Na igen pont azt a problémát láttam meg én is.. Egy motor Az oké a futó két széléhez kötöm le de kettőhöz már a futó közepén a padlóra is kellene rögzítési pont.. Viszont az nuku.. És erre kérnék ötleteket ha tud valaki...
Amúgy a ketreces pont szívás,a motoron az elején az alsó villahídnál előre és oldalra spaniferrel,lehetőleg masszív racsnissal két oldalra lehúzod hogy összeüljön az elej majd hátul hátra-oldalra a vázon vagy a hátsó lábtartón ugyanígy,gyakorlatilag eőre-hátra és két oldalra ki kell feszíteni csóri motort és a padlóhoz nyomni,ezután csak a futóval eggyütt borulhat fel.
A szívás abból áll hogy ezek a malac,széna és tüzifa szállításra használt kutricás istennyilákon nincs a padlóban rögzítési pont,így gőzöm sincs hova teszed a spaniferek futó felöli részét.
És a teszkó,ósan féle hulladék olcsó spaniferek felejtősek,nyúlnak,hajlik a fém részük csak kárt okoznak.
Lidl-ben néha lehet kapni egész jókat,de csak időszakosan,abból érdemes spájzolni pár készletet.
Na de az a gond hogy ha mindkét motort a futó széléhez akarom kötni akkor már ott a másik motor útban a spanifernek.. Húzzam keresztül a másik motoron?
Én csak egyet szállítottam sima futón, de a 2 is annyi, csak dupla munka. Lényeg: mindkét kerék legyen keményen kiékelve, hogy ne tudjon előre-hátra mozogni. Aztán oldalra meg vagy 5-6 kötéllel kikötöttem, jó feszesre, ahol adta magát, váz, teló, ilyesmik.
Valaki nem tudja Zalaegerszeg vagy környékén hol lehet motor szállítót bérelni? 2 motort kellene elvinni.. Jobb híján 250x140 es ketreces futót találtam. abban kellene elszállítani. Valakinek esetleg ötlete a rögzítésre? Mert egyszerre a kettőt nem lehet keresztbe viszont közepén nincs lefogatási pont... 210 hosszú az enyém a másik is e körül van inkább kicsit hosszabb (xt660)
Még nem szállítottam így a lefogatási pontokat sem tudom hol tanácsos. Szívesen fogadok tanácsot attól aki már szállított 2 motort
Menj be egy szervizbe v. szerelőhöz, hátha becserélik. Elég fosch itthon beszerezni (nem nagyon jöttünk rá, h miért), nagyjából márkakereskedések, azok is kb. 1-2 hét alatt hozzák be és olyan 2500-3000 Ft emlékeim szerint,
Köszi szépen a válaszokat, akkor én is megnézem akármilyen is szétszedni mert 30e van a motorban de nem hiszem h ilyen "apróságra" költött az előző tulaj.
Sziasutok aki szedte már szét a motorona hátsó lengokart beszamllna arról h milyen kivitelű csapágyak vannak illetve ütközött e valamj nehezsegbe azoknak a cserejeben/zsirzasaban esetleg tud róla valaki egy videót vagy leírást linkelni?
Hát remélem tényleg, nem0.015 re álitotta,csak abban reménykedem,ha előbb beinditja mint felhív, csörögni fog mint egy csörgőkigyó, de mondjuk bizhtos megmagyarázza,hogy minden motor ilyen és jobb is mint a gyáribeállitások!
A szívás abból áll hogy ezek a malac,széna és tüzifa szállításra használt kutricás istennyilákon nincs a padlóban rögzítési pont,így gőzöm sincs hova teszed a spaniferek futó felöli részét.
És a teszkó,ósan féle hulladék olcsó spaniferek felejtősek,nyúlnak,hajlik a fém részük csak kárt okoznak.
Lidl-ben néha lehet kapni egész jókat,de csak időszakosan,abból érdemes spájzolni pár készletet.
Nem véletlen ez HONDA.
Még nem szállítottam így a lefogatási pontokat sem tudom hol tanácsos. Szívesen fogadok tanácsot attól aki már szállított 2 motort