Jesszus fasza, minden motort így állít!!! Lehet azért állította 0,15-re, mert ekkora a legkisebb hézagmérője. Bakker, és megélnek az ilyen szerelők is.
Nem a tököli még ott a moci ezért még nem irnám le a nevét, még forintott sem fizettem,de nyilván ha nem jol rendezödik a sztori sajnos a nagyközőnség elé tárom a művész úr nevét és mühely cimét a szomorú, hogy ugy ajánlották! De mikor meghallottam ezeket az adatokat majdnem harakiriztem. Kb egy órát telefonáltam már el ,ő fujja minden motort igy állit és ez is ugyanolyan vasbol van mint a többi tehát még tuttibb lesz mint a gyári beállitás. Hiába mondtam a felkelőnap országába a kisferdeszemű mérnők barátaink valamiért ezt számolták hézagnak és , hogy elég szabály men vagyok és szeretem szabályosan űzemeltetni a gépet.Mintha falnak mondanàm, most egy hétre elutazott kedden állitolag telcsizik mert már csak egy óra muka van a gépen, és a vezérlès már kész.Kűldött képet a motorol mikor ki volt nyitva hát egyelöre itt ál kicsi szappanoperám!
köszönőm a válaszokat adatlap jelentem kitöltve(bocs) csak erre a mocira nemrég nyergeltem, és ez az első fórum ahol brumogok, ha valakinek van még tanácsa elöre is kőszőnőm!
Az egy barom volt! Szerintem kajlított, ha pedig nem, akkor kérd vissza a lóvét. Én magam ellenőrzöm, de legutoljára szerelő csinálta és ő magától felírta mennyik voltak a hézagok és mennyire állította (egy korongot cserélt) és asszem régi korongot is visszaadta a felírt adatokkal együtt. Szóval csapj az asztalra szerintem is.
Szerintem első körben kérd el, vagy kérdezz rá a kicserélt szelephézagoló korongokra... Igen nagy az esélye, hogy nem nyúlt hozzá, nem olyan egyszerű a korongosoknál mindet azonos értékre állítani.
Ha fizettél a műveletért, akkor vagy követelt is meg, vagy arányosan kérd vissza az költségét.
Egy ilyen korongozási művelet nem olyan "egyszerű", mert első körben ki kell mérni századra a hézagokat, majd eltérés esetén kivenni a lapkát, és ha nincs megfelelő méret a polcon, akkor rendelni kell, és csak utána lehet összeszerelni, és újra mérni.
Azon irányú kérdésed, hogy van -e nagy szelephézaggal üzemeltetve valakinek tapasztalata, finoman szólva naiv. Ha valaki nem szervizelteti a motorját és ilyen mértékben elmászik, az a szervizelés hiánya miatt nem is fogja tudni, hogy tolerancián kívüli a szelephézag, és érzéke sincs, hozzá, hogy tapasztalatot gyűjtsön.
Olyan fanatikus meg nem igen van, aki direkt azért üzemeltet egy motort, hogy különböző, a gyártól eltérő beállításokat teszteljen..., ha lenne is ilyen, biztos nem gs 500-a lenne.
Vidd vissza, csap az asztalra, legyél ott a műveleteknél a bizalom hiánya miatt...,de ha kötegben áll a párnahuzatban a lé, akkor lenyeled a békát, mint tanulópénzt, és átrollerezel egy másik jó képességűhöz...
Ha tényleg ennyire állította, akkor nagyon gyorsan vidd el másik szerelőhöz. De nem kizárt, hogy hozzá se nyúlt, csak mondott valami értéket, mondván úgyse tudja a hülye tulaj. Szelephézag állításnál/ellenőrzésnél nem ritka sajnos, hogy hozzá se nyúlnak, úgyse tudod ellenőrizni, csak szétszedéssel.
Kérlek segitsetek, elvittem egy szerelöhőz 2007 es gs500f et karbi szikron +szelep beálitás a szelepeket 1,5 tizedre állitotta, vélemény? Kérem aki tud jó választ irjon elégé fura, ugye gyári adat 0,03 -0,08 ez majdnem több mint a gyári adat duplája. Nekem ijesztö kérem segitsetek vélemény, tapasztalat. Elöre is kössz.
