Tipikus jelenség. Én nem pisszegésnek hanem tompa koppanásnak mondanám.
Azt hiszem a lendkerék hiányával magyarázta itt valaki jó régen.A vezérműlánc ezen a fordulaton a rezonanciától nekiér a deklinek egy pillanatra...
Az mitől lehet hogy alacsony fordulatszámon alapjáraton 2 ezer alatt pisszeg és utanna kicsit vissza esik a fordulat
Néha amikor hideg még akkor le is fullad
Aki szedte már szét a motort szelephézagozni vagy vez. mű láncot cserélni árulja már el h milyen feszesre kell h állítsa a vezérmű lánc feszitő a láncot.. mert nekem elég lazának tűnik.. http://youtu.be/szwIY6lbx90
A feszítő jól működik mert ellenőriztem, de önerőből egyszerűen nem megy tovább.
A lánc jó a könyv szerint mivel 20 csapon max 158 mm lehet, nekem 149-150mm tehát nem a lánc nyúlott..
Azért furcsa nekem mert mikor a szerelő ismerősöm rakta össze akkor elég durván feszes volt 1-2mm et mozdult (és onnan is azonnal visszarúgott) viszont most ennek a közelében sincs. Az ő 20 éves tapasztalatát meg nem nagyon merem megcáfolni. De ezek szerint akkor ez lenne a jó feszesség?
2016.02.24-én kigyulladt Sárkány Gábor műhelye. Már kijött a kórházból, de az események nagyon megviselték.
Barátai szerveznek neki egy adománygyűjtést, mert az elmúlt 30 év alatt sokunknak segített Gábor a szakmai tudásával és önzetlenségével....Most rajtunk a sor, hogy ezt viszonozzuk ....
Aki tud az segítsen neki , hogy meg tudja téríteni azoknak a motoros társainknak a kárát akiknek a motorjuk odaveszett a tűzben.
Gábor számlaszáma:
OTP - 11773195-00322094-00000000
Közlemény: ne add fel....!!
hiányzik Papi? Kis fekete táltasod:-))) De szerintem a tiéd még motor:-)) állítólag az enyém utoljára (6-7 éve) egy Paksi vagy szekszárd környéki kereskedésbe volt....persze szigorúan visszatekerve:-)))
Nem azt írtam, h 6000-ként nézegetem, hanem h a könyv azt írja.
Az enyémben 85e van és kb. 3-4x ellenőriztem v. nézettem meg és 2x 1 lapkát kellett cserélni. Viszont ő maga elment már 25e km-et és ki tudja az előző tulajnál volt-e és mikor ellenőrizve, szóval én most biztos lecsekkolnám.
6000????
Mikor megvolt még a vas akkor 40.000-nél volt 1 lapka cserélve..... 60.000-nél meg a másik három.....68-nál adtam el.
A banditán is ha jól emlékszem 12.000-ként írja az ellenőrzést/cserét.... 40.000-nél nem volt semmi baja, a saját "biztonságom" miatt 55-nél megnézetem, no akkor már kellett párat cserélni. Szóval azért a gyári könyvet ne nagyon nézd, hiszen az a szerviz miatt van, hogy Ők is tudjanak valamiből élni. Ha nézted már a 12.000-res gyertyát annak se sok baja van. 20-22-őt simán elmennek.
Oldal legalján, alulról a 3. tétel:
http://nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Suzuki&motorccm=500&motortipus=GS&evjarat=2000&evjarattures=0
Ez pedig egy másik hely:
http://motoralkatresz.eu/termekek/Athena_ARI/083_79_szelepfedel_tomites/
Azt hiszem a lendkerék hiányával magyarázta itt valaki jó régen.A vezérműlánc ezen a fordulaton a rezonanciától nekiér a deklinek egy pillanatra...
Néha amikor hideg még akkor le is fullad
A feszítő jól működik mert ellenőriztem, de önerőből egyszerűen nem megy tovább.
A lánc jó a könyv szerint mivel 20 csapon max 158 mm lehet, nekem 149-150mm tehát nem a lánc nyúlott..
Azért furcsa nekem mert mikor a szerelő ismerősöm rakta össze akkor elég durván feszes volt 1-2mm et mozdult (és onnan is azonnal visszarúgott) viszont most ennek a közelében sincs. Az ő 20 éves tapasztalatát meg nem nagyon merem megcáfolni. De ezek szerint akkor ez lenne a jó feszesség?
Barátai szerveznek neki egy adománygyűjtést, mert az elmúlt 30 év alatt sokunknak segített Gábor a szakmai tudásával és önzetlenségével....Most rajtunk a sor, hogy ezt viszonozzuk ....
Aki tud az segítsen neki , hogy meg tudja téríteni azoknak a motoros társainknak a kárát akiknek a motorjuk odaveszett a tűzben.
Gábor számlaszáma:
OTP - 11773195-00322094-00000000
Közlemény: ne add fel....!!
Használt motornál tény hogy jobb átnézni mindent.
Az enyémben 85e van és kb. 3-4x ellenőriztem v. nézettem meg és 2x 1 lapkát kellett cserélni. Viszont ő maga elment már 25e km-et és ki tudja az előző tulajnál volt-e és mikor ellenőrizve, szóval én most biztos lecsekkolnám.
UUB-922 gurul még?
Mikor megvolt még a vas akkor 40.000-nél volt 1 lapka cserélve..... 60.000-nél meg a másik három.....68-nál adtam el.
A banditán is ha jól emlékszem 12.000-ként írja az ellenőrzést/cserét.... 40.000-nél nem volt semmi baja, a saját "biztonságom" miatt 55-nél megnézetem, no akkor már kellett párat cserélni. Szóval azért a gyári könyvet ne nagyon nézd, hiszen az a szerviz miatt van, hogy Ők is tudjanak valamiből élni. Ha nézted már a 12.000-res gyertyát annak se sok baja van. 20-22-őt simán elmennek.
Látom itt sem olcsóbb, akkor megrendelem ezek közül valamelyiket!
http://nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Suzuki&motorccm=500&motortipus=GS&evjarat=2000&evjarattures=0
Ez pedig egy másik hely:
http://motoralkatresz.eu/termekek/Athena_ARI/083_79_szelepfedel_tomites/