Na jó én most kicsit kiakadtam.. Felhivtam egy Suzuki szervizt és azt mondták h 24e Ft egy lancfeszito.. Ez tuti h japán... Valaki tudja a cikkszamat? Vagy h hol lehet utangyartottat szerezni? Csak mert olvastam h valakinek karbiszinkronnal meg szelephezag allitassal együtt 16e volt..
Ha minden igaz akkor a főtengelyt R.T jelölésre kell állítani és az EX tengely 2 es jelölése függőlegesen néz, az IN tengely 3 as jelölése valamivel elforgatva a függőlegestől a EX vezérmű tengely irányába, elvileg így. Erősítsetek meg légyszíves :D
budapesten v környékén ki tud ilyen beállitásokat elvégezni? haveromnak is van egy gs-e...abban is van már km bőven,de még nemvolt rajta ilyen beállitás az elmult 15évben...
Hát könyv szerint 6000-ként kell és valszeg nem véletlenül írták elő. Szóval a tiéden már qrvára aktuális lenne... Sztán ki tudja, h az előző tulaj csináltatott-e rajta egyáltalán. Ha ennyit mentél vele, akkor már egy karbiszinkron se ártana neki.
Nagyon kicsi a tűrés, mint azt visszaolvasva láthatod, nem egészséges a motornak se a nagyobb se a kisebb hézag. Az eltérést meg nem is biztos h észreveszed a motoron.
Hali, véleményem szerint egy ellenőrzés ráférne h jó értékekkel bír-e. Nekem 31E van a motorban de ha már szétszedtem megnézni középértékre hoztam hogy 12-20E km ig ne kelljen lebontani megnézni. Viszont ennyi kilométerrel semmiképp ne rakd vissza a tömítést tuti tropa (suzuki kereskedőknál kb 7200 Ft, illetve ha kell lapka 3200 ért tudnak mindezt 3-5 nap alatt beszerzik) HA esetleg kelleni fog lapka és pont 2,65mm vastagra lenne szükséged szólj és elüzletelhetjük, mert ezek már nekem nem jók:) Természetesen semmi kopás nincs rajtuk, furcsa is lenne:D
Sziasztok! A gépemben 60000 km van mióta az enyém 25000-et mentem vele. Kérdésem,hogy a szelephézag állítást ajánlatos e megcsináltatni e akkor is ha egyébként gond nélkül megy a gép. Vagy mennyi az a lefutott km ami után ajánlott?Előre is köszönöm a választ.
Nézelődni kell sok helyen soxor, én anno a vaterán vettem a ciberéhez givi konzolt egy 10-ért, aztán szintén vaterán givi maxia 52-es topcaset 30 ezerért platnistól + a kiscsávesz vmi Gilerához még egy givi konzolt is adott hozzá.
A szelepfedél tömítést kellene cserélnem a GS-emen(gs500E 2000évj.), szerintetek ez jó lesz rá:
ARI / Athena 083-79
http://motoralkatresz.eu/termekek/Athena_ARI/083_79_szelepfedel_tomites/
Köszi a segítséget: Kri
Munkadíj lapkás állítású motoroknál:
Egyhengeres, kétszelepes: 14.300.- Ft
Egyhengeres, négyszelepes: 16.500.- Ft
Soros kéthengeres, kétszelepes: 18.200.- Ft
Soros kéthengeres, négyszelepes: 24.800.- Ft
Óbudán a Kékholdot már többen dicsérték, én még nem voltam ott, nem ismerem az áraikat.
Ahol érdeklődtem suzuki márkaszerviben ott 15 ért csinálják.
eddig én magam csináltam a gs-en minden szervizelést. de ilyesmihez nem értek!
Nagyon kicsi a tűrés, mint azt visszaolvasva láthatod, nem egészséges a motornak se a nagyobb se a kisebb hézag. Az eltérést meg nem is biztos h észreveszed a motoron.
Közben nézek használtan is, hátha olcsóbban kijön