De nem kell még FA se egy nem belátható kanyarba.....
elég egy olajfolt, egy kis avar, vagy egy adag lócitrom, felhordott sár.............
Itt a cityben van egy S kanyar amit egy kamion, vagy busz se tud úgy bevenni, hogy a kanyar belső ívibe ne hajtsanak.
Itt általában mindig van (főleg tavasszal és ősszel) egy kis tó.....vagyis kinyomják belőle a vízet, meg a sarat (rosszabb esetben a kavicsokat is).....
Itt se kell gyorsan menned, elég ha nem figyelsz......
Én már csúsztam meg rajta a Gs-sel is, meg robival is..........
Itt nem az a kérdés:-)
Hanem ha mész akkor ezt is ved figyelembe - és nem hiszem hogy a kanyarvadász tempóból megtudna BÁRKI állni egy ilyen helyzetbe......
Ergo az arany igazság: OTT TOLD AHOL LÁTOD HOVA MÉSZ
Persze cseszheted ha menet közben rádzuhan a fa......de ugye hogy kifordul eléd egy X jármű annak még mindig nagyobb az esélye.
Ebből kiindulva úgy közlekedj hogy este haza is érj.....
Én még nem láttam Uborkát, céklát....stb-t BEFŐZNI! Vagyis rotyogtatni a gázon lefedet konyharuhával:-) Vagy egyszerűen csak úgy:-)
Nem vagyok egy konyhatündér - sem Tündi:-) De a savanya alapvető eszköze az ecet......
S számomra is a BEFŐTT nem más mint a gyümölcs téli elraktározása
A többi dolog csupán üveben van
MEE?
A Bor is befőtt? pedig az is üvegben van:-) (Jobb esetben:-).....bár páran a KANÁS kivitelre esküsznek
Ha "tudományosak vagyunk", akkor nem befőtt. Nevezzük savanyúságnak az uborkát, a céklát pedig... hmmm, szerintem az is lehet nyugodtan savanyúság, esetleg saláta!
Dzsó reggelt!
Mi az, Teddy fiú! Bealudtál? Ilyenkor már rég be szoktál köszönni az enapi szólammal. Én már úgy megszokztam, mint a reggeli kv-t. Hiányzik
Ne tudd meg, mennyire idegesek voltak a vezetők a dolog miatt... Pedig két részleg használta ezt a típusú vízpumpát.. De akkoris... Ilyenkor vannak olyanok, hogy kiutaznak, és amiken előfordulhat, kapásból csere.
Volt olyan is, egyik állomás meghibásodott, kézzel húzták le a HD pumpán lévő bordásszíjtárcsa anyáját, ami felszorítja a kúpra a tárcsát. Mindössze 7 db -ot húztak így, viszont egyet nem kattintottak le, és elszabadult, mikor az autóba kipróbálták a motort... Na tiszta ideg mindenki, még valahova fel északra, a német- holand határa is kültek két embert, ahol volt egy autó, aminél ezt esetleg hanyagul húzták meg... 1400 km oda, ugyanannyi vissza, plussz a két ember szállása stb stb... No ezt látva az ember elgondolkodik, hogy 2 évvel ezelött hogy raktak össze pl egy opelt, vagy fiatot És hogyhogy volt, amelyik működik is
Hihi Az az igazság, hogy nem mindíg az adott német cég a hibás.. Pl nyáron volt lehetőségem betekintést nyerni egy magyarországon üzemelő, német, exkluzív autógyártó céghez, éshát akadt olyan, hogy a beszállító török vendégmunkása az éjszakai műszakban elszerelt 350 db vízpumpát, amelyek olyan 1000 km után megadták magukat Persze egy több tízezres készletbe jött, fene se tudta, melyikek ezek, és hiába járatták próbabaton, azt még kibírta...
Természetesen titoktartást fogadtam, így aki arra tippel, hogy ez valami négykarikás márka volt, a válaszom HATÁROZOTT NEM és én SOHA nem mondtam ilyesmit...