Sajnos nem. A csattanas a blokkbol jon. Nem relé kattogas!! Fémes csattanás. Probaltam autorol is bikazni. Ugyan azt csinalja. Aksi jò. Relé vadonat uj!! Én is ezen az oldalon indultam el. Minden hibat kiszuretm kikuszoboltem! Pl ha kiveszek 1 gyertyat gyonyoruen eroteljesen indit!
nem volt benne fojtás :) csak a papírokban :) így vettük, de azért biztosra akartam menni, és megnéztem mindenféle fojtást amiket tettek ezekbe a GS-ekbe, és egyiket sem találtam. Valamelyik korábbi tulaj gondolom kiszedte. Jó, hogy a tűszelepek mekkorák meg a melyik állásban van a tű meg ilyen apróságokat nem néztem meg, igazából csak a tolattyút, illetve a fojtó "karikát" ami ha jól emlékszem a szívócsonknál van. Nem emlékszem pontosan, egy éve volt, de ezeket nézegettem csak. Az enyémbe 4 karbi van, azt már szedtem szét párszor, ahhoz képest ez a ettő kutyafüle volt :D
A csattanást az önindító reléje csinálja, ha gyenge az akksid, és úgy próbálod beindítani. Ugyanezért áll meg az indítás. Lassan tekerés szintén.
Van autód? Ha dízel, mégjobb (nagyobb indítóáramú akksikat használnak), csak 12V-os legyen. Próbáld meg annak az akksijáról bebikázni. Ha igazam van, gond nélkül indulnia kell, a felsorolt tünetek nélkül.
Köszönöm, ez hasznos segítség ;)
és ott mi volt a helyzet a fojtássa? bennevolt úgyhagytad mit láttál milett belőle?
Én annó azért se álltam neki kinyitni mert olvastam ezt: http://www.akmt.hu/sufnituning... és mivel nem is volt baj a karburátorral okom se volt még szétszedni.
habár én soha nem is szedtem szét nem láttam kezeimbe az alkatrészeket, így ez csak elsőre gyors vélemény senki ne vegye okoskodásnka :) de azt hogy a 2004 est nem lehet nyitni érdeklődve olvastam, még nem igazán látom mi az ami feszülhet ott és eltörhet ha csak egy lyukat kell befoltozni.
Eredeti problémához hozzátenném h alapesetben sem hajt túl gyorsan az önindító- pedig most lett tekercseltetve! a csattanó hangra nincs ötletem. ara még várom hátha mond valaki okosat- ellenben hogy lassan teker. Elképzelhető, hogy kicsi a szelephézag és indítózásnál a szívó henger is nagyobb mértékben lassítja a forgatást?
szia! én tavaly leszedtem asszony ugyanilyen motorján, hogy megnézzem ki van e fúrva a tolattyú, hogy ott van-e benne fojtás. Szerintem azt egyszerűbb szerelni mint az úszóházat, és még ki sem kell kapni a karbit. Csak leszeded a tolattyú fedelét, és kihúzod. Persze a tömítésekre figyelj, talán vannak ott ilyen apró csavarfej mérető kis tömítések, azok ne vesszenek el. Nem vagyok biztos benne, de azt hiszem van ott, illetve kéne lennie :) Okosabbak majd megmondják.
Visszaszerelésnél kell arra ügyelni hogy a membránt ne barmold szét, addig kell játszani a tolattyút vissza, amíg szépen elhelyezkedik, és simán rámegy a fedél is. És a rugót se felejtsd el. Én kb 3x szereltem karbit, és mind a 3x úgy raktam össze hogy a rugókat kifelejtettem, aztán szedhettem szét megint! :D :D
Túlfolyást csak az úszó tűszelepje okozhat, de jellemzően ez is csak akkor, ha PRI-ben van a benzincsap, vagy átereszt vákuum nélkül is (egyébként típushiba, és drágán javítható: 27 k HUF egy benzincsap, javító készlet sajnos nem beszerezhető hozzá).
Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata fojtott karburátor. http://s1206.photobucket.com/u... felső részének a tolattyú oldalról szerelési tapasztalata? az úszóházat már szedtem szét párszor de a tolattyút nem mertem eddig. Hallottam már rémhíreket hogy ott a tömítés igen érzékeny dolog.
eredeti probléma, indítózás nehézkesen megy, előfordul h első tekerésre (1-2 fordulat után) egy nagy fémes csattanás és megáll az indítózás. újrapróbálkozom forgat és indul. egy Szaki azt mondta erre, hogy befolyik a karbi ezért első indítózásra túl nagy a sűrítés és visszarúg a főtengely. tanácsa az volt h újítsam fel a karbit..tömítéseket cseréljek. Ezért szeretném a karbinak azt az oldalát is szétszedni......vagy nem.
