Olyan mint a tied,megy,tombszeruen egyben van a fek az...........van,derektoro ulespoz.
Lassan elkeszulok,kidobtam az ules alol mindent,meg a lampat is ki fogom baxni.
Egy dolgot elfelejtek mindig,a benzincsapot.
Nekem a Hornet is bejött amikor ráültem.
Valamivel kompaktabbnak, könnyedebbnek tűnt mint az FZ6, de az is nagyon jó gép. GSR-hez még nem volt szerencsém, de tény hogy jobban néz ki.
Azt annyira nem lihegem túl... Mielőtt a mostanit vettem...az S2-ket nézegettem. Volt olyan aminél a tulaj észre sem vette ,hogy elhagyta a záró anyát....a lötyögő lánckerék hamar meggyaszálja a tengelyt...és akkor kakukk ..
A közeli garázsban van egy fanatikus fazeres (sokan járnak hozzá) Mutatott pár kihajtást...olyat is amelyik már gyárilag biztosítással volt szerelve. A motor kiba jó....de ez a kis probléma létezik.
A fazer óta az Fz6 képtelen volt kinőni az első lánckerék magától való leforgását....pedig már gyárilag is mókoltak rajta..
...a gsr vázas nyűgjéről eddig nem hallottam...és ez odabaszósabb mint egy kihajtós tengely aranyáras cseréje....:(
Jah esc ha egy gsr es elso kerekkel fogsz egy padkat 40-nel tobbel vaznyaknal kettereped.
90% emiatt kerul bontoba,vazat talalni eselytelen.
Csak a gsr forumban 5 ev alatt legalabb 4-5 ilyen volt.
Suzuki. Nekem jobban tetszik a hátsó lengővilla, tank oldalán lévő indexes idom, lámpa+műszeridom sokkal egységesebb és kifinomultabb, sorolhatnám még. Nemtom, vhogy a a villásnál úgy érzem, h fogtak egy idomost, leszedték róla az idomokat, oszt le van szarva alatta hogy néz ki.
Szerintem a suzi kifejezetten szép. A műszaki tartalom az persze más kérdés.
Volt szerencsém mindkettőhöz csak azért vettem végül a GSXF-et, mert kellett a fejidom, k.rva jó gép (szerintem)
Lassan elkeszulok,kidobtam az ules alol mindent,meg a lampat is ki fogom baxni.
Egy dolgot elfelejtek mindig,a benzincsapot.
Na majd egyszer kipróbálom én azt a híres F3-ast!
Es nem a blokk hanem a futomu-fek miatt.
Ebbol nekem meg gondom lesz.
Tényleg jó gépek, bár lehet neked méretre már kicsinek tűnne.
Valamivel kompaktabbnak, könnyedebbnek tűnt mint az FZ6, de az is nagyon jó gép. GSR-hez még nem volt szerencsém, de tény hogy jobban néz ki.
A közeli garázsban van egy fanatikus fazeres (sokan járnak hozzá) Mutatott pár kihajtást...olyat is amelyik már gyárilag biztosítással volt szerelve. A motor kiba jó....de ez a kis probléma létezik.
...a gsr vázas nyűgjéről eddig nem hallottam...és ez odabaszósabb mint egy kihajtós tengely aranyáras cseréje....:(
90% emiatt kerul bontoba,vazat talalni eselytelen.
Csak a gsr forumban 5 ev alatt legalabb 4-5 ilyen volt.
Amugy egykutya,vegyel csoppert.
Szerintem a suzi kifejezetten szép. A műszaki tartalom az persze más kérdés.
Ki melyikre gerjedne és miért?