Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A piac japo oldalan az MT09 Tracer az egyertelmu best mindenes.
GSR 750 és nincs több kérdés...
Volt szerencsém mindkettőhöz csak azért vettem végül a GSXF-et, mert kellett a fejidom, k.rva jó gép (szerintem)
haha.....neked a robesz méreten felül minden nagy:))))
Olyan mint a tied,megy,tombszeruen egyben van a fek az...........van,derektoro ulespoz.
Lassan elkeszulok,kidobtam az ules alol mindent,meg a lampat is ki fogom baxni.
Egy dolgot elfelejtek mindig,a benzincsapot.
Egyébként sokan használnak erre a célra 600rr-t. De az még egyáltalán nem olcsó.
Na majd egyszer kipróbálom én azt a híres F3-ast!
Inkab az f3,jobb vaz,allithato futomu,105 lo.
Pedig jó lenne valami olcsó naked gymkhanázni, fullra felcsövezve...
A 600f jonak tunik,bar egy sprod bizgere a modernek mellett.
Es nem a blokk hanem a futomu-fek miatt.
Ebbol nekem meg gondom lesz.
Csopper után is hasonló a feeling.
Tényleg jó gépek, bár lehet neked méretre már kicsinek tűnne.
A GSR-nél nem javítottak ezen a nyaktörő dolgon???
Na de a GS után neked minden bejött ami erősebb,gyorsabb...és könnyebb rajta meghalni :)
Sok problema letezik.Semmi sem granitszikla.
Nekem a Hornet is bejött amikor ráültem.
Valamivel kompaktabbