Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ez az, hogy nem egy oltári nagy hiba. Egy ilyen pitiáner dolgot elb...nak, Akkor mit tennének egy motorgenerálnál? A dugattyúgyűrűt a gázmarkolatra szerelnék?
SZAR VAN A LEVESBE!


Axen!
A müvelet:

1., leveszed az ülést
2., két oldalt van 1-1 12-es csavar ezt kiveszed
3., megemeled a tankot (nem árt ha van egy segéded.....bár Én ezt egyedül is megoldom)
4., a csap túloldaláról MEGEMELED A TANKOT és egy sima HOSSSSZZZZÚ csavarhúzóval elzárod a FŐCSAPOT! (Ez a benzincsap fölötti részen van egy pici csavar képében)
5., Ezután egy fogóval lejebb húzod a csipeszeket (különben nem szeded le szakadás nélkül a benzincsővet)
6., megcseréled a csőveket (ajánlom hogy jelöld meg- igy a szervízben legközelebb már látják:-))))
PL rakj egy csepp fehér festéket a csőre és a csöcsre...) persze ne mind a kettőre:-)
7., told vissza a csővet, majd a csipeszt
8., nyisd ki a FŐ CSAPOT
9 tedd vissza a tankot és a csavarokat






Ha csak leveszed a tömlőket akkor szépen folyni kezd a benyád mint ÁLLAT.... ezért kell a FŐ CSAPOT is elzárni

A zabálás?
Lehet pl karbisznkron......
Nekem a szinkron előtt már 6,5L-eket evett.......
Megvolt a szinkron - leesett 4,9-5,2-re
Beragasztottam a gáztolattyúkat - leesett 4-4,6-ra
megvolt még egy karbiszinkron - az utolsó túra 3,7L volt







esSO!
Még nekem se egyértelmű - pedig a karbis bibinél vagy 32x szedtem szét a gépet:-)
No én a 32.-nél rátettem egy kis szalagot a csőcsre, és a tömlőre.....azóta tudom mi melyik....
Maci! biztos vagyok benne hogy a mézesbödönön is igy müködik a csap onnan tudod
A múltkori szervízes tortúra utózöngéje lehet :)

Nem volt olyan nagy gáz a séta. Igazi spirituális élmény volt :)
Mindig csak utóbb derül ki, hogy melyik is AZ A szerviz. Szerintem ez nem oltári nagy hiba, bár feletébb kellemetlen.
Én ezért tankolok mindig a kilométeróra állás szerint. (Hacsak nem felejtek el nullázni... )
No, én abba a szervízbe sem mennék többet! A cső hossza és ívei egyértelműek. Számomra legalább is!
A lényeg, hogy a tankból kijövő csöveket dugdosd! Ne a csapról operáld le a benzinvezetéket!
Onnan tudod már most biztosan, hogy nem kellett tartalékra tenned, és kifogyott. A fogyasztást nem befolyásolja a benzincsap állása, hiszen az TARTALÉK, és nem "TAKARÉK"! Jelen állás szerint tartalékon a tankban feljedd elhelyezkedő csőből szív a motor, normál állásban pedig az alsó csőből. No, ezt kell most megcserélned. De, ha biztosra akarsz menni, akkor hagyd most teli tanknál tartalék állásban, és kétszázegynéhány kilométer után tekerheted normál állásba... minden a régiek szerint kell, hogy működjön.
Baja csak ennyi van a moccnak. Lekapod a tankot, és átdugod a két csövet, ha megbizonyosodtál róla: Minden fordítva működik most! (Ez rendszeresen visszatérő szervizhiba. )
Ezt nem teljesen értem. Tartalék éllásban nem fogyasztana többet? Mert most is annyit evett amennyit szokott.
Ja nem egy kicsit tényleg többet...sőt sokkal tööbet. 5,7-et 5 helyett.

Hú. És tényleg kapkodva vették le meg tették fel a tankot.

Honnan tudom biztosan, hogy fel van cserélve a két vezeték?
Én meg csak "júzer" vagyok, így nekem nem volt ennyire egyértelmű. No, gondoltam, hogy mekkora ötletem volt, és majd jól gondolatot ébresztek a Főniben! Hát, majdnem be is jött! Affene... nem tudtam újat mondani... pedig este forgolódtam is, hogy mikor lesz már reggel, hogy ezt elmondhassam!
Hi!

Erős a gyanúm, hogy meg van cserélve a két vezetéked a tank alján. Ezt előszeretettel össze szokták keverni mindenféle szervizben. Szóval, amikor normál állásban van, akkor is már a tartalékot szívja. Cső levesz, átdug, és a bringa nem hagy ott még eszer!
Na. Megtörtént amire mindig is számítottam.

Sétáltam egy jót a GS-sel. Szépen kézenfogva. A Gellért tértől a Schönherz-cel szemben lévő MOL kútig (már akinek mondanak valamit a helyszínek :) )

Igen. Kifogyott. Az érdekes az egészben, hogy közben nem kellett tartalékra tenni. Szóval nem akart lefulladni, nem hagyott ki meg ilyenek. Egyszer megálltam egy pirosnál és lefulladt. Átraktam tartalékra, de úgysem indult. Megdöntöttem balra amennyire tudtam, így még mentem kb 200 métert és kész.
Szóval nem értem...

Egyébként 345 km-t tettem meg vel (sose voltam nagyon takarékos...)

De szép séta volt. Sütött a nap, jó meleg volt és a motor se volt túl nehéz :)
Lúzer vagyok de azért ennyire nem
Nagyon elnémult a társaság.

