Valaki tudott nekem ingyé gumit, de sajnos nem a gyári méret hátul. Oda 140/80 r17 az első meg párba volt hozzá az meg 110/ 80 r19 az sajnos sehogy sem jó... Ha sikerül egy elsőt is szerezni akkor fel lehet rá rakni ideiglenesen azt a méretet?
Urak! Valaki ismeri mélyebben a legutolsó szériás (K5, K6, K7) GS500 villamosságának világát? Tehát a fojtószelep-potméteres, kipufogógáz-visszavezetéses modellekről lenne szó.
A kérdés a következő lenne: a jobb oldali farokidom alatt található egy 4 és egy 1 pólusú csatlakozó gyári immobiliserhez. (Immo hiányában a 4 pólusú 2 pontja gyárilag egy rövidzárral van áthidalva). Szóval valaki találkozott már ilyen gyári indításgátlóval? Gugli nem a barátom, mert nem talált semmit sem erre vonatkozóan...
Ja :) Én is imádom, amikor a nagy újítás eredménye valójában szarabb mint addig volt. Hány meg hány jármű vagy szoftver "fejlesztésnél" láttuk ezt már. Lehet, hogy csak azért nem tetszik, mert még szokatlan, de egyenlőre nem tetszik. :)
Így van :) Az eső állhatna már el kicsit hogy száraz legyen az aszfalt most nálunk,mert hideg ide vagy oda gurulni kéne egy kicsit eléggé vashiányos vagyok :)
Ja biztos jó lesz :) Mostanában mióta Romániában előtérbe kerültek az aszfaltfelújítások,át-átjárunk döntögetni,a Mátrához képest királyság :) Egy új hátsó papucsot még kiizzadok mire jön a szezon aztán mehet a rakenroll :) Tényleg gagyik ezek a szmájlik :) :)
Írok egy üzenetet, erre kibasz hogy lépjek be újra...
Szóval Transzalpinát is át lehet szelni még GS-el, de 2200 körül már igencsak fogynak a lovak.
ha szeretsz kanyarogni, akkor főleg a déli oldal alsóbb részeit fogod szeretni!
Nem vagy egyedül...én a gs óta egy tízest rántottam magamra....ebből legalább 8 kg a hasamra jött....bár a pöcsömet még mindig ugyanúgy látom mint rég....lehet ,hogy az is nőtt???
Hogy ez milyen elbaszott ronda oldal lett.....
Az én gépem 2003 as 34000 el vettem három és féléve,állítólag akkor volt cserélve láncszett most 60000 van benne,de már állítottam kétszer utána az idén. Tehát 26000 t mentem vele ebbe legtöbb túra,hegyek is vegyesen nagyon jól bír mindent két személlyel felpakolva is,nagyon szeretem ezt a gépet :) Jövőre Transalpinára szeretnék elmenni. Ja és nagyon fordulékony nem dicsekvés,de egy pár vezetéstechnikai versenyen már az elsők között végeztem vele többször is :) Persze nemcsak a motor ami számít ilyenkor ,de nem is az utolsó szempont :)
Igen lehet,30 százalék kedvezményem van,de nem egyformán alkalmazzák,gondolom úgy csinálják,hogy nekik jó legyen :) Pl fékbetétet kedvezménnyel drágábban adtak,mint teljesáron más boltban :) Olajat szoktam venni,meg inkább a kocsihoz,Opelem van,ahhoz jó árban van minden itt jó a kedvezmény,egy új generátor annyiba kerül mint a régi javítása :) Viszont nagy előny hogy ha kell valami megrendelem és másnap itt van . Bár a neten rendelt dolgok is megérkeznek hamar úgy tudom.
A kérdés a következő lenne: a jobb oldali farokidom alatt található egy 4 és egy 1 pólusú csatlakozó gyári immobiliserhez. (Immo hiányában a 4 pólusú 2 pontja gyárilag egy rövidzárral van áthidalva). Szóval valaki találkozott már ilyen gyári indításgátlóval? Gugli nem a barátom, mert nem talált semmit sem erre vonatkozóan...
Már 1 hete 16 órát tolok le 2 munkahelyen hogy meglegyen az ára meg a lánc szett is..
Már 1 hete 16 órát tolok le 2 munkahelyen hogy meglegyen az ára meg a lánc szett is..
Mert úgy azért durva a 10 kiló.
Szóval Transzalpinát is át lehet szelni még GS-el, de 2200 körül már igencsak fogynak a lovak.
ha szeretsz kanyarogni, akkor főleg a déli oldal alsóbb részeit fogod szeretni!
...kibaszott bénák ezek a szmájlik
Hogy ez milyen elbaszott ronda oldal lett.....
Mondjuk eddig én is szarul állok.