De azért jó autók ám Nekem kéne....
A TÜV legalább azt jelenti hogy bizonyos szempontokbol megfelelő, nem csak egy akármilyen vasdarab.
Ki tudja hogy a Matelnél ki hibázott? Lehet hogy a kinai talált valami olcsobb festéket aztn azt kente rá, igaz olomtartalmut.
Amit meg a fogyasztóvédelem oldalról csinálnak ,sokszoraz is eszement dolog. Emlékszem mélyhütött szilvásgombocnál megreklamálták a szilvamagot, másnál meg hogy nincs rajta hogy a nylonzacskoból ki kell csomagolni.
Pont ez jutott eszembe!
Nem kell seggreesni a németektől, ők is csak sima kapitalisták, akiknek nincs ellenére egy kis extraprofit.
Ha a TÜV olyan nagy dolog lenne, sosem hallanánk visszahívásokat az autóiparban pl, vagy mostanában "az igazi aMATTELTŐL" című jelmondatos tüv-ös ólomfestékes mágneslenyelhetős játékokig. És a sor folytatható.
sziasztok! van egy SUZUKI DR 800S BIG-em ELADÓ,cserélhető! 1991es évjárat, 779 ccm, 51Le, 5seb, lég-olajhűtés, szezon végére sajnos, de friss motorszerviz(olaj,szűrő,gyertya,szelephézagállítás). motorikusan bomba biztos a gép! nem füstöl! nem eszi az olajat, hidegen melegen pöccre indul! csak 46e km-van benne! új zselés akksi, új hátsó gumi(200km)! szép állapotban, szép festés, pici esztétikai hiba(de 16éves)! kiváló túramotor, 23literes tank, kis fogyasztás, hatalmas nyomaték!
i.ár: 560e
csere: csúszott ,akár külföldi papíros cbr 600, gsxr 600, 750, zx6r
Gáncsos Attila
06308592370
sz-sz-b megye Mándok
gancsos.attila@gmail.com
A képek csak TÁJÉKOZTATÓ jellegűek.......és mindig az aktuálisat mutatják....
Azt meg a felhasználó megszokja, hogy ha szürke az első kép akkor ugye felhős az ég
Ha ZÖLD akkor meg süt a nap......
Nekem ez tetszik a legjobban, hiszen van legalább 4 időjárási oldal......
Innen le tudjátok tölteni a magyarnyelvű kezelésit (akit érdekel) igaz K5-ös de alapvetően megegyezik a többivel is.
A link:http://web.t-online.hu/bigmano...
Én sem vagyok a horror árú cuccok híve, inkább barkácsolnék, de azért a laposvasat tuti nem tennék be oda. Elég durva igénybevétel hat azon a részen, a motor és motoros súlya ráadásul egy áttételen keresztül. Nem is egyenletesen, hanem dinamikusan változik. A laposvas tuti, hogy idővel kifárad, és előbb-utóbb eltörne. Más egy kókányolt doboztató, ami max az árokban landol (ha nem a mögötte lévő autó szélvédőjén), ezen viszont motoros élete múlhat, ha megadja magát.
Szóval csak óvatosan. Éna MÉH telepen néznék körül, ott fillérekért lehet (jó megérzéssel) megfelelő anyagot találni. Pl. egy autó laprugójából, vagy hasonló cuccból megcsinálni, és inkább szélesebb és vastagabb anyagból.
elég egy olajfolt, egy kis avar, vagy egy adag lócitrom, felhordott sár.............
Itt a cityben van egy S kanyar amit egy kamion, vagy busz se tud úgy bevenni, hogy a kanyar belső ívibe ne hajtsanak.
Itt általában mindig van (főleg tavasszal és ősszel) egy kis tó.....vagyis kinyomják belőle a vízet, meg a sarat (rosszabb esetben a kavicsokat is).....
Itt se kell gyorsan menned, elég ha nem figyelsz......
Én már csúsztam meg rajta a Gs-sel is, meg robival is..........