A Redbaronnál vettem a motort februárban, azóta oda viszem - volt két garanciás szervíz, és most ez, 24 000 fele... Még semmi bajom nem volt velük. Bírom a srácokat .
Jóestét neked/nektek is!
Én mindezeket kb 2 hete itthon csinltam meg, miután a nagyvastól megrendeltel a zalkatrészeket. Persze ebben nem volt karbiszinkron, és egyéb már ellenőrzés.
Egyébként az FZR 250-600 FZX 250 meg ez a széria tök kompatibilis futóművel rendelkezik. (márha 38 mm-es a belsőcső. Ugyan az a rugó, és a krómszár, és a bele, csak az alsó papucsok mások, és a legfontosabb, fenn a rugóelőfeszítő henger. Ha érdekell, papucsom van egy pár, és a feszítőhenger FZR 600 hoz, egy jó állapotú rugó, és a sallang bele, még szerelőszerszámot is készítettem a telóhoz, azt is szívesen kölcsönadom, ha valami helyet meg tudung beszélni... Hja ha esetleg a csúszóperselyek kellenek, azok is vannak teljesen jó állapotban. (az alkatrészekből meg ha kell valami, kérdezz csak bátran!)
itt elsősorban a futómű nem volt eléggé felnőtt a motohoz És ugye azért 250-es...
Egyébként a tiedbe elyik blokkfajta van? Mert ugye a szembetűnő különbség, olajcserénél, hogy egy fedél alatt van a szűrő, belúl, elöl a kipuffok mögött, vagy a blokk alatt, olyan "autós" stílusú külső szűrő... No ebbe ez utóbbi volt, azthiszem, a motorkód 3YK
Lükemacs!
Pénteken nem jársz "otthon". Megyek egyet arra felé... Esetleg mehetnénk együtt arrafelé!