Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd annak is eljön az ideje! Egyelőre most még nem, mert alig élek... De nagyon hiányzik a motorozás! Mi lesz velünk télen?

Dorcsi!

Ha két kerékre vágysz, használd ki Hawk esztergomi mivoltát! Bár ez a honvágyon nem enyhít...
én úgy értelmeztem hogy a teló ettől még ugyanolyan állapotban marad!
abban viszont igazatok van hogy a gyárit le lehetne röviditeni, de egyrészt azt nem akarom szétvágni, másrész ha meg annak a mintájára csinálnék egy másikat nem tudom mennyit vehetnék vissza(vagy toldhatnék hozzá) a hosszméretből, anélkül hogy elcseszném a dolgot
..de lehet hogy ez lesz a vége, nem akarok ezért ennyit fizetni
még gondolkodom..
Persze, akár már most indulhatsz is!
Na jó, azért annyira nem szörnyű! De egy jóóó kis-nagy motorozás biztos felderítene most! De majd hétvégén... Ha esik, ha fúj...!

Nem egy bonyolult dolog ez! Sztem a lényeg a hossz, meg az átmérő, a lyuké!
A luk körüli rész csak erősítés. Ha leszeded a gyárit, akkor is le lehet gyártani valamennyivel rövidebb méretben, legfeljebb addig nem motorozol. Úgyis itt a tél.
És, ha jó a szimatom, akkor ez annyit tesz a telóval, mintha terhelten járnál vele állandóan. Pofon egyszerű, ha így működik, viszont a telónak nem lesz túl "kényelmes". Neked meg szokás kérdése...
No, ez valóban egyszerű műszer 27 ezerért. Jól gondolom, hogy ezzel össze kell húzni a telót, hogy ne tudjon teljesen kirugózni? Gyanítom, hogy házilag is lehet ezzel operálni, ha tényleg ilyen drága...
link

ha érdekel vkit, erről van szó...

a humorral meg semmi baj nincs egyébként, megsérteni engem még késsel se lehetne..
A pénzen ne agyaljon. Az emil ingyen van... Megnézem otthon, itt jelzek, és löktök egy email címet, és már le is van bótolva.
Jut eszembe. Blue kincsetárában, mintha lenne egy link hozzá. Meg is nézem... valami 80 Mb-ra emlékszem.
No, az egyik már meg is van:
Rövidített kezelési útmutató

És a másik is:
Szervizkönyv külföldiül

Reméelm hasznát veszitek.

