T. ESSO
Az enyém nem fekete /grafitkék / ,ill spec.ismertetőjele van a FRSZ:( még nem tudom de majd megtanulom) rendeltem hozá turaplexit ingyé vot nem hagyhattam ki !
A LEGJOBB ISMERTETÖ : SZÁMOMRA EZ A LEGSZEBB, JOBB, STB.....
Halihó Mindenki!
Nem tud véletlenül valaki ojan helyet, ahol Gs-re lehet kapni olaj deknire való kerek "díszt"?
Suzuki feliratossat, vagy bármilyet?
Előre is köszi!
Nemtok neked smst küldeni barikörről valamiért! Majd megcsörgetlek 1- között vmikor és gyere MSNre! Lehet hogy előbb is haza tudok ma menni, majd megbeszéljük! Szóval majd csörgök és jöjj!
Én is 6000-nél cserélem, csak dolgozik bennem a kisördög !
Én már (sajnos?) túlzottan szkeptikus vagyok. El tudok képzelni olyat, hogy a szűrő 15ezret bír, amit az utángyártotton fel is tüntettek , mivel arra nincs hatása a gyárnak. De a gyárira az alább részletezett megvezetés miatt írnak 10-et. Persze vastagon szedett betűkkel, 6 felkiáltójellel.
A másik szempontom pedig az, hogy ezek a mai motorok már jóval pontosabb megmunkálással készülnek, mint régen. Nincs fél kiló spén a leeresztő csavar mágnesén, magyarul, nincs mitől eltömődnie a szűrőnek.
Én nem a márkáról beszélek, meg a márka nélküliségről. Hanem arról, hogy a szűrő dobozán rajta van biza (általában), hogy hány kilométerenként cserélendő. Az olaj általában többet bír, mint a szűrő... ezért ez a szűk keresztmetszet. Én is vettem a kocsimba olyan szűrőt, ami utángyártott volt, de 15000 km-re volt "hitelesítve"...és márkásat is, ami csak 10000-re. Ezetet mondtam én...
És nálam 6000 lesz a periódus... nem kísérletezek. Lehet, hogy a HONDA elmegy 12000-t, és a miénk is elmenne, ám nem próbálkozom.
Viszont valami eszembe jutott. A CB500 nem száraz kuplungos véletlen? Mert akkor megvan az oka a hosszú intervallumnak...
én is, én is gratula!
De mi lesz a közös gurulásokon? Össze fogják cserélni Blue-val a mocikat! (egy darabig, míg a főnök ebből is nem csinál vmi brontosaurus-jellegű, egyedi gépet )
Tangerine-nél a pont!
Viszont én még hozzáteszem: nyugodtan tedd bele a 10W-40-es félszintit, mert a vizes motoroknál nem létszükséglet a 20-50-es, mivel a vízhűtés miatt közel állandó hőmérsékleten üzemelnek.
Az olaj-levegő hűtésnél - mint pl a GS - van nagyobb jelentősége nyárra a sűrűbb olajnak. Szerintem.
Én is hiflofiltro szűrőket használok!
Ez tudod, hogy lett? Egyik napról a másikra! Vagyis a tegnap gyártottra még 6k volt előírva, a ma gyártottra meg 10k. Miközben a blokkon egyetlen csavart sem változtattak! Tehát ez megint csak azt bizonyítja, mennyire "életbevágóan" fontos a 6000-kénti olajcsere!
E táblázat fölött van vmi lista? Mert én úgy értelmezem, hogy azt kell megcsinálni 12 ezrenként, ezt a listát pedig 6 ezrenként még pluszba. És a legelső sor:CSERÉLD A MOTOROLAJAT ÉS A SZŰRŐT!
Change: csere
Check: vizsgálat
Teddy!
Ne dőlj be ennek a marhaságnak! Az "utángyártott" cucc úgy készül, hogy a délelőtt gyártottat elviszi a pl suzuki a beszállítótol, és beleütik a "gyári" jelet (minnyá 3×-os az ár ), a délutánit meg kiszállítják utángyártottként, jel nélkül.
De ha ténylegesen másik üzemben is készülne, akkor is meg kell hogy feleljen a szabványoknak.
Ez mind csak marketing fogás a vásárlók lenyúlására! Jó az olajosnak, jó a szűrőgyártónak, a kereskedőknek, csak a motorosnak nem, mert ő csak fizet, meg fizet. Én a nyakam rá merném tenni, hogy az olaj is, meg a szűrő is kibírná a 10ezrenkénti cserét. Csak hát ugye, a kapitalista piacgazd. rendszert a fogyasztás tartja fenn! BÁRMI ÁRON!
Nem néztem el, tényleg ennyi. Illetve, 12 ezer km/12 hónap, amelyik korábban bekövetkezik...
Champion olajszűrőt rendeltem, a másik Hilfro (?) lett volna. Úgyhogy szezon végén úgy is le lesz cserélve az olaj, nem ér annyit hogy szarakodjak a blokkal.
vagy az ellentét