Nekem mind a négy csavartakarót "lefelejtették" róla, amikor összerakták a motorot a szalonban. Nem is hiányzott a szememnek, csak miután láttam, hogy a más GS-eken rajta van! Viktor, ha megtatlálom a lelőlehelyet értesítelek.
Blue Főni! A pólót majd valamikor intézzük. Ma nem mennek felétek a Pécs felé gurulók. Lehet, hogy a közeljövőben magam megyek Adonyba. Tecának még lógok bambusznád-gyökérrel.
Ma reggeli jótanácsom:
"Sikerbiztos módszer egy elefántszobor elkészítéséhez:
Szerezzünk egy hatalmas tömb márványt, és faragjunk le róla mindent, ami nem hasonlít egy elefántra!"
Én sem veled! Az nem normális eset hahozzánemértők szétbarmolják a motort. Nem ritka az tény. Normálisan karbantartott moci is elkopik,de majd meglátod közeledve a 100 ekmhez.
tömitések, gyürüzés, stb......tehát ami mozog......
A nagyon szar belső meg általában azért van, mert mindenki egy 1000mester és otthon nekiáll egy nagygenerálra...... Igy eset meg hopgy pl az Apriliámnak forditva volt benne a powerszelep, és ennek fejébe még a bowden vissza se volt akasztva......
Én specc ezért beszélek e mindenkit a régi - ráadásul fiatal kiscsókák motorjairól, mert sajnos van 1-2 17-18 éves csávó aki azt hiszi hogy japánban a mérnökök viccből vannak és MAJD ÉN MEGCSINÁLOM A SPORTKIPUFFOGÓT.......
Ráadásul azt hiszik hogy ha darabokra szedik és össze is tudják tenni akkor Ők már motorszerelők:-)
Sajnos ilyennel is volt már dolgom:-((
Szóval hála az égnek az enyémmel azért még NAGYON sokáig nem lesz gond................
Annyit azért Én is tudok hogy nem PÁRHUZAMOSAN kötjük rá az izzót........mert ha ez igy lenne akkor tök mindegy.......mindenhova ugyan annyi megy.....
SOROSAN kell rákötni (vagy nem?)
bevetted ma a nyugtatód?
Mert ezt a "kirohanást" Én sem értem, pedig ugye szoktam vágni a dolgokat.
Vagy csak most volt időd visszzaolvasni?
Amit tudok:PÉNTEK
Ti mentek jópáran Pécsre tanfolyásra
Én megyek Elbandittal - meg aki lejön Pápára és környékre - és megyek megkeresem Teddy titkos vállalkozását:-)))))))))) Mert bizony megtaláltam!
Aki meg otthon senyved annak részvétem.......
Szombat - Vasárnap
Én megyek Nénynyéhez Vecsésre a lakásavató buliba és ott is leszek vasárnap délelőttig (amugy 15 órára kell csak hazaérnem)
Az AKMT fórum szerint minden ISMERŐST szívesen látt Nénynye szóval nem tart semeddig elgurulni Vecsésig és bedobniu egy kávét (meg hozzni neki egy kis virágot pl:-)))
Más?
Szombaton DEMO2 aki akar oda is mehet.......
A többit meg mindenki úgy intézi ahogy szeretné:-)
Naa ezsembe se jut Lúzernak nézni De én elég érdekesen jártam már ilyen cuccal... Gyönyörűen működött, csak az 1,5 V os vadi új elemre mutatott 0,7 V-ot pl...
Főni!
Dícséretes a tudásvágyad , de ne akarj mindent egyszerre tudni.
Elégedj meg annyival, hogy itt már a soros-párhuzamos kapcsolás problémakörét érinted.
Tehát röviden: amennyi A-t vesz fel az izzó, annyi jut az aksira is. Na, most számolj.
Egyetértek hogy fontos a karbantartás, de azért elhasználodik a motor a sok kilométerrel, Az hogy egy ujszerűn is elromolhart valami az más kérdés. Vagy szerinted véletlen hogy egy 4-5 éves motor felébe kerül mint az uj.Látszolag majdnem olyan mint az uj ,csak a beltartalom más Akinek volt már (nagyon) használt motorja az tudja.