Ennyi pézéééé ezt tudtam adni!
Nem akarok vészmadár lenni, de aLouisosnál is hangsulyozzák, hogy TÜV-je van és ahogy mondod ki van az kisérletezve. Gondolom nem akarod hogy egyszer csak szétessen alattad emiatt.
Ez egy humoros banda, ha többször jössz, még lesz részed benne. Igazából ilyet azok írnak, akiknek nincs jó ötlete. De azért a kedved ne vegye el!
Én is úgy gondolom, mivel gyári az alkatrész, minden további nélkül beépíthető. Egyébként is, Te most újrakezdőnek számítasz, tehát át sem kell álnod a megszokással. Egyszerűen az alacsonyabbat ismered majd meg!
Hogy hol keress adatokat? Passz! Nem vagyok egy nagy számítógépes zseni, ebben nem segíthetek.
szia, jó lenne ha mind2ő lenne, végülis nem nekem kell , hanem az egyik ismerősömnek azt mondta 16 éves a motor,(és nézzek utánna hogy létezik e könyve) és hogy mennyit gondol érte anyagiban azt még nem tudom.
Kösz mindenkinek a mélyenszántó gondolatokat is
de komolyan, szerintem, mivel ez úgymond gyári alkatrész (van olyan ami emeli is), biztos hogy le volt tesztelve már, nem hiszem hogy rossz irányba változtatná a menettulajdonságait, ha mégis akkor is muszáj beszereznem
nekem csak az ára fáj, mert igazából két "vasdarab"-ról van szó, amit simán le lehetne gyártani, csak méretek kellenének és estleg anyagminőség...
Használati útmutató, vagy szervizkönyv? Milyen évjárathoz? Otthonról tudok majd küldeni este, de ha minden igaz, akkor az csak 2003-ig jó. Az azóta történt apró változtatásokhoz nincs benne írás.
sziasztok, nem tudna valaki segiteni? kellene 1 használati utmutató suzuki gs 500 e- motorhoz,
előre is köszi.
Például.
Láttam a srácot menni (megállni), és padka nélkül is elég jól elegyensúlyozott!
Járda mellett kell megállni
Hi!
Üdv a tulajok között!
Én a helyedben először az ülés átalakításának lehetőségét nézném meg. SV-hez biztosan létezik "alacsony" ülés. Szerintem a GS-hez is van. (2-5 cm-t lehet vele nyerni). Vagy, ha nincs, akkor még mindig olcsóbb csináltatni egy új tömésű ülést, mint a futóműhöz nyúlni. Gondolatom szerint, ha nem a telót rövidíted hátul, akkor a vázon és a lengővillán kell a "függesztési" pontokat áttelepíteni. Viszont egy kérdés csak a megvalósítás. Mert a kivitelezést és a méretezést egy hozzá értő "Osszibácsi" megcsinálja. Viszont, ami nem számolható, hogy a futómű geometria változtatása miatt milyen mértékben változnak a motor menettulajdonságai. Kellőképpen bonyolult dolog ez így, hogy ne adjak tanécsot ez ügyben. Próbáld az ülést... ezt viszont bátran javasolhatom.
(A múltkor találkoztam egy sráccal. 164 cm magas volt, és Varaderoval járt. Azt mondta, hogy szokás kérdése az egész. Elég, ha a lábujjhegye leér... álláspontja szerint, ha gurul a motor, akkor mindegy, ha pedig meg kell állni, akkor kidolgozott teve van. )
Köszi esSO!
én is gondoltam arra amit javasoltál, de nem találok hozzá méreteket sehol...
van ötlete valakinek hol keressek hozzá rajzot méretekkel?
üdv
Szia, üdvözöllek köreinkben! Remélem, jó haverok lesztek a géppel.
A gondodra én nem tudok orvosságot, hisz az én 185-ös magasságomhoz emelni kéne. Ezért is akarok cserélni motort. Majd rá fogsz jönni, hogy a gyári cuccok eszméletlen áron vannak. Mintha aranyból lennének.
Magánvéleményem az, hogy ha van saját kapacitásod, vagy ismerős-rokon, meg lehet otthon is csinálni, persze az anyagminőség és méretezés szemelőtt tartásával.


Menjek érted?
Hali!
Az én mai mottóm: Mikor mehetek innen haza? Vagy ez nem is mottó?

Mindenkinek puszi!



Apu!
Sziasztok!
Nemrég vettem egy gs500f-et, teljesen új vagyok a nagy motorok világában, még csak most kezdek belekóstolni ebbe az egészbe
.. és máris szeretnék tőletek segítséget kérni:
arról van szó hogy kertitepertő méretem miatt kénytelen vagyok a motort "megültetni", és ahogy elnézegettem a neten van is hozzá egy szett, ami ha jól láttam két "kutyacsontból" áll.
az ára elég érdekes:27000 ft
szerintetek megvegyem ezt vagy ismertek-e más megoldást ill. van-e tapasztalatotok erről?

előre is köszi!
Köszönöm neked is.
Érdekel az ügy. Viszont nekem is van egy jókora HA. Szombaton lakodalom Tömörkényen. HA nem sikerül nygyon... , akkor benevezek a Pilisre. Későbbi csatlakozással. Van 10 %-om, hogy ez így összejöjjön. Hiányzik már egy "össznépi motorozás".