Gratula!
A gondod mint írták elégé hiányos adatokat közöl......
1., kinek mi a bazimeleg? A hengerfalat természetesen nem fogod tudni megfogni.
Ez egy lléghütéses vas......és? Nekem a vízes Bandita még forróbbbbbbb......
Ez a dolga....
2., Váltó....
Egyrészt most még egy híg lötty van benne - ez főleg azért van.....de sajnos a GS nem épp a váltójáról híres. Lesz olyan gondod is majd, hogy nem tudod beteni sebességbe, vagy betenni üresbe.......csak oly módon hogy 1m előre vagy hátra mész vele...
1000-res után várható hogy javulni fog ez a jelenség.......
3., A lánc.... ülj rá a mocira.....és kérj meg valakit hogy a lánc közepénél nyomja felfelé.....
itt járnia kell 1-2cm-ert.....
Az a leírás hogy 2-3 cm a játék egy BAROMSÁG, hiszen egy 40kg japó és ÉN kicsit más súlyt képvisel. Vagyis ami neki jó - az nekem már feszülni fog
Kösz, igazad van.... de marha vagyok
Egyébként eljön a pillanat a karrieremben, amikor 2-esből 100%-os biztonsággal üresbe fogom rakni, vagy ne erőlködjek, inkább szokjam, hogy megállok, aztán népitánc....
ha megállsz és nem bírod üresbe tenni akkor kicsit told meg a motort előre vagy tegyél úgy mintha elindulnál, egy 10cm-re, és utána be bírod tenni...sztem
Nekem nem kidobálja, hanem ellenkezőleg beragad 1-esbe, nem tudom üresbe rakni. Elindulok felváltok mondjuk 2-esig :) mielőtt megállok (még nincs gyakorlatom) következetesen egyesbe teszem, aztán állva szerencsétlenkedek egyszerűen benne van 1-esbe és hali, már majd letöröm a váltókart de nem jön ki, de csak melegen mégpedig bazimelegen...
Olajhőfokmérés megoldható valahogy?
Ha tartalékon járok folyamatosan az em gáz ugye, csak alacsonyabbról szedi az anyagot ennyi... meg ha kifogy akkor vége :)
Mennyi most egy nem lehúzós 1000-es szervíz?
Egyébként a hangja tetszik a legjobban! Olyan retrós nem zúg meg zümmög mint a négyhengeresek, érezni, hogy nem mai fiú, hogy látott már egyet s mást :) Én nagy retrómotor rajongó vagyok, számomra lehetne egy kicsit hagyományosabb a kinézete, de ezt el tudom nézni neki, mert a színei (szürke fekete) nekem nagyon bejönnek. A fekete kék SZVSZ elég ízléstelen, kékkel a fémszínű váz nézett ki jól. A matrica a tankon meg a hétsó műanyagidomon azonban nekem nem gyerebe, szedte már le valaki? Hogyan kell?
Az is lehetséges hogy nem jó olaj van a gépben, bár új motornál nem hiszem h rosszat raknának bele. Nekem még a tzr-nél volt ilyan problémám, de egy olajcsere megoldotta.
Hi!
Kétségeid ne legyenek. Hiszen ezért van a bejáratás. Aminek egyik eleme, hogy nagyon sokat kell használnod a váltód. Többször kapcsolgass le-fel, még akkor is, ha indokolatlan, és nagyon hülyén veszi ki magát az "utca embere" szemében...
Ha 1000-1500 km után is akadozóz, akkor egy kuplung finombeállítással (bowden) lehet gyógyítani a nem létező betegséget.
Hmmm! Bazimeleg! Kinek mi a bazimeleg? Ezt így távlatilag elég nehéz eldönteni.
A lánc lógása valóban 2-3 cm. Szerény véleményem szerint, ha már nem jó a beéllítás, akkor inkább lazább legyen, mint zúl feszes.
A váltó alaphelyzetben minden motoron ilyen, hogy néha szaraxik( a szerkezeti kialakítása miatt). Én a visszaváltáskor hangyaf...nyi gázfröccsel apelláltam. Lehet, hogy azért nyers még, mert zsír új. 1000-es szervízen biztos adnak felvilágosítást. Legjobb talán ilyenkor, ha meg tudod mutatni olyannak, akinek már régebb ideje van. Ő tudna hasonlítani.
Gratula!
A gondod mint írták elégé hiányos adatokat közöl......
1., kinek mi a bazimeleg? A hengerfalat természetesen nem fogod tudni megfogni.
Ez egy lléghütéses vas......és? Nekem a vízes Bandita még forróbbbbbbb......
Ez a dolga....
2., Váltó....
Egyrészt most még egy híg lötty van benne - ez főleg azért van.....de sajnos a GS nem épp a váltójáról híres. Lesz olyan gondod is majd, hogy nem tudod beteni sebességbe, vagy betenni üresbe.......csak oly módon hogy 1m előre vagy hátra mész vele...
1000-res után várható hogy javulni fog ez a jelenség.......
3., A lánc.... ülj rá a mocira.....és kérj meg valakit hogy a lánc közepénél nyomja felfelé.....
itt járnia kell 1-2cm-ert.....
Az a leírás hogy 2-3 cm a játék egy BAROMSÁG, hiszen egy 40kg japó és ÉN kicsit más súlyt képvisel. Vagyis ami neki jó - az nekem már feszülni fog