Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most floppyval, cd-vel , dvd-vel vagy egyszerüen egy pendrival menjek randizni?

Bár a pendrive a legjobb, csak a csajon legyen legaláb 2.0-ás USB csatlakozás:-)))))
passz, ezt nem is próbáltam......de majd ma megnézem.........
De Én azt mondom hogy nem lehet mivel ezek a mocik europai piacra készültek itt meg ugye okosan km/ó van:-)
Nem! Rajta van, csak mint írtam fekete - vagyis nappal alig látszik (amugy ha jól megnézed akkor így is látszik:
el se tudom felejteni, mivel a mailemben ott áll első helyen.....
Ha minden igaz akkor ma meg is csinálom ha már ilyen korán felkeltem (nem éjjszakás vagyok, csak most úgy jött ki a lépés hogy nem dolgoztam és végre! 4 nap után kipihentem magam.......

Ha kész akkor küldöm
tobb mint egymilliard floppy,
vagy 2 millio CD lemez/secundum. Kolosszalis!


Pedig 1 is elég lenne, mert minden lemezen ugyanaz a "program" van.
Ja. Nálunk réti négereknek hívják őket.
Üdv Mindenkinek!

Jó rég nem voltam, de a sok kihagyásért cserébe végigolvastam vagy 250 oldalnyi elmaradást... van itt élet, mindig megbánom a szüneteket. Először is erik68-nak jobbulást kí­vánok, a sok-sok árulónak pedig gratulálok. Én még maradok hű pacimnál, ami a mostani mí­nuszokban is pöccre indul, pedig szegényke egy ponyva alatt kénytelen éjszakázni hóban-fagyban... Még vele járok dolgozni, kivéve, amikor eső és fagy kombináció van hajnalban, de azért nem kí­nzom már soká, keresek valami barlangot a téli álomhoz. Azért ma móka volt, optikai tuningos lett a bukóm. Olaj nekem Repsol 15W-50 van még benne, semmi gond nincs vele, hacsak az nem, hogy többször megy üresbe, mint szeretném, mikor váltogatok vissza 2--1-be. De aktuális lesz a 6000km úgyis, szóval kap télire 10W-40-et. Na most hirtelen ennyi, jöhetnek a leszúrások.
Tudtommal a németek is igy csinálják. Igazi szerviz csak addig van amig a gari. A Svaiciakkal viszont biztos igazad van. Ráadásul azok nem mennek olyan sokat, mert kicsi az ország. A beneluxosokat meg szétrágja a sós levegő meg a rengeteg eső.
remek... mindig tanul valamit az ember
amúgy patent rajta minden, külsőre. Illetve belsőre, amennyire meg lehet azt ítélni (hideg indításnál nincs füst, pöccre indul több hét állás után, zsír új akksi)... És annyira baromi olcsón nem is adták kint.

No majd kiderül, hogy bilibe lóg e a kezem, tavasszal mindenképp.
Tehát, a tiéd onnan származik. Nos, általánosságban ez a magyarázata az olaszok olcsóságának... egy autókereskedő cimbike súgta, hogy arrafelé ez a módi. Ha valamit felfedezel a pacin, akkor válj meg tőle sürgősen. És hozz Svájcból valami megkíméltet. Ezt tudom tanácsolni.
érdekes vélemény Teddy! majd megmondom, hogy így volt-e az én motoromnál... :(
jut eszembe erről, minden darabot eladtál a fekete fényvisszaverő matricából? nem maradt?
Hy Blue !

Hol van a mociról a fényvisszaverő fólia ? levetted vagy csak én látok rosszúl.

Egy kérdés te át tudod állítani a Km órádat ennek alapján
MEGJEGYZÉS: A kijelzést km/h-ról
át lehet kapcsolni mph-ra, és fordítva,
a SEL 8 gomb 3 másodpercig benyomva
tartásával, miközben a kilométerszámláló
TOTAL állásban van.

Én próbáltam nekem nem sikerült.
Szia!

Örülök,hogy nem felejtettél el... Bár még nekem is bőőőőven ráér a dolog, és előre is nagyon köszönöm! Bár holnap reggel elvileg megjön a gps-es a extreme digital-tól,de tavaszig úgysem veszem hasznát... addig megtanulok navig állni
Érdekes nálunk nem az indiánok gyüjtik a fát
Erik hogy van a lábad?
1. Egy emberi DNS 75MB-nyi genetikai informaciot tartalmaz.

2. Egy spermium (mivel a himivarsejtbol szarmazik az utodlashoz hasznalt
info fele) igy 37.5 MB-ot.

3. Egy milliliterben 100 millio spermium van.


Gondolatmenet: Altalanossagban egy alkalommal 2,25 ml-t lovunk ki 5 secundum
alatt.
Igy a himvesszo savszelessege: (37,5MB x 100Millio x 2,25)/5 = (37.500.000

x100.000.000 x2.25)/5 =
1 687 500 000 000 000, avagy: 1687,5 TeraBajt/s. Tehat ez orgazmusonkent

tobb mint egymilliard floppy,
vagy 2 millio CD lemez/secundum. Kolosszalis!


(En lattam egyszer egy informatikai oktatofilmet, ahol egy holgy egyszerre

harom interface-en fogadott ilyen merteku informaciohalmazt. Egy technikai
zseni volt!)
Egy borongós őszi napon az öreg indián törzsfőnök elmegy a nagy varázslóhoz, és megkérdezi:
- Milyen lesz a tél?
- Kemény hideg tél lesz.
- Biztos?
- Biztos.
- Gyűjtsek fát?
- Még kérded? Gyűjts!
- A családom is gyűjtsön?
- A családod is.
- Az egész törzs gyűjtsön?
- Az egész törzs...persze.
Az öreg indián törzsfőnök elballag, a nagy varázslónak pedig kezd rossz lelkiismerete lenni.
Mi van, ha felesleges munkát adott a törzsnek? Hát bemegy egy nagyobb városba, a meteorológiai intézetbe, és megkérdezi:
- Milyen lesz a tél?
- Kemény, hideg tél lesz.
- Biztos?
- Biztos..., a szatellit-felvételeken remekül látszik, ahogy az indiánok már mindenfelé gyűjtik a fát..

Ebben lehet igazság! Én az elméletet mondtam, Te meg a gyakorlatot. Mint tudjuk, nem mindig egyezik.
Ha az olaj csak kicsit színeződik el a használat során, az nem feltétlen azt jelenti, hogy nem végzi el a munkáját. Lehet, hogy csak nincs munkája! Kvázi munkanélküli! Ha tömít a gyűrű, nem jut bele füst, egyéb szennyezőanyag, mert a motor még újszerű, akkor nincs mitől megfeketedni!
A fordulat sem egyértelmű. Autó is forog 3,5-4ezret, én meg 4,5-5ezerrel járok a GS-sel. Sztem ez messze nem 3×os. Sőt, mennyiségi eltérés sincs autó és motor közt.
Tovább megyek. Lehet, hogy a motor 2 hengere nem dolgoztatja meg annyira az olajat, mint az autó 4 hengere. Itt több olaj jár egyszerre, elveszett a fordulatszám miatti előny.

Hangsúlyozni kívánom, nem akarok senkit rábeszélni, hogy így csinálja! Én is 6ezrenként cserélek, szűrővel együtt! Csak hangosan gondolkodom.
Ze a GS-be ügye?
Utángyártortt 900-5500,--ig! A gyárit meg nem tudom, de szerintem az is valai 5-6000 lehet.
Nem akarok ellent mondani esSO-nak, de ilyen öreg járgányt át ne moss semmivel! Hiszen ott már a korom is tömít. Én jártam így egyszer ismerőssel. Át lett mosva a Merci... 123-as 2,0 D, és utána szabadott az összes szelepszárszimeringet, és főtengelyszimeringet cserélni, mert dőlt belőle az olaj orrán-száján. Tehát, jó az úgy feketén, mint az éjszaka!

Bár, mondom ezt úgy, hogy egy tapasztalásom van ezzel kapcsolatban... esSO biztos több ilyet látott már!
KérdéSSSSSS?

Miennyiért is veszitek az oil-szűrőt.?
Nem, mert nem tud eltömődni teljesen...
Viszont sokkal kevesebb olaj tud átmenni rajta, ezért egyes helyeken kevés lehet. Nem utolsó sorban szenved a szivattyú, hogy át tudja pumpálni rajta az olajat... De átpumpálja "azannnyát"!
"A szűrő eltömődése esetén nem szűnik meg az olajkenés."



. . . . .