Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs valakinek egy felesleges csomagtartója a sifonérban '96-os Gs500E-re, ami pici pézé' eladó lehetne?
Mint a nagypapi szovetpapucsban?
Nem kő nekem, csak néztem, h egyáltalán jó hozzá vagy sem. Az egész motor se kőne má nagyon, bár már lassan családtag.
Minekneked abba ilyen draga holmi?
A lángnál teljes áron 2400 huf a fék és kuplungkar.
bár hogy most bepötyögtem a 99-es gs-emhez pont nem kompatibilis.
+ ahogy nézem ez még felhajló is, tehát egy zakesznál sokkal kisebb az esélye, h letörik-eltörik.
Hát gondolom azért, mert nem egyforma az emberek keze. Nekem a ciberén van állítható, nem hosszában, hanem asszem 6 fokozatban közelebb-távolabb állítható. Mivel nekem rövidek az újaim, ezért pl. nekem a minimumra van állítva, akinek nagyobb mancsa van, annak valszeg máshol kényelmesebb a fogás.
A nagyvas ára szerintem nem rossz ár, én 2010-ben vettem 4000 Ft-ért a vecsési bontóban, igaz az is zsír új volt csomagolva.
Miért jobb ez a keresztbe-hosszába állítható kar a gyárinál?
Mondjuk így se rossz, ha lerövidíti.
Itt van állítható, free shippinges kuplungkarral együtt:

http://www.ebay.com/itm/Suzuki...

Hol a pöcsben van a rövid URL ikon????
Aluhegesztő meg tudja. Kérdés, milyen lesz? Azért van ott kikönnyítve, hogy törjön.... különben viszi magával a főfékhengert
Uhh, azannyát! Hálisten rég nem kellett.
Megsértődött, amiért lecserélted.
Olyan drága?
Azt hittem egy árban van.
Pinkmotors-nál kell még megnézni!
a nagyvasnál 5360...a fék kar + 1600 a kiszállítás, legközelebb a kuplung kart törd, az csak 1730...
ááááh, xar ez igy,nagy a kezem, nem esik jol kézre ez a rövid...meg hát kell is az erőkar...
meg lehet ezt hegeszteni vajon?
Utal teged.
Én vasárnap indítottam el idén először. Pri állásba hajtva kicsit köszörültem, aztán szépen indult. Viszont a fordulatszámmérő mozdulatlan maradt. Picit megkocogtattam és magához tért. Hagytam szépen bemelegedni, majd lezártam. Kicsit később beöltöztem hogy menjek vele egy kört és akkor sem reagált indítás után a fordulatmérő. kocogtatás után újra jó volt. Miután tartósan mentem vele, már minden indításnál rögtön magához tért. Ilyet még nem tapasztaltam, ez mitől lehet? 2005-ös F-en spirálos vagy érzékelős?
20-as az a tank, csak az adatok nem minden leírásban pontosak. Találkoztam már rossz gumiméret megadással is.
Csak hogy valami jó is legyen a mai napra.. Bekékítettem az órát, kicsit kékebbre számítottam de szerintem fain lett így is
Hát szerintem elég laza csuklóval hajtottam pedig.. :D küldtem már neki jobban is tavaly, akkor nem evett ennyit.. :D Garázsban nem láttam alatta soha sem tócsát.. Olajat még nem szagoltam. :D
Indításkor persze hogy volt.. De amint kikanyarodtam az utcából ami kb 50 m le is vettem mert a következő kereszteződésig már megáll alapjáraton.. :) Na majd ezt a tankot is lemérem, meg a következőt is, ha akkor is hasonló adatok lesznek akkor kezdek vele valamit :)
Szívató nem volt rajta induláskor? Mert menet közben már nem szoktuk rajta hagyni. Ha sokszor mentél ilyen hidegben keveset, akkor ez tényleg betudható ennek. tavasszal térjünk vissza rá.
Ha a gyertyák is rendben vannak, akkor mégsem kap túl sok benzint, tehát a baj a csuklódban lesz.
Azért nézd meg hogy nem folyik e el valamerre az üzemanyag. Olajad nem benzinszagú? Láttam már olyat.