Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszkösz!
A darazsgarazs marushin 999rs akcioja ha meg tart ilyesmi arban van,ennel csendesebb egxik se lessz.
Keress ra a honlapjukon.
Én zártat keresek,nem szeretném felnyitni.Nolant,Mtrt,Probikert találtam 40-50 körül.Csak nem ismerem annyira a bukópiacot.Nagyon régóta megvan a mostanim,csak már lassan elhagyok róla minden kiegészítőt,meg a plexi is karcos már.
Van olyan, csak 100 ezer fölött: Schuberth c3 például. Nekem annyim nincs rá sajnos.
Csendes nyitható sisak kb nem létező kategória.
Én is megfizethető, de csendes nyitható állú sisakot keresnék (50k HUF-ig), kizárólag újonnan. Nem találok. Most egy zárt Kappa KV-4 Jade-m van, amit szörnyen utálok: bár kényelmes, de rohadt hangos már 120 körül, párásodik és nehézkes le-/felvenni a szemüvegem miatt.
Már vagy 3-4 sisakot elkoptattam az évek során, általában felnyitósakat. Ezek alapból hangosabbak és csupasz motorra ezért nem is ajánlom, de a DL-en van szélvédelem. Van egy zárt Nitro sisakom is, ami meglepően jó sisak, de nem túl ismert/kedvelt nálunk. Könnyű és viszonylag csendes is, amúgy Angliában állítólag vezető gyártmány. Aztán a Laser is bejöhet még vagy HJC ebben a kategóriában.
Kizárt, Csak újat!!
vagy keresel egy jo állapotu használtat...
Értelek,köszi! Akkor marad a kompromisszum :-)
Ennyi pénzért nincs halk sisak, mindegyik zajos valamennyire. Megoldás a füldugó.
shark...
neeem...nem arra értettem...nézd meg a legelsöt,h mit idéztem...
amit bogyo linkelt,az látszik 1tagunak...ez meg amit én fotoztam és beszurtam,az az én törött fékkarom...
A régi bukóm eléggé megkopott.Véleményekre volnék kíváncsi.Olyat keresek,amiben alacsony a szélzaj,és a napi5-600 km megtétele után is kényelmes.(max.50.000 et szánnék rá)
Kinek mi vált be?
Azt írtad: ez egytagosnak látszik...... alatta egy kép, amin állítható van. Bocs, de minimum nem volt egyértelmű a hsz-ed.
ez igen..ez az enyém...de amit bogyo linkelt az ugylátom,h nem állithato...nézd meg h mit idéztem mikor ezt irtam...
Igen, ez így most kuplungkar.
Ez állítható, csak fordítva fényképezted. Alul ott a tekerője.
tudtommal az enyémen is még a gyári volt...amit most nekem sikerült is leamortizálni...
Az enyémen a gyári egyszerű (nem állítható) van. Azt hittem, hogy a tiéden is.
ma olyan fura,eddig még soha nem hallott zakatolo hangot hallottam a gsből lentről a hátso kerék felől...lehet,h lassan cserés lesz a láncszett...még a gyári van fent 15éves és majdnem 28ezret futott...
ez 1 tagosnak tünik...nekem meg 2 tagos kell,amin egy számozott skálás tekerhető gomb is van, az a fékkar távállitoja......
thanx, de ennek a munkának nem állok neki egyedül...mert azt sem tudom,h mit kell nézni h hogy és miként állnak jol a szelephézagok...
áh, szelephézag ellenőrzést állitást nem merek magam nekiindulni...karbitakaritást elválallnám...jjutub video alapján nem vészes csak sokat kell szerelni...
ajánljatok már valakit aki ezeket megcsinálja nekem...délpest környéke(netalántán soroksár) előnyben...