Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enné, olyantájt a lazább illesztésű légolajosok elkezdik csipegetni akkor ia ha amúgy nem ennék.
Attól, hogy jó a kompresszió simán eheti az olajat ha csak a lehúzó gyűrűk rosszabbak, bár igaz, hogy általában egyszerre kopnak, de mondjuk egy karbis azért még 6-7 bar-ig relatíve könnyen indulhat ha ahhoz jól beállították, alatta már nehezebben indulgat.
Enyémben is 80 felett van a km, mondjuk én nem forgatom, de nem is eszik 1 deci olajat se szinte olajcserétől - olajcseréig. Fasz tudja, ha forgatnám 8e körül mit csinálna, de nem fogom.
Ha jól be van lőve a karburátor, egy kopott motor is simán indulhat pöccre. Viszont ekkora futással már simán lehet, hogy magas fordulaton eszi az olajat. Ki kéne próbálni, hogy nem forgatva is eszi-e, illetve mennyire eszi?
A féket én se nagyon használom, a motorfékkel elvagyok. De ha szär lenne a kompresszió, akkor nem indulna pöcc-röff, nem? Hidegen is 1 tekerés és már indul is. Melegen is. Az nem lehet, hogy mivel viszonylag alacsony sebességgel megyek, az olaj megég vagy túl folyós lesz? Gőzöm sincs amúgy, nekem is az első gondolatom a kompressziómérés volt, na de majd ha a szerelő felé gurulok akkor megejtem.

Azt tudni kell, hogy sajnos tekerten vettem 2014-ben volt benne 60.000, szóval most olyan 80 körül van benne. Mondjuk az előző tulaj, vitt vele egy kört, 4000 ezer fölé nem engedte, ilyen 50-60 éves emberé volt. Viszont abban igazat adok, hogy csak a szerelő tud tutit mondani.
Nemigen tolom 6e fölé én se, max. ha vészhelyzet van, bár most már csak városban használom, de régebben se pörgettem agyon. Mondjuk Lovi testéhez kellett a fordulat.
Én se írhattam volna le jobban.
Én nem igen eresztettem 6000 fölé, és mindig próbáltam megtartani a lendületet. A féket meg le kell plombálni a GS-en, hogy csak indokolt esetben használja a gazdája.
Tempó függő, hogy milyen fordulaton tolod, de mivel 7500-nél már nyomatékcsúcson van, csak akkor érdemes tovább pörgetni, ha ki tudod haszálni a 9500-ös Le csúcsot is...
Nekem az első 2-3 évben alig ment 6e fölé, majd mikor cserében gondolkodtam, ill. panaszkodtam, hogy nem nagyon megy, haver mondta, hogy próbáljam meg 7-8e-es fordulaton. Azonnal olyan érzésem volt, mintha új motorom lenne.
Kétségtelen, hogy nem nyomatékgyár, de a "nem erre való", nálam annyit tesz, hogy vagy nem lehet megoldani vele, vagy csak nagy nehézségek árán, a GS-nél egyik sem áll fenn, így azt mondom erre is való, persze ízlések és pofonok.
De hogy visszatérjünk az eredeti kérdésre: nálam is elég sokszor pörgött 7-8e-en, viszont ahogy Tattoo is írta sok az olajfogyasztásod! Én az 1dl/1000km-t mondanám üzemszerűnek, nézesd meg mielőbb, ill. próbálj ki másik olajat. Nekem ez vált be: http://www.midland.hu/termek/8...
egyetértek...
ez a 10w40es city max eneos jo a gsbe...részszintetikus, ilyen valo bele...
én 3szezonban raktam a gsbe eneost,de nem csipegetett semmit sem...
Nem kifejezetten erre való, szerintem se. A GS-sel lendületből érdemes motorozni, ahhoz pedig nem feltétlen kell feszt 8000 körül lennie a fordulatnak.

Mókás dolog erősebb motor után újra GS-ezni. Egyáltalán nem adja a "repülök" érzést, mint a combosabb utcai gépek... csinálhatok bármit... Szóval marad a lendületes motorozás, törekedve arra, hogy a lendületet lehetőleg semmi se törje meg.
Hogy a GS nem erre való?
Ezt azért ataaa, én és még jónéhányan tudjuk cáfolni. Idd meg a kávédat papesz, meg toljad be a bundikenyeret, ne beszéljél ilyen hülyeségeket reggel korán...
Első körben én meg motorcserét javasolnék.... a GS nem erre való
Első körben egy szerelőnek kéne megmutatni. A legnagyobb jóindulat mellett is csak találgatunk így fórumon keresztül. Egy kompressziómérés azért elég sok dolgot elárul.
Eneos City-Max 10w40. Lehet, hogy nagygenerált kell csináltatnom? :(
Ez kicsit sok. Minden léghűtéses csipegeti, ha kergetik, de a csereciklus alatt 1 liter a normál. Milyen olajat tettél bele? A szintetikus is tud így fogyni, mert az nem bele való.
Üdv!

Egy 2002-es GS500 tulaja vagyok. Az lenne a kérdésem, hogy mennyi olajfogyasztás tekinthető normálisnak?

Mert "normál" üzemben az elején vagy 1000Km-t beletettem minden gond nélkül. Aztán ahogy kijártam a hegyekbe egy kicsit megcsavarni, volt olyan, hogy 500Km alatt 5 deci olajat bevert. Mondjuk ott 7000-8000 között járt a fordulatszámmérő.
Üdv. 90-es GSm-hez szeretném ha a csutka kormányt le lehetne cserélni szarvasra. Az újabb fajta GS-en lévő kormány konzol az megfelel a régebbi típusú konzol helyére? Ha igen tud valaki olyan helyet ahol lehet kapni Magyarországon?
Nem aggódtam én emiatt, csak azért cseréltem le mert így könnyebben elérem.
A régit szintén eltettem tartalékba.
Ne aggódj egy dekát se, az enyém is olyan (2007-es gép). Mivel kényelmes, így eszembe sem jutott soha, hogy állíthatóért pénzt adjak. Vettem tartalékot is olcsó utángyártottból (kuplung és fékkart is), és az ülés alatt vannak állandóan, így kisegíthetnek a bajból az ország másik végében járva is.
Az eredeti AJP feliratos volt rajta...
inkább ez lehet...
Vagy nem gyári volt rajta.
Az enyém ez a leegyszerűsített spanyol összeszerelésű (K5-ös), APJ fékrendszerrel.
Ezen csak "normál" kivitelű volt gyárilag.