Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak a 650 a szívem csücske. "Kicsi, okos, kívánatos!"
Teddy! Én csak ilyet vennék! Persze pirosban! (de ez én vagyok)
Ugyan azzal a technikával ami a japánokban van. Hiszen minden Öhlins, Brembo, Nissin, Tokiko... injektorból is csak valami 4 félét használnak vagy 100 típusban. Milyen értékrend? Globalizáció van Atya!
Szép, vagy nem szép ennyi csak a titok. A mai motorok szerintem már mind jók. Vége a fatengelyes világnak!
sv 650 vagy 1000? Én jövő télen 1000re akarom cserélni a gs-t.
Bizony attól Piet! Ugyanis nem vagyok hajlandó egy túrán 50 km-enként megállni, mert kényelmetlenül ül, és sípol a fülembe. Egy rossz választás 2 dolgot tesz azonnal élvezhetetlenné. akapcsolatot és a motorozást!
Ha GSR, akkor inkább Hornet!
Így van... jól elkaptad a fonalat. Csak akkor jön SV a házhoz, ha a csaj is motorozik. Saját motorral. A jelenlegi nem motorozik, de csaj! Tehát nyitott az út az SV előtt. Viszont a "terv" nem így szól. 2009 tavaszig Teddy pacija egészen biztos a GS marad.
jó kis gép, de akkor már rendes veterán gép kell
Ha sok pénzem lesz ilyet veszek!
Ez a Pannónia T5-ös testvére, anno 1962-ből! Cép modern moci! Ja, bocs: a BRIT értékrend !
Nem azért mondom, de a csajtól teszed függővé a motort .
Hidd el a csajok a legjobban a GSXR-en néznek ki Hogy kényelmetlen? Dehiszen a tüsarku cipő is az .
Brrrr....! Egyre "szebbeket" találsz!
Az SV-vel vigyázz, mert csak egyszemélyes motor! Vagy a csajnak is lesz külön mocija? (neadjisten már most is van neki ) Viszont ez szép motor! GSR?
Akkor neked ajánlom ezt. Csak baszott drága, de ez is tetszik!

Szépséges szörnyeteg
Tényleg jók, lehet most veszek majd egy 400as suzukit, de akkor is ha lenne annyi pénzem vennék egy öreg triumphot vagy nortont, vagy inkább a kettő keverékét (cafe racer stílusban, az a király )
Ja én még öregebb vagyok, csak nekem ott szuródott el a dolog, hogy nem volt háromkerekü biciglim, és igy a fokozatosság elvét nem tudtam megvalósitani

Határozottna nyitott vagyok a világra!
Elkezdtem utána olvasgatni...
Nos, hogy mik az álmok... mindenkinek ugyan az! Amiket lát és hall..., viszont kiegészítelek. GS a nagy szerelem... SV a másik. DL talán sohasem volt a vágyam, a Bandit tetszik, de nagyon "finom". És akkor még csak a SUZUKIT nézegettük. Ne feljtsd ki a Hornetet sem.
Komolyra fordítva a szót. Úgy gondolom, hogy mindenkinek ugyan az tetszik. És tényleg az, ami a csapból is folyik... amiből sok van, és amiről rendszeresen írnak a magazinok. Ami pedig lesz, az az, amit megenged a buxa. Egy ilyen motor 3,3 millió... legalábbis az utódja. EZ ITT.
Ha ennyi pénzem van, akkor különlegességet veszek. Ezt, vagy egy MZ-t, vagy a másik gyönyörűséget. Mondjuk ezt.
Nem pedig ugyan annyiért egy mindenkinektetsziket... ami azért persze nekem is tetszik. De mit is vársz egy olyan embertől, akinek a Fiat Multipla is tetszik.

Így esSO, tartom magam a "menetrendemhez". A GS-be 10 éve bele vagyok esve és meglett... a többi már csak idő kérdése... tehát szépen sorban, mert tisztában vagyok a korlátaimmal. Nem kell ijedezned! (Jelenleg ami elérhetőbb. "Ha motoros csajom lesz, akkor SV. Ha nem motoros csajom lesz, akkor Bandit. Ha pedig gazdag leszek, akkor valami csemege... A hornet azért lett kegyveszett, mert igen rosszul számolják be a GS-t. ")
Sőt, mennyire nem jelent semmit, íme egy példa: ezen okoskodás mentén pl én sokkal nagyobb tudású motoros vagyok, mint Talma, mivel idősebb vagyok!
Én már akkor cibáltam a pedálos szimó fülét, mikor az öreg Talma arra gondolt: kéne egy fiúgyerek!
így van!
Az nem jelent semmit! A japánok jól megtanultak autót-motort épiteni és ma már egyértelmüen a legjobbak.-Szerintem
Az tetszik benne, hogy nagyon határozott!
Ez igaz, de akkor mi van? Ott is maradtak, azon a szinten. Pont erről beszélek: attól, hogy valaha volt pár jó évük, mostanra túlhaladta őket az idő!
No de ennyiért egy ilyen fiatal motor Persze lehet benne valami hogy mert angol. Tény motorban japcsi az igazi.
Miért baj hogy Maci megnéz minden érdekes motort? Ez olyan mint a nők! Az embert mindig más érdekli (mint ami van)
hát azért a triumphot nem szólnám le, már akkor is mocikat gyártottak amikor a suzuki még csak a szárnyait próbálgatta...
És ez neked tényleg tetszik? A stílusa a világháborús BMW-t idézi!
Persze meg lehet magyarázni, hogy lelke van, meg ilyesmi, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy szerelgetni kell állandóan, mint a rigákat! Igaz viszont, hogy BRIT! És nem tömegmotor! Ellenben technikailag nem értem ezt a nagy fennsőbbséges érzést. És azért nem tömegcikk, mert nem kell annyi embernek.

De természetesen Te választasz! Én meg nem ijedek meg, hogy ilyened lesz, mert eddig mindig olyan kellett, amilyet épp láttál-hallottl. Csak jelzésértékűen: SV, DL, Bandi, stb-stb....
Hogy lehet ilyen olcsó? Főként az első