Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy félóra keresgélés után meglett a kép is :)
Igen szépre sikerült, lehet fent marad
Így hirtelen szüljek vagy izzadjak?
Szakembörök
Muszáj mert hétvégén is dolgozok és el kell mennem valamivel
Már raktam fel napiszaros mézeskalácsot sütöttem egyszer...
Nincs sajnos.. Inkább az új.. Odáig most nem mennék le
Ne is vegyél újat.
Fogyóelektródás védőgázos ívhegesztéssel meg lehet hegeszteni , egyenértékű lesz az újjal.
:D
Nekem egyszer a labtartoval volt hasonló. Eldolt, labtarto letört. Korábbról volt egy törött kuplungkarom, annak pont akkora volt a lika, az ment ideiglenesen a labtarto helyére :)
Szükség nagyúr! Nem csodálkoznék ha eCCer meglátnánk a napiszaron.
Aluhegesztő ismerősöd nincs? Szerintem meg lehetne.... bár biztosabb az új. Eljössz Veszprémbe adok egy végtöröttet.
Nekem is ki van de a kurva annyát tőből letört
Jelenleg megint csóró vagyok az utolsó forintjaim költöm erre amit tankolni akartam
Nagyon kemény! Értékelem a szükségmegoldást! Viszont érdekes, nem ott szokott törni, hanem a végéből kb 3-4 centi, mert ott direkt ki van könnyítve. Szerintem rendelj 2-t egyből, mert sajnos fogyóeszköz.
Lyesszus!
Ajánlom figyelmetekbe az új kuplung káros galériámat....
Most még nem tudom, múltkor tök fekete volt az egész. Hétvégén tesztelem, meregetem, lehet az a baja. De akkor új gyertyával miért volt jó egy darabig?
Ha rámész a nagyvas.hu-ra, meg lehet adni a motor tipusát, évjáratát. Asszem 2006-ot adtam meg 2 év tűréssel, mivel nem tudom, melyik évjárat a tiéd.
Tényleg, azt a 2 trafó megcserélésével pillanatok alatt ki lehetne deríteni.
Nekem nemrég a bal gyujtótrafóm ment tönkre........a leálláskor milyen a gyertyakép?
Karbi egykét hónapja lett kitakarítva, 2 hete volt szinkron, azt én kizárom. Biztos a gyújtással van a baj, csak egyelőre nem tudom hol. Lehet csak az érintkezések szarok, vagy a kábel.
Úgy értem, hogy eszi, hogy szeptemberben cseréltem mindkettőt. De aztán állt egész télen. Mikor vettem elő beiindítani párszor télen is, akkor beindult egyből. Majd tavasz elején ugyanezt csinálta. A bal hengerben nem gyújtott a gyertya. Csere óta 500 km volt benne. Ezután pár hete cseréltem mindkettőt megint hátha csak az a baja. Azóta ment kb 100 km-t és ugyanaz. Szóval biztos nem a gyertya.
Nem a fesszabályzóddal lesz a baj, az egyszerű fesz méréssel kizárható. Inkább porlasztó vagy gyujtás hiba.........Mit jelent nálad az, hogy eszi a gyertyát?
Ez univerzális vagy gs 500 hoz való? Mert nem látom azt
Sziasztok,

kérdésem az, hogy GS500F-nél a fesszabályzó mennyire szokott szar lenni?

A probléma az, hogy eszi a gyertyát mint az állat, kb 100 km-t ment a mostani gyertya a bal hengerben, és egyhengerezik már most. Majd mérek ellenállást a pipában és kábelben, de ha az esetleg jó, akkor merre keressem a problémát? Előző gyertyával is 500 km-t bírt kábé.
Vagy esetleg Nagyvas.hu