Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Tudtok ajánlani megbízható szerelőt?
Szelep hézag ellenőrzés és karbi szinkront szeretnék.
8 éves és 68.000. km :)
A kálváriád velük még nem publikus?
Ez sem egy rossz ötlet..
inkább a libát kérdezd
xado zsírral....tudod én nem rágok szart ha a mociról van szó
szedd le a két rendszert oszt csááá
Erre is gondoltam.
Vagy 4 éve nekem a szervizes srác simán becserélte a régi lapkámat olyan méretűre, ami kellett. Talán ezt most is meg lehet játszani. Egy próbát megér.
Van velük gond az tény, de régi japó alkatrészben igazából csak ott tudnak segíteni.
A Red Baront hagyjuk egy undorító cég
Sajnos nagy beruházás, egy készletben minden méretből 3 db van mármint az utángyártottból ami normál méret esetén 25 rugó körül van, de ebben a méretben nincs utángyártott a hazai forgalmazóknál így marad a gyári aminek az árát megbecsülni sem tudom, de ha a darab árat nézem akkor a készlet 100 rugó fölött van ami még egy suzuki szerviznek sem jön be soha hisz a kis gs-t a többség otthon szerelgeti és csiszolgatja a lapkákat esetleg legyártatja (lehet olyat is csak nem lesz olyan tartós) így szervizbe ritkán kerül így ha vesz egy készletet akkor a járatos méretek 3-5 állítás után elfogynak és marad egy halom fémkarika amiben benne áll egy csomó pénz ezért egyszerűbb ha bekerül egy ilyen gép megrendelni a gyárit nem túl olcsón és megvárni a 2-3 hetet míg megjön. Persze ez csak a lelkiismeretes szervizekre igaz mert többnyire inkább aszondják, hogy persze megvan és ennyi meg ennyi miközben semmi nem történt, ha az állítás lezajlik 1 nap alatt akkor lehet erre gyanakodni kivéve a sokat szidott redbaront mert ott van készlet, de nem véletlenül hisz japók a tulajok.
Sportdobokat mennénk felrakatni.. Ha lábon megyünk akkor a gyári dobokat postán kellene küldeni vissza.. Az se olcsó.. Szóval egy autó üzemanyag meg tréler aztán úgy a gyári dobokat is haza tudjuk hozni :)
3000 Ft a bérlet.. Két teli tank elmenne a motorba mindkettőbe kettő kettő.. Így a legolcsóbb meg ha mégis szar idő lenne nem ázunk szét
Vigyétek lábon, oszt a bérlet árát meg tankoljátok bele.
Ezt már kitárgyaltuk, de azért ez mégiscsak egy faszság. Nem akkora beruházás szerintem egy alkatrész kereskedőnek, h mindegyik méretből tartson 3-5 db-ot, vagy legalább a járatosokból. No mindegy, én biztos tartanék, főleg azért, mert mások nem.

Szelepkiemelőt meg már pár napja bepastolta vki, nem akkora összeg, ha magadnak akarod csinálni.

http://www.bazismotor.eu/shop/...
Jövő héten valószínűleg csinálunk egy próbát hogy hogy lehet őket lespanifernezni aztán akkor már ha élesben megy nem megy vele az idő
Csak most szólsz?
Így van, ez egy ritka lapka hiába sok a kis GS ezért nem vesz meg egy szerviz sem készletet belőle hanem ha kell akkor rendel, legfeljebb annyi van belőle neki amennyit cserekor a tulajok otthagytak., nem véletlenül drágább sokkal mint a többi.
Most csak indokokat keresel, hogyan nem lehet? Húzd keresztül, igen, a másik motoron akár.
Én anno első/hátsó kerekekhez beszabtam 1-1 deszkát éknek, aztán 4 sima kötéllel kikötöttem. Nem mozdult meg 150 km alatt, pedig össze se húzattam a rugókat.
Köszi a választ. Hát szerintem a fő oka h nem ez a legjellemzőbb átmérő. Szelepkiemelője nincs valakinek Fejér megyében?
Huhh nem a motor összelapítása a cél szerintem.
Legrosszabb esetben alul át lehet fűzni,és egymásba akasztani.Csak nehogy széttépje a futót,ha nagyon meghúzza.(nekem 10 tonnás spaniferek vannak itthon,de volt,hogy kollégám feltépte a kamion platójából a füleket velük)
Azért kértem segítséget itt hogy nem e tud valaki mert már minden követ megmozgattam és senki nem tart...:) különben azt akarok én is de nem találtam
Hogyha bereled, akkor miert nem olyat berelsz, ami kifejezetten motorszallitasra van kialakitva?
Akár.