Névlegesen az enyém is 17.. de ma lemèrtem.. 20 liter bele fér.. 14,7 litert tankoltam bele még miután az 5 literes kannát bele öntöttem.. Ha szórakozok vele akkor belemegy még fél liter de annyira nem volt kedvem..
2 hete vettem elő, mentem vele 5-6 fok körül is...
1 HÉTIG ezel jártam munkába ami napi 2x3 km de a szivató nem volt rajta.. Többnyire városban voltam vele ee azért ekkora fogyasztást nem produkálhatna, nem?
Télen, hidegben normális az 5 l/100km körüli fogyasztás. Nyáron melegben lehet csak 3,5-3,7 l/100km körül fogyasztani országúton (és nem városban). Én a helyedben nem idegesíteném egyenlőre magamat. Ha nyáron is ennyit fogyaszt nyugodt vezetési stílus mellett, csak akkor kezdenék gondolkodni valamin. Neked nincs olajhűtőd, de én 10 C° alatt le szoktam takarni. Esetleg próbálkozhatsz valami szélárnyékoláson a hengerek előtt, hogy a motor és az olaj (!) is jól bemelegedjen. Igazából 95-100 C° körül van az olajnak az üzemi hőmérséklete. Ezt ugye meg sem közelíti ilyen hidegben. A karburátor beállításához semmiképpen ne nyúljál hozzá, ha eddig jó volt, mert azt mégegyszer nem tudod visszaállítani a gyári értékre (a fúvókákat persze ki lehet fújni sűrített levegővel).
Neked E-s géped van, azok gyárilag egy kicsit többet fogyasztanak az F-eseknél. A légellenállásuk nagyobb és a karburátoruknak is más a beállítása. (Egy a lényag: ha nem muszály, ne állítgasd el!)
Egyéb tipp (így látatlanban): szoruló fékdugattyú, kis nyomású gumi, kis oktánszámú benzin (még akkor is ha 95-öt tankoltál!)
Enyémnek csak 17es tankja van :-(
Viszont akkor ott valami nagyon nincs rendben. Én a helyedben elvinném egy szervízbe,nézzék meg a karburátort. ESETLEG márkaszervízbe,bár nem ismerem az áraikat.
Na megvan az eredmény.. 260 kmt ment a tartalékig. 345 nél szaggatott és leállt a motor a tartalékkal. Utána kicsit átfolyattam a csaphoz a benzint és 355 ig ment úgy ott végleg meghalt.. Volt nálam benzin kB 1,5 litert öntöttem bele és haza jöttem kB 10 km és most van benne kB még egy liter.. Kicsit kevéslem a kilométert.. Nektek tartalékkal mennyit megy el?
Légszűrőt is megnèztem. Semmi baja nem volt, teljesen tiszta... Lehet hogy a karburátor nincs jól beállítva..
valakinek van egy eladó k1 gs500 elsöfék kar???
ma reggel kibaxta a szél a garázsajtót és az pont nekiment a fékkar véggömbjének, el is pattant belöle egy 5cm darab...
cserés...
Ma kihajtom belőle, megnézem mennyit bír a tartalék.. Aztán leveszem a tankot megnézem a légszűrőt.. Kipucolom.. Ha az se segít akkor viszem szerelőhöz nézze meg a karburátorokat..
persze, itt sem a kiló számít szerintem annyira. Mikor én mentem vele, kipörgettem néha, meg városon kívül sem autópályán fix tempóval mentem, hanem összevissza, 80-tól százakárhányig :)
Asszonyka rekordja 3,48 volt eddig, de akkor tényleg 30-70 között mentünk.
én 115kg vok és alattam városban 4et...városon kivül max 100-110 temponál 3.6-3,8 szokott lenni....mult nyáron egy 80kmh max tempos élménymocizásom az alföldön...abádszalo, kunmadara,berekfürdő karcag tiszafüred, nagyiván, hortobágy,debrecen.. összevissza jó 300km...3,6ra jött ki az átlagom...
tegnap előtt én is előkaptam a rövid pihenőjéből a vasat...ma is azzal mentem ügyeket intézni a városba, kellems már, ha süt a nap.a amugy még picit zizis az idő...
Szia, asszony gs500-a alattam is megeszik 5,5öt, de nem úgy megyek mint ő , meg én 95 kiló vagyok, ő legalább 30 kilóval kevesebb :)
Egy karbiszinkron erre is ráférne valszeg, tavasszal meg is csinálom. Az mondjuk megnyugtat, hogy alatta nyugodt tempóban 3,5-4et eszik max a motor :)
4,3 - 4,6 között volt nekem emlékeim szerint, mikor méregettem, de már qrva régen nem mértem. Ha nyugodtabb tempónál is 5 felett fogyaszt, akkor ott vmi nincs rendben. Karbiszonkron, szelephézag, gyertya, lev.szűrő stb.
Gyertyákat megnéztem megpucoltam de amúgy szép barnák voltak.. Légszűrőt még nem néztem.. De ha sokat adott volna a karbi a hengerekbe akkor feketék lennének a gyertyák nem? Új gumik elől 2.3 hátul 2.7 bar
1 HÉTIG ezel jártam munkába ami napi 2x3 km de a szivató nem volt rajta.. Többnyire városban voltam vele ee azért ekkora fogyasztást nem produkálhatna, nem?
Neked E-s géped van, azok gyárilag egy kicsit többet fogyasztanak az F-eseknél. A légellenállásuk nagyobb és a karburátoruknak is más a beállítása. (Egy a lényag: ha nem muszály, ne állítgasd el!)
Egyéb tipp (így látatlanban): szoruló fékdugattyú, kis nyomású gumi, kis oktánszámú benzin (még akkor is ha 95-öt tankoltál!)
Viszont akkor ott valami nagyon nincs rendben. Én a helyedben elvinném egy szervízbe,nézzék meg a karburátort. ESETLEG márkaszervízbe,bár nem ismerem az áraikat.
Légszűrőt is megnèztem. Semmi baja nem volt, teljesen tiszta... Lehet hogy a karburátor nincs jól beállítva..
ma reggel kibaxta a szél a garázsajtót és az pont nekiment a fékkar véggömbjének, el is pattant belöle egy 5cm darab...
cserés...
Asszonyka rekordja 3,48 volt eddig, de akkor tényleg 30-70 között mentünk.
tegnap előtt én is előkaptam a rövid pihenőjéből a vasat...ma is azzal mentem ügyeket intézni a városba, kellems már, ha süt a nap.a amugy még picit zizis az idő...
Egy karbiszinkron erre is ráférne valszeg, tavasszal meg is csinálom. Az mondjuk megnyugtat, hogy alatta nyugodt tempóban 3,5-4et eszik max a motor :)
4,3 - 4,6 között volt nekem emlékeim szerint, mikor méregettem, de már qrva régen nem mértem. Ha nyugodtabb tempónál is 5 felett fogyaszt, akkor ott vmi nincs rendben. Karbiszonkron, szelephézag, gyertya, lev.szűrő stb.