Hali! Eriknek üzenem, hogy kicsit a világ! Voltak veletek hétvégén motorozni az XT660 klub néhány tagja. Átküldtek 1-2 képet és azon láttalak téged és feleségedet. Sajnos én nem tudtma ott lenni, mivel kint van a szövet a gummán.
Kiváncsi vagyok majd ki lesz bevállalós:-)
Hiszen 2 off-road terep is megnézhető lenne
a., EGRI VÁR "copy"
Itt forgatták az Egri csillagokat - és volt egy ANGYALBŐRBEN rész is, mikor e "romok" falain ment egy müsor, miközben megjönnek a deszantosok:-)))
De ide eső után NE menjen senki:-))) Ellenben az elmúlt napokban ugye nem eset:-)))
b., A PILIS KERESZTJE, és Kapuja......
ez meg ugye egy régi homokbánya terep
Na, Népek!
Indulok Csongrád megyébe. Vasárnap, ha észhez térek a lakodalom után, megcsörgetek valakit, hogy merre tekeregtek. Remélem "utol tudlak érni" benneteket valahol a pilisi ösvényeken!
Addig is CSÖ-cs!
Csak azért lett belőle kis méreg, mert közel volt a benzinkút. Ha országúton történik akkor rohadt egy dolog, ha nincs egy csepp nafta se közel, se távol! És Axen is jól kicombosodott volna a szitkozódás közben...
Mákod volt Axen! Azért a szerelőnek el lehet mesélni így... hogy mekkorát szoptál a Balaton-Felvidéken, amikor 15 km-t kellett tolni a motort a f@szsága miatt! Kíváncsi lennék, hogy a következő szerviznél mennyi kedvezményt kapsz!?
Lásd a kolléga Peugeot-ját (az enyémben is van ilyen biztos ). Szóval, van olyan alkatrész, amit bal menetes 5-ös anya fog a kocsi aljára. A világon nem lehet találni ilyet, így a múltkor megoldottuk kábelkötözővel, amit leszakított a kocsi aljáról! Drót (műszaki cérna) legyen mindig a "zsebben"! Csak így magyarosan...
A múltkor én is levettem a tankom a légszűrőpucoláshoz. Előre megjelöltem a csöveket. Ugyanis az új cső még nincs bekeményedve a formára. Mindkettő állt, mint a cövek egyenesen. Ez alapján nehezen válogattam volna ki őket!
Nagyobb szerelésnél azonnal dobná a hibát, ha elbaknának valamit. Változatlanul mondom, ez egy nagyon kellemetlen tévedés.
Axen! Nem árt, ha a műveletkor közel üres a tankod! Teli benyával nehéz vele egyensúlyozni festékleverés nélkül. Egyébként Blue tökéletesn leírta a folyamatot. Ha álmából felvered, akkor is mondaná a faszi!
De megnézheted vidión is (ez egy régebbi paci, a miénknél nem kell basztatni a a farokidomot...):
ÉN mindig a kulcs méretét mondom...... Az a biztos:-)
Tutira akad olyan csákó akinek azt mondod hogy ott egy 8-as csavar....mire kimegy egy 8-as kulcsal.....
Az a csavar 8-as, ezért fogja 12-es kulcs!
Normáliséknál ez 13-as lenne, de a japók beújítottak. Mondjuk, még mindig jobb, mint a frankok pl a Citroennél, ahol 5szög fejű csavarokat is találni.
http://bluekepek1.extra.hu/200...
Nem is szóltál, de már jönnek le a képeid:-))))
a véleményem kicsit vidéki: ANYÁD
300/perc
Voltam egy cenceinél tanulni
Képek készülnek
NO MINDENKI!
A képeket várom emailen, vagy az helpcsap.extra.hu oldalon leírtak szerint EREDETI minőségben....
Sajnos, nekem csak annyi jut mára, hogy jó utat kívánjak Nektek! Irigykedem!