Egyetlen tömítést tudtam kicserélni az úszóházban. mert ott nincs is több tömítés :) szerintem. Előtte utána kép csatolva a tömítésről
Mindenképp nézesd meg, mert 0,15 az nagyon sok, iszonyú kicsi a tűrés, mint ahogy helyesen írtad az értékeket és biztos, h nem tesz jót a motornak.
Ha fizettél a műveletért, akkor vagy követelt is meg, vagy arányosan kérd vissza az költségét.
Egy ilyen korongozási művelet nem olyan "egyszerű", mert első körben ki kell mérni századra a hézagokat, majd eltérés esetén kivenni a lapkát, és ha nincs megfelelő méret a polcon, akkor rendelni kell, és csak utána lehet összeszerelni, és újra mérni.
Azon irányú kérdésed, hogy van -e nagy szelephézaggal üzemeltetve valakinek tapasztalata, finoman szólva naiv. Ha valaki nem szervizelteti a motorját és ilyen mértékben elmászik, az a szervizelés hiánya miatt nem is fogja tudni, hogy tolerancián kívüli a szelephézag, és érzéke sincs, hozzá, hogy tapasztalatot gyűjtsön.
Olyan fanatikus meg nem igen van, aki direkt azért üzemeltet egy motort, hogy különböző, a gyártól eltérő beállításokat teszteljen..., ha lenne is ilyen, biztos nem gs 500-a lenne.
Vidd vissza, csap az asztalra, legyél ott a műveleteknél a bizalom hiánya miatt...,de ha kötegben áll a párnahuzatban a lé, akkor lenyeled a békát, mint tanulópénzt, és átrollerezel egy másik jó képességűhöz...
Lehet elszabadult részlegesen a szabadonfutó az önindító után...
Van autód? Ha dízel, mégjobb (nagyobb indítóáramú akksikat használnak), csak 12V-os legyen. Próbáld meg annak az akksijáról bebikázni. Ha igazam van, gond nélkül indulnia kell, a felsorolt tünetek nélkül.
és ott mi volt a helyzet a fojtássa? bennevolt úgyhagytad mit láttál milett belőle?
Én annó azért se álltam neki kinyitni mert olvastam ezt: http://www.akmt.hu/sufnituning... és mivel nem is volt baj a karburátorral okom se volt még szétszedni.
habár én soha nem is szedtem szét nem láttam kezeimbe az alkatrészeket, így ez csak elsőre gyors vélemény senki ne vegye okoskodásnka :) de azt hogy a 2004 est nem lehet nyitni érdeklődve olvastam, még nem igazán látom mi az ami feszülhet ott és eltörhet ha csak egy lyukat kell befoltozni.
Eredeti problémához hozzátenném h alapesetben sem hajt túl gyorsan az önindító- pedig most lett tekercseltetve! a csattanó hangra nincs ötletem. ara még várom hátha mond valaki okosat- ellenben hogy lassan teker. Elképzelhető, hogy kicsi a szelephézag és indítózásnál a szívó henger is nagyobb mértékben lassítja a forgatást?
Visszaszerelésnél kell arra ügyelni hogy a membránt ne barmold szét, addig kell játszani a tolattyút vissza, amíg szépen elhelyezkedik, és simán rámegy a fedél is. És a rugót se felejtsd el. Én kb 3x szereltem karbit, és mind a 3x úgy raktam össze hogy a rugókat kifelejtettem, aztán szedhettem szét megint! :D :D
meg is van, itt a 14-es o-gyűrűre kell figyelni:
http://www.akmt.hu/sufnituning...
azt hiszem nekem ez kiesett, és ninst is most benne :(
Van valakinek tapasztalata fojtott karburátor. http://s1206.photobucket.com/u... felső részének a tolattyú oldalról szerelési tapasztalata? az úszóházat már szedtem szét párszor de a tolattyút nem mertem eddig. Hallottam már rémhíreket hogy ott a tömítés igen érzékeny dolog.
eredeti probléma, indítózás nehézkesen megy, előfordul h első tekerésre (1-2 fordulat után) egy nagy fémes csattanás és megáll az indítózás. újrapróbálkozom forgat és indul. egy Szaki azt mondta erre, hogy befolyik a karbi ezért első indítózásra túl nagy a sűrítés és visszarúg a főtengely. tanácsa az volt h újítsam fel a karbit..tömítéseket cseréljek. Ezért szeretném a karbinak azt az oldalát is szétszedni......vagy nem.
Egyetlen tömítést tudtam kicserélni az úszóházban. mert ott nincs is több tömítés :) szerintem. Előtte utána kép csatolva a tömítésről