Basszus! Pedig épp tegnap beszéltük a jánnyal, hogy azt a részt nem ismerjük, el kéne oda menni. Na, majd egyszer erre is sor kerül. Lesz még szép motoros idő idén. Legalábbis remélem!
Ha neked szombat jó akkor ötölj ki valami HKG-t és tedd fel.....
Szerintem akadnak mindig olyan emberek akiknek szintén a szombat lenne jó - csak mivel nem akkor megyek - így nem is irják be......
SŐT:-)
Van olyan is aki elmegy szombaton és vasárnap is:-))))
De nekem sajna cs = r, P=d, SZ=d......H=r
Tehát CSAK a vasárnap jó.....
Bexi anno elvágta a szárat és tett bele egy hengert.
1., elvágod a szárat
2., a szár mindkét végére menetet vágsz
3., fogsz egy tetszés szerinti hengervasat
4., belefúrsz
5., belső menetet vágsz
6., belecsavarod a hengerbe a tükör darabjait....
az egész tükör kijebb kerül - annak fügvényébe, hogy mekkor a henger.....
És hogy ne legyen csúnya - Én fekete zsugorcsővet tennék rá.............vagy lekromoztatnám:-)
A belinkelt tégla tükör méreteibem ugyan az mint a kör - csak máshogy lehet állítani, és a tégla miatt alacsonyabbra kerül picivel......
Nekem is bőszme nagy Cordura kabátom van (téli) és mig a körnél nem láttam semmit, a téglánál már igen......
Na de a mostaninál meg elélveztem:-)))))
Általában egyforma méretüek, csereszabatosak. Nekem ami jó volt aGS-re az jó lett a Gilera robogóra is.
A szárhosszal csak az a baj ,hogy ha hosszabb ,esetleg a rezonáció miatt nem fogsz látni semmit(bizonyos fordulaton). Márpedig a GS nem jar olyan nagyon simán mint mondjuk egy soros 4-es.
Tükör téma. Ha jól megnézed az általad belinkelt Louisos tükröt, látható, hogy semmivel sem nagyobb - hosszabb szárú -, mint a gyári. Jól látod a fő problémát, a szárhossznál van a bibi. Azonkívül a menet mérete a legfontosabb. Ez a tükör 10-es, tehát jó a GS-re, de szerintem sűrűmenetes. Legalábbis az utolsó adatból - 1,25 - erre következtetek, bár nem vagyok német nyelvtanár. Fontos lenne tudni a gyári adatot is, hogy normál-e, avagy sűrűmenetű.
Azt kell mondanom, hogy a gyári visszapillantónál csak jobban lehet látni, bármilyen megoldást választasz is. Úgy vettem észre, hogy nekünk "szélesvállúaknak" az a tükör kicsi. Nem is a tükör maga, hanem a szára rövid, és nem hajlik ki eléggé. Én bárhogy állítom mindig kitakarom a tükör látómezejének a felét. Nekem a vétel óta gondom ez... mostanra megszoktam már. Ha változtatok, akkor a tükör szárán fogok módosítani. Valószínű, hogy a télen ez lesz az egyik "unatkozós projekt". Elég lenne 2 cm-t kifelé lógatni. Így viszont a szár dőlésszögéhez illene nyúlni, ellenkező esetben gusztustalan lesz, olyan magasra kerülnek a tükrök.
Visszaolvasva érdekelné személyemet is, hogy jobban látni e a kocka visszapillantóban mint a gyári kerekben, mert én is szeretém lecserélni mert szerintem jobban mutat.
Visszaolvasva valóban nem is lehetett egyértelmű. A dátum teljesen elkerülte a figyelmem. A hónapot, és a napot nézte a szemem. Persze a tragédián ez semmit nem változtat... mert így is egyel kevesebben vagyunk. "Szép dolog", hogy emlékezel... őrizd olyannak, amilyennek ismerted.
Blue!
Az igaz, hogy a miénk már bizonyított, de azért ez sem lehet annyira gyenguska. Nézd csak meg a képen, igen-igen izmos méretű - vastagságú - az a vas. Azért a miénk biztos, hogy erősebb - és durungabb. Természetesen az ülés alatti lemez megerősítésében tökéletesen igazad van!
Komoly teherhordásra biztos hogy a tied a tutti.Én pl nem tekintem a mocimat tehrhordó állatkának, mert nekem ugye ott van az auto meg a robogó . A nagymocin a konzol kapaszkodó funkciója mellett némi apróság (esőruha, pulcsi , itóka stb) illetve parkoláskor bukotartó funkciója van, nekem ez untig elég.
Egyébként a róbogóval nem egyszer szállitottam 60-70kg méteres acélokat, kicsit izgultam de ment
Kösz!
De csak hogy a teljeség igénye meglegyen (mert igy azért nem látszik annyira)
Én arra a képre gondoltam ami felülről van és ott látszik hogy a gyürü félig kilóg már a láncszemen....
Ilyen méretekben lehetettlen hogy sokáig és eleve nagy tömeget cippelve bírná a strapát.
De ugye itt jön fel az első LÉPÉS!
Tök mindegy milyen konzolt teszel a GS-re, ha nem erősíted meg a füleket akkor az EL FOG TÖRNI!
És ugye ezt sehol nem mondják.
Elmész megveszed a konzolt, felteszed és csodálkozol hogy a konzol bírta csak a motorod füle nem.....
Ezután jön a második lépés.....
Ránézésre - mert hogy nekem nincs ilyenem - nem épp 20KG-ra van tervezve MAGYAR útak szinten ráadásul.
És a lényeg?
Ismét a "butaság" már bocs - tényleg meg ne sértődj!
DE mit látsz? 3 dobozt vagy egy baszott nagyot a legtöbb motoron?
Nekem is a 40-44L a cél, csak ugye NAGYON nagy dobozt nem gyártanak gagyiba - drágára meg nincs lé.....
Szóval egy 44L-es doboznak már magában van súlya, és ugye üresen is tud rázkodni. (nekem igy törtel el a fülek......üres dobozzal)
de mint a képen látszik ennek a legtartósabb része - talán - az üléskivezetés...... de SZERINTEM ez akkor se tartós......hacsak nem kis doboz, vagy motyó a fuvar
Sokkal filigránabb mint a tietek az biztos. de azért nem kell mindig olyan suly hogy hanyattbukjon a motor Ráadásul ugye ez csak egy topcashez van, oldaldobozhoz nincs méretzve, megcsinálva. Egyébként elképzelhető azért Vastelepi minőségütől eltérő minőségü laposvas is elsősérban keménység stb is számithat. Ababszurdum olyan is van ami elöbb törik mint meghajoljon
Persze ez csak feltételezés, de ha már többet csinált a srác ahogy a képek mutatják, akkor csak átgondolta? kikisétletezte. Külömben mindenki megreklamálta volna.
Teddy!
Fogadd őszinte részvétemet.