ÉRd TESCÓ
9-9:30
9:30 INDULÁS
Aki hozzám jön, az 8:30-ra érjen ide, mert 30-40 körül indulok
Valakik!
Nem nagyon volt időm mostanában a fórumra, és lusta vagyok visszaolvasni!
Mi van a pécsi oktatós projectel?
Úgy emlékszem jövő hét!
Záró okosság: tanulni sosem késő....
ez a téma már elment....
Pl:8-as csavar=8 mm átmérőjű, de általában 13-as kulcs fogja. 6-os csavar-10-es kulcs, stb,stb...
Illetve pakolás kell......az meg ugye a csőhöz passzol....15-25-50-80-100.....stb....
És ha a cégednél is mindenki össze-vissza hívná a cuccost? Néha lenne jó nagy pukk ott Battán!
Hiszen 2 off-road terep is megnézhető lenne
a., EGRI VÁR "copy"
Itt forgatták az Egri csillagokat - és volt egy ANGYALBŐRBEN rész is, mikor e "romok" falain ment egy müsor, miközben megjönnek a deszantosok:-)))
De ide eső után NE menjen senki:-))) Ellenben az elmúlt napokban ugye nem eset:-)))
b., A PILIS KERESZTJE, és Kapuja......
ez meg ugye egy régi homokbánya terep
- Blue
- tibierdrol
- nénynye (már elvonási tüneteim voltak!)
- hbali + asszonypajti (ha ez a kérdés a vasárnapi gurigára vonatkozik)
- Erik
- Elbandit
- Bex(?)
- ispan
- NTibiék +
- haverjai
Szóval lesz létszám
A szerelőkkel már a múltkori miatt egyeztettünk. A következő szervíz munkadíjjától eltekintenk. (Kell valakinek egy nagygenerál? )
Kösz az instrukciókat. Egy hét múlva megoldom. Addig meg el kell mennem Olaszo-ba. Kocsival ...
Indulok Csongrád megyébe. Vasárnap, ha észhez térek a lakodalom után, megcsörgetek valakit, hogy merre tekeregtek. Remélem "utol tudlak érni" benneteket valahol a pilisi ösvényeken!
Addig is CSÖ-cs!
Mákod volt Axen! Azért a szerelőnek el lehet mesélni így... hogy mekkorát szoptál a Balaton-Felvidéken, amikor 15 km-t kellett tolni a motort a f@szsága miatt! Kíváncsi lennék, hogy a következő szerviznél mennyi kedvezményt kapsz!?
A múltkor én is levettem a tankom a légszűrőpucoláshoz. Előre megjelöltem a csöveket. Ugyanis az új cső még nincs bekeményedve a formára. Mindkettő állt, mint a cövek egyenesen. Ez alapján nehezen válogattam volna ki őket!
Nagyobb szerelésnél azonnal dobná a hibát, ha elbaknának valamit. Változatlanul mondom, ez egy nagyon kellemetlen tévedés.
Axen! Nem árt, ha a műveletkor közel üres a tankod! Teli benyával nehéz vele egyensúlyozni festékleverés nélkül. Egyébként Blue tökéletesn leírta a folyamatot. Ha álmából felvered, akkor is mondaná a faszi!
De megnézheted vidión is (ez egy régebbi paci, a miénknél nem kell basztatni a a farokidomot...):
GS 500 szelephézag állítás- Tanklevétellel kezdődik- 1:19:00
ÉN mindig a kulcs méretét mondom...... Az a biztos:-)
Tutira akad olyan csákó akinek azt mondod hogy ott egy 8-as csavar....mire kimegy egy 8-as kulcsal.....
Az a csavar 8-as, ezért fogja 12-es kulcs!
Normáliséknál ez 13-as lenne, de a japók beújítottak. Mondjuk, még mindig jobb, mint a frankok pl a Citroennél, ahol 5szög fejű csavarokat is találni.