (motor márkától és vásárlás helyszínétől függetlenül) Tehát az S és a H között elég sok rendszámot kellett kiadniuk, ha betűnként majdnem ezer tételről beszélünk.
Nem akar szerintem egyikünk sem belekötni ebbe, csak logikátlan az egész, hogy hogyan osztják ki akkor valójában a rendszámokat.
Nem értem akkor sem az eladást! Szerintem a Hayabusa nem indokolja a GSR eladását! Sokkal jobban használható a hétköznapokban a GSR. A rendszámnál tippeltem, de elhiszem neked, mert miért ne? Csak furcsa, ismerek UHH-s rendszámos motort, februárit, az enyém UHR, tehát sokkal későbbi, mint UHH, és május végi. Csak innét gondoltam, de teljesen mindegy. Mindenképp olcsón adod, megéri megvenni!
A gép hátulján nagyon pici karcolás van!Ha te rendszám alapján tudod mikori a motor akkor nagyon fasza csávó vagy de itt most nem jött be a számításod!2006 07 21 -én lett forgalomba helyezve!ha gondolod csinálok képet a forgalmiról!igen van ember aki megválik a GSR-től mert nekem Hayabusám van!gondolom igy már érthető mért adom el!Szervizkönyvbe az van hogy 500km nél olajcsere volt!ugyhogy azért irtam!
A szokásos csapat fent volt megint! Bocs, hogy nem mentem végül Mányig, de Münchenből 8 óra autóvezetés után csöppedt fáradt voltam.
Jó ez a Cita dolog nagyon, az Alagútban azért sajnáltam a bentragadt autósokat.
Létezik olyan ember eme Földgolyón, aki önszántából megválik a GSR-től??? Az a sérülés nem probléma, nem túl veszélyes. A hátsó részen nem sérült semmi? Az UHH-s rendszámok az év elejéről vannak! Kb. márc. környéke.... Akkor viszont nem 3 hónapos! Az 500-as szervízt sem értem! 1000-nél kell! Vagy átcsesztek, vagy nem tudom.....Az ár viszont baráti!
Hellósztok!
Van 1 GSR 600 asom ELADÓ!3 hónapos a motor 750 km van benne anyhe sérüléssel az oldalán és nagyon ár alatt adom!Az ára 1500000Ft de még tudonk egyezkedni!A gép még teljesen széria az 500 as szervíz meg volt!a képeken látszik a sérülése!
Tybee: Múltkori túrán kérdezősködtél, hogy a risztómat a mocira hol szereltettem be, nos itt van a link, amit megtekinthetsz.
Fiad említette, hogy sok szívása van "programozásból" sql miatt. Ha kell segítség, akkor írjatok bátran a hgyula@rubin.hu -s emailcímemre.
Mit szólsz a Hayabusa blokkos B-Kinghez?
Nem tudom hallottad-e azt a rendőr történtet, hogy azért kaptak el egy lopott Suzukit, mert a rendőrnek feltűnt, hogy olyan rendszám volt az autón, amely szerint kb. 4 évesnek kellett volna lennie az autónak, pedig akkor még nem is gyártották azt a modellt...
Az áprilisi-májusi motorokra UHS rendszám került - legalábbis a tapasztalat alapján. (motor márkától és vásárlás helyszínétől függetlenül) Tehát az S és a H között elég sok rendszámot kellett kiadniuk, ha betűnként majdnem ezer tételről beszélünk.
Nem akar szerintem egyikünk sem belekötni ebbe, csak logikátlan az egész, hogy hogyan osztják ki akkor valójában a rendszámokat.
igazság szerint nagyon leült
Csak előkerültél, jó sokáig távol voltál.....
lassan vége a szezonnak, igazság szerint nagyon nem is bánom
azért csak belegurult a héten 600 kili
és nem is adásvétel topic
Jó ez a Cita dolog nagyon, az Alagútban azért sajnáltam a bentragadt autósokat.
Létezik olyan ember eme Földgolyón, aki önszántából megválik a GSR-től??? Az a sérülés nem probléma, nem túl veszélyes. A hátsó részen nem sérült semmi? Az UHH-s rendszámok az év elejéről vannak! Kb. márc. környéke.... Akkor viszont nem 3 hónapos! Az 500-as szervízt sem értem! 1000-nél kell! Vagy átcsesztek, vagy nem tudom.....Az ár viszont baráti!
Van 1 GSR 600 asom ELADÓ!3 hónapos a motor 750 km van benne anyhe sérüléssel az oldalán és nagyon ár alatt adom!Az ára 1500000Ft de még tudonk egyezkedni!A gép még teljesen széria az 500 as szervíz meg volt!a képeken látszik a sérülése!
Gyertek ma sokan a Citadellára!
White!
A klán topic még az újdonság erejével hat!
Végülis nem tanulunk most SQL-t, szerencsére csak ha emelt érettségit tennék számtechből, akkor kéne. De azért köszi a felajánlást!
Üdv Mindenkinek!
ÁdÁm
Fiad említette, hogy sok szívása van "programozásból" sql miatt. Ha kell segítség, akkor írjatok bátran a hgyula@rubin.hu -s emailcímemre.