Gyökér jöhet nekem is:-))))
A mai napi mondásom?
"élvezd az életet.....amig a nyakkendős barátaid dolgoznak, Te inkább menj és tolj egy nagyon a Bakonyba"
Na lassan elmentünk.......
50 perc és indul a DOU:-)
1., festék
utána meg a fém
Nekem mind a négy csavartakarót "lefelejtették" róla, amikor összerakták a motorot a szalonban. Nem is hiányzott a szememnek, csak miután láttam, hogy a más GS-eken rajta van! Viktor, ha megtatlálom a lelőlehelyet értesítelek.
Blue Főni! A pólót majd valamikor intézzük. Ma nem mennek felétek a Pécs felé gurulók. Lehet, hogy a közeljövőben magam megyek Adonyba. Tecának még lógok bambusznád-gyökérrel.
Ma reggeli jótanácsom:
"Sikerbiztos módszer egy elefántszobor elkészítéséhez:
Szerezzünk egy hatalmas tömb márványt, és faragjunk le róla mindent, ami nem hasonlít egy elefántra!"
Ez is egy nagy különbség a két kapcsolási mód között.
Ha eléri a NAGYON régit akkor mi van?
tömitések, gyürüzés, stb......tehát ami mozog......
A nagyon szar belső meg általában azért van, mert mindenki egy 1000mester és otthon nekiáll egy nagygenerálra...... Igy eset meg hopgy pl az Apriliámnak forditva volt benne a powerszelep, és ennek fejébe még a bowden vissza se volt akasztva......
Én specc ezért beszélek e mindenkit a régi - ráadásul fiatal kiscsókák motorjairól, mert sajnos van 1-2 17-18 éves csávó aki azt hiszi hogy japánban a mérnökök viccből vannak és MAJD ÉN MEGCSINÁLOM A SPORTKIPUFFOGÓT.......
Ráadásul azt hiszik hogy ha darabokra szedik és össze is tudják tenni akkor Ők már motorszerelők:-)
Sajnos ilyennel is volt már dolgom:-((
Szóval hála az égnek az enyémmel azért még NAGYON sokáig nem lesz gond................
Annyit azért Én is tudok hogy nem PÁRHUZAMOSAN kötjük rá az izzót........mert ha ez igy lenne akkor tök mindegy.......mindenhova ugyan annyi megy.....
SOROSAN kell rákötni (vagy nem?)
bevetted ma a nyugtatód?
Mert ezt a "kirohanást" Én sem értem, pedig ugye szoktam vágni a dolgokat.
Vagy csak most volt időd visszzaolvasni?
Amit tudok:PÉNTEK
Ti mentek jópáran Pécsre tanfolyásra
Én megyek Elbandittal - meg aki lejön Pápára és környékre - és megyek megkeresem Teddy titkos vállalkozását:-)))))))))) Mert bizony megtaláltam!
Aki meg otthon senyved annak részvétem.......
Szombat - Vasárnap
Én megyek Nénynyéhez Vecsésre a lakásavató buliba és ott is leszek vasárnap délelőttig (amugy 15 órára kell csak hazaérnem)
Az AKMT fórum szerint minden ISMERŐST szívesen látt Nénynye szóval nem tart semeddig elgurulni Vecsésig és bedobniu egy kávét (meg hozzni neki egy kis virágot pl:-)))
Más?
Szombaton DEMO2 aki akar oda is mehet.......
A többit meg mindenki úgy intézi ahogy szeretné:-)
Az elem kb 1 hónapos és amugy minden mást jól mér....
Egyébként a villamosságról mindig az jut eszembe: A szigetelet és a szigeteletlen vezeték közt nincs semmi különbség, csak más a fogása.
Dícséretes a tudásvágyad , de ne akarj mindent egyszerre tudni.
Elégedj meg annyival, hogy itt már a soros-párhuzamos kapcsolás problémakörét érinted.
Tehát röviden: amennyi A-t vesz fel az izzó, annyi jut az aksira is. Na, most számolj.