Akkor én most csendháborítok.
Teddy és bandája akik jönnek szept 22.én Pécsre

Elindult az oldalon a fórum. Lehet ott is osztani az észt!

SZép Napot!
Jó reggelt!

Blue Főni!

Érdekes dolgot hallottam. Volt-e neked úgy hegesztve a motorodon valah is, hogy az akksi sarui nem voltak közben levéve? Az ütötte meg a fülem tegnap egy beszélgetés közben, hogy ilyenkor nagy eséllyel nyírja ki az ember az akkut, de előfordulhat, hogy a generátor bizonyos öngerjesztési állapotba kerül, ami nem tesz jót az egészségének. Lehet, hogy nem is a rengeteg fogyasztó tizedelt a pacidban?
Az okát ne kérdezd, nem vagyok elektromos zseni... ám a történet hihető, és elgondolkodtató. Mert hegesztésnél járnak-kelnek a hatalmas Amperok...
Ami nagyon kiakadtam: vizibiciglivel 16-an haltak meg a nyáron! Pedig sokkal kevesebb van mint motor.
Akkor most a vizibicigli veszélyesebb mint a motor
Szoval a média felfujja a motoros eseteket ez világos!
Vezetéstechnika!


Igaz hogy nem élő, de elolvasva is van némi értelme......
Amugy 30.000HUF
és lehet rá jelentkezni!


Olvasátok el, érdemes......a videók annyira nem élethűek, hiszen nem vagy ott:-)


http://www.onroad.hu/motor/bem...
Üdv mindenkinek!
Este negyed nyolckor én vagyok a mai 3. hozzászóló?!?! Mindenki alszik?

Láncprojekt: Szal a múlt hét hétfőn rendeltem meg. Sajna csak hetente egyszer rendel a bolt, és persze a hét vége felé. E héten kedden adták postára. Ma jött meg. Az amit kértem! Holnap délelőtt lesz összerakva, sajna a nittelőszemösszerakó emberke ma nem ért rá.

Holnap jelentkezem, és talán lesz a rosszról fénykép is
Egy kis hir - ebben a dög időszakban


www.onroad.hu

Ne okold a motorost!

Érdekes statisztikát olvastunk a hirado.hu oldalon. A kötelező gépjármű felelősségbiztosítás adatait elemezve állapították meg, hogy a kategóriában biztosított járművek számához képest, azok mekkora arányban vesznek részt balesetben. Amiért én most kiemelem ezt a hírt, az a következő.

Különösen nyáron, rengeteg motorbalesetről hallunk hírt, a bulvárhírekből táplálkozó médiák a motorosokat, úgy általában két keréken száguldozó őrültnek állítja be. Ha azonban a fellelhető statisztikákat vizsgáljuk, ennél lényegesen árnyaltabb képet kapunk a helyzetről.

Az első tény, hogy európai szinten – ami talán Magyarországra is igaz – a motor-személyautó ütközések felelőssége megközelítőleg fele-fele arányban terheli az autóst és a motorost. Másik tény, hogy míg Magyarországon nagyságrendileg ezer-párszáz halálos közlekedési baleset van évente, addig halálos motoros mindössze néhányszor tíz. Ha belegondolunk, ez azt is jelenti, hogy ha a motorokat teljes egészében kitiltanák a közutakról, a halálozási statisztika mérhetően akkor sem változna.

A hirado.hu-n olvasható felmérésből további érdekesség is kiderül: „A felügyeleti statisztikában arra is van adat, hogy az adott kategórián belül mekkora a károk gyakorisága. Ez a százalékos adat úgy keletkezik, hogy az adott évi károk számát elosztják a járművek számával. Így jön ki, hogy a buszok közül minden ötödik (20 százalék) karambolozott az elmúlt négy év mindegyikében. Ugyan ez az arány a teherautóknál 11, a motorkerékpároknál 1,29, míg a személyautóknál 5,27 százalék.”

Mindezek a következőket jelentik: A motorosok nem csak abszolút értékben, de csekély számukhoz mérten is igen kevés baleset részesei, pláne okozói. Igen vannak őrültek, ahogyan az autósok között is. Igen vannak felelőtlenek, ahogyan az autósok között is. A közlekedés azonban mindenki közös ügye, biztonságának fokozásához nem fekete bárányok kikiáltásával, hanem közös odafigyelésen és fegyelmen keresztül vezet az út.

(Az Onroad nagyon fontosnak tartja a vezetéstechnikai képzéseket. Saját szervezésünkben és a Wenson tréningjein is javíthatnak képességeiken a motorosok a biztonságosabb közlekedés érdekében.)





Szóval mint mindig!
A MÉDIA BEKAPHATJA
Nagyon Szuper!

Egyenlőre kettőig nem látok, olyan beteg vagyok. De addig szigorú kurvára fogom magam!



Szóval kúrára...
Jóóóóó reggelt!

dawntez!
Hogy áll a láncprojekt? Nagyon hallgatsz róla. Van már lánc, vagy már fenn is van?
Érdekelne - ha túl vagy rajta -, hogy hogyan sikerült a pécsi rendelés, milyet rendeltél, stb, stb....
Énis énis ott leszek !

Feltéve ha nem alszom be, mint múltkor, bár most Darázst megkérem - legrosszabb esetben - funkcionáljon mint egy ébresztőóra (sztem ő is jön majd)
Viszont jó kis etup lett belőle, hogy utolérjetek benneteket...
Pasz

nekem se jön be
Bocs, akkor benned egy katicabogár bujkál, az akkar mindig felfele menni