Vagy 4 éve nekem a szervizes srác simán becserélte a régi lapkámat olyan méretűre, ami kellett. Talán ezt most is meg lehet játszani. Egy próbát megér.
Sajnos nagy beruházás, egy készletben minden méretből 3 db van mármint az utángyártottból ami normál méret esetén 25 rugó körül van, de ebben a méretben nincs utángyártott a hazai forgalmazóknál így marad a gyári aminek az árát megbecsülni sem tudom, de ha a darab árat nézem akkor a készlet 100 rugó fölött van ami még egy suzuki szerviznek sem jön be soha hisz a kis gs-t a többség otthon szerelgeti és csiszolgatja a lapkákat esetleg legyártatja (lehet olyat is csak nem lesz olyan tartós) így szervizbe ritkán kerül így ha vesz egy készletet akkor a járatos méretek 3-5 állítás után elfogynak és marad egy halom fémkarika amiben benne áll egy csomó pénz ezért egyszerűbb ha bekerül egy ilyen gép megrendelni a gyárit nem túl olcsón és megvárni a 2-3 hetet míg megjön. Persze ez csak a lelkiismeretes szervizekre igaz mert többnyire inkább aszondják, hogy persze megvan és ennyi meg ennyi miközben semmi nem történt, ha az állítás lezajlik 1 nap alatt akkor lehet erre gyanakodni kivéve a sokat szidott redbaront mert ott van készlet, de nem véletlenül hisz japók a tulajok.
Sportdobokat mennénk felrakatni.. Ha lábon megyünk akkor a gyári dobokat postán kellene küldeni vissza.. Az se olcsó.. Szóval egy autó üzemanyag meg tréler aztán úgy a gyári dobokat is haza tudjuk hozni :)
Ezt már kitárgyaltuk, de azért ez mégiscsak egy faszság. Nem akkora beruházás szerintem egy alkatrész kereskedőnek, h mindegyik méretből tartson 3-5 db-ot, vagy legalább a járatosokból. No mindegy, én biztos tartanék, főleg azért, mert mások nem.
Szelepkiemelőt meg már pár napja bepastolta vki, nem akkora összeg, ha magadnak akarod csinálni.
Így van, ez egy ritka lapka hiába sok a kis GS ezért nem vesz meg egy szerviz sem készletet belőle hanem ha kell akkor rendel, legfeljebb annyi van belőle neki amennyit cserekor a tulajok otthagytak., nem véletlenül drágább sokkal mint a többi.
Most csak indokokat keresel, hogyan nem lehet? Húzd keresztül, igen, a másik motoron akár.
Én anno első/hátsó kerekekhez beszabtam 1-1 deszkát éknek, aztán 4 sima kötéllel kikötöttem. Nem mozdult meg 150 km alatt, pedig össze se húzattam a rugókat.
Legrosszabb esetben alul át lehet fűzni,és egymásba akasztani.Csak nehogy széttépje a futót,ha nagyon meghúzza.(nekem 10 tonnás spaniferek vannak itthon,de volt,hogy kollégám feltépte a kamion platójából a füleket velük)
Szelep hézag ellenőrzés és karbi szinkront szeretnék.
8 éves és 68.000. km :)