Nem gond a 20... hiszen próbálunk "kényszeríteni" fejenként másik 3-5 embert, hogy menjen el "emlékezetfrissítésre". (Nyuszi ezért ki is kapott kicsit... ) És akkor az már 60-100! És így tovább...
Szóval, jövőre menni kéne Pécsre, ha Daniék szerveznek újat! Még annak is jó szórakozás, aki még mindig mindennel képben van...
Ej-ha de nagy szerencséd van egy ilyen olajcsere-periódussal. Akkor viszont tartsd szem előtt, hogy az olaj bírni fogja... viszont a szűrő nem. Feltéve, ha nem olyan szűrőt veszel, amire ez van írva. Az utángyártott szűrőt nem fogod tudni ilyen sok kilométerre munkára fogni. Ezt nézd majd meg... a szűrőd lesz a szűk keresztmetszet. Sajnos nem mindegyik szűrőmárkán van rajta az ajánlott "km". (autós tapasztalat) Inkább cserélj csak 6000 kilométerenként, mint, hogy okozz valamit a blokkodnak...
"Ha Petinek három almája van és Évinek kettő, akkor miért nem maradnak kussban és esznek?"
Maci!
Ja....a gond a 20-al van.....
De gondolj bele egy alap emberbe...... 1x-2x évesen megszerezte a jogsit, így meglett neki az EÜ vizsga.....ennek már 1-2-5-10...sok éve......azóta semmi ilyen fajta okításon nem vett részt - és ugye ismert dolog hogy amivel nem találkozol az elkopik.
Lásd: Okosabb vagy mint egy 5.-es?
Itt is látni hogy MENNYI baromságot - totális fölösleges dolgot tanultunk és tanulnak ma a gyerekek általánosba.....hiszen a fő cucc az ugyis a specifikus továbbtanulásban lesz megtanítva.
Jogos, de azt is számold mennyit mész a mocival. Én pl. mostanában cserélek, de inkább, hígat teszek bele, mert mire jönnek a nagy melegek, bőven beleugrik 6000 km, és majd akkor mehet a 20W50.
aha...a szűrőt, stb. én is a nagyvastól rendeltem. Ahogy nézem lehet, hogy az olajat is érdemes lenne... Viszont az 1500-as 4T-s ásványi olaj, 15W-50 -es! Tehát jobb a viszkozitása (jobban ken? sűrűbb?) viszont kevésbé ken hidegben. Szóval az igazi a 10W40 lenne, de abból meg csak fél szintetikus van a nagyvasnál...
Azért a bőség zavara jobb, mint régen, amikor 1 féléből választhattunk!
Nos! Mivel Hondád van, mit szólsz a Repsolhoz? Én a Nagyvas.hu-n szoktam ilyesmiket rendelni. Jó áraik vannak, +szűrők is. Nézz szét ott. Én is a legegyszerűbbet használom, utoljára 1500 Ft volt/liter/.
Nem nagyon dőlök be a hiperszuper olajaknak/4-5 ezer Ft/l. A 6000 km után, mikor leengedem, majdnem olyan, mint az új az olcsó is.
OK! Köszi esSO, én is így gondoltam. Megy bele a normál 10W40, ásványi olaj. Már csak azt kéne eldönteni, hogy melyik gyártótól... http://olajshop.hu -n nézegettem, de a bőség zavara megrettent... Nem fogok caffe racer kategóriában nyomulni a motorral :) de azért az élettartamát se akarom lecsökkenteni. Szóval az arany középutat kéne választani. Melyik olaj márka lehet ez? Tök mind1?
..a kivitelőzöktől veszik át....ahogy te azt elképzeled- nem veszik át mert szürke a cső! És ki sziv? a megrendelő, mert ő nem kap használatbavételi engedélyt, meg pert a nyakába mert a kivitelező bekötötte a csövet és ehhez a ház elött fel kelett ásni a füvet és erre a kivitelező nem kért engedélyt (a kutyát se zavarta) Meg jön a hercehurca hogy ki kell cserélni a csövet a kivitelezőnek meg családi problémája keletkezett. stb stb.
Aki nem huzott le 1-2 évet ingyen rabságban az ne nyávogjon. Ennyi
Én csak amélyhütött borsóhoz értek (egy kicsit- el se hinnéd miket lehet róla tudni )
Én csak onnan ismerem az amoniákot ami igen hideg- hogy ti milyen extrém körülmények között tartjátok azt én nem tudhatom
Még a yamahákon is 10 az olajcsere......
Nekem?
légszürő: 18.000km
gyertya 12.000km
olaj 6000km
olajszürő 18.000km (? ez van írva....)