Üdv BUÉK !
Készülök a GS néhány fém alkatrészét lefestetni. A farokidom és a hátsó sárvédő is tré. Van tippetek, vagy tapasztalatotok, lehet e festeni vagy fóliázni inkább ? A farokidomon van egy 3-4 cm-es repedés. Házig ragasztható, vagy műanyaghegesztés ?
Azért külföldi út előtt érdemes megnézni, hogy az adott országban miképp állnak a sportdobhoz, van ahol alapból tilos, igaz az eu-s jogharmonizáció miatt elvileg nem büntethetnek érte ha a saját országában szabályos, de azért mit lehet tudni?
Egyre veszélyesebb a sportdob "viselése". Ahogy írták mások, nyugaton rendszámlevétel plusz bünti jár érte. Itthon is egyre többet hallani, hogy a rend őrei ebből fogják dagasztani a büdzsét. Szóval te tudod - mondom ezt úgy, hogy nekem is az van rajta. Amúgy itt az apróban is árulnak.
Tükröt milyet és honnan tettél rá?
Egyetértek az előttem szólóval, motorozd el az árát.. Felraksz egy sportdobot, aztán vizsgára meg cserélheted vissza, és ha mondjuk osztrákokhoz mész és nincs tanúsítványod róla és megfognak, akkor tolhatod haza. Nekem ki van herélve a gyári, de már az utolsó 2 vizsgán valszeg meg is basztak volna, ha nincs ismerős a mozaikban.
A munka meghozta a gyümölcsét.. Össze dolgoztam a pénzt a gumikra, holnap meg lesz rendelve pirelli sport demon előre hátra
Kapott új tükröket is
Annyit össze szedtem, hogy egy sportdobra is maradt pénzem. Viszont beszéltem a Martinnal, ő felfüggesztette a sportdob gyártást.. :/ Valakinek tippje, tanácsa, hogy hol tudok még rendelni? :)
A Markomotoros srác 14 évig volt a Suzuki motorkereskedés szerelője. Most maszek lett. Emberileg is nagyon jó fej. Persze te tudod, hova viszed a gépet, csak mondom.....
Bár többen "vitatkoztunk"itt a gumikról,én se vennék használt gumit,még ha ingyen adnák se(de komolyan).Ebben a méretben Dunlop,Michelin,25-30 ért van,az meg nem egy horror összeg érte.
Nem vennék semmi pénzért. Csak abból kiindulva, hogy egy gumi 3-4 évig normális. Aztán elöregszik és nem tapad. Én a motoromat egy garnitúra Heidenauval vettem, amit az első tavasszal dobtam a kukába. Nem tudtam megbízni benne, pedig szinte új volt . Vettem egy Michelin Pilot aktivot. A GS méretben meg elég kevés a használt gumi. Jó meg pláne. Amennyit spórolnál a gumikon, lehet hogy szervizre költenéd, jobb esetben.
Mostani motorom zsír új volt. Ezt a motort az első héten jobban be tudtam dönteni, mint a GS-t összességében, pedig ezek nem utcai gumik.180/80-14!
Szóval te tudod.
én nem variálok...marad ez a gyári megoldás....ez a h4 osram elég jo fényt ad!!! szomszédom is ilyet rakott a sv650s-be...azzal a dupla lámpával naon jol virít a gép...
Szerintem is meg lehet csinálni időben, mert ha egy hónappal előre bejelentkezel, akkor odamész és nekilátnak. Nekem a kötelező 1000-es szerviz is így lett volna, ha nem basztam volna fel az agyam 860km-nél. De ez az én hibám volt, amiért szégyellem is magam. (Vettem egy 125ccm-es motort és mikor rossz benzint tankoltam, akkor betojtam kicsit.)
Készülök a GS néhány fém alkatrészét lefestetni. A farokidom és a hátsó sárvédő is tré. Van tippetek, vagy tapasztalatotok, lehet e festeni vagy fóliázni inkább ? A farokidomon van egy 3-4 cm-es repedés. Házig ragasztható, vagy műanyaghegesztés ?