:D
Nekem egyszer a labtartoval volt hasonló. Eldolt, labtarto letört. Korábbról volt egy törött kuplungkarom, annak pont akkora volt a lika, az ment ideiglenesen a labtarto helyére :)
Nagyon kemény! Értékelem a szükségmegoldást! Viszont érdekes, nem ott szokott törni, hanem a végéből kb 3-4 centi, mert ott direkt ki van könnyítve. Szerintem rendelj 2-t egyből, mert sajnos fogyóeszköz.
Most még nem tudom, múltkor tök fekete volt az egész. Hétvégén tesztelem, meregetem, lehet az a baja. De akkor új gyertyával miért volt jó egy darabig?
Karbi egykét hónapja lett kitakarítva, 2 hete volt szinkron, azt én kizárom. Biztos a gyújtással van a baj, csak egyelőre nem tudom hol. Lehet csak az érintkezések szarok, vagy a kábel.
Úgy értem, hogy eszi, hogy szeptemberben cseréltem mindkettőt. De aztán állt egész télen. Mikor vettem elő beiindítani párszor télen is, akkor beindult egyből. Majd tavasz elején ugyanezt csinálta. A bal hengerben nem gyújtott a gyertya. Csere óta 500 km volt benne. Ezután pár hete cseréltem mindkettőt megint hátha csak az a baja. Azóta ment kb 100 km-t és ugyanaz. Szóval biztos nem a gyertya.
Nem a fesszabályzóddal lesz a baj, az egyszerű fesz méréssel kizárható. Inkább porlasztó vagy gyujtás hiba.........Mit jelent nálad az, hogy eszi a gyertyát?
kérdésem az, hogy GS500F-nél a fesszabályzó mennyire szokott szar lenni?
A probléma az, hogy eszi a gyertyát mint az állat, kb 100 km-t ment a mostani gyertya a bal hengerben, és egyhengerezik már most. Majd mérek ellenállást a pipában és kábelben, de ha az esetleg jó, akkor merre keressem a problémát? Előző gyertyával is 500 km-t bírt kábé.
Már raktam fel napiszaros mézeskalácsot sütöttem egyszer...
Nekem egyszer a labtartoval volt hasonló. Eldolt, labtarto letört. Korábbról volt egy törött kuplungkarom, annak pont akkora volt a lika, az ment ideiglenesen a labtarto helyére :)
Jelenleg megint csóró vagyok az utolsó forintjaim költöm erre amit tankolni akartam
Úgy értem, hogy eszi, hogy szeptemberben cseréltem mindkettőt. De aztán állt egész télen. Mikor vettem elő beiindítani párszor télen is, akkor beindult egyből. Majd tavasz elején ugyanezt csinálta. A bal hengerben nem gyújtott a gyertya. Csere óta 500 km volt benne. Ezután pár hete cseréltem mindkettőt megint hátha csak az a baja. Azóta ment kb 100 km-t és ugyanaz. Szóval biztos nem a gyertya.
kérdésem az, hogy GS500F-nél a fesszabályzó mennyire szokott szar lenni?
A probléma az, hogy eszi a gyertyát mint az állat, kb 100 km-t ment a mostani gyertya a bal hengerben, és egyhengerezik már most. Majd mérek ellenállást a pipában és kábelben, de ha az esetleg jó, akkor merre keressem a problémát? Előző gyertyával is 500 km-t bírt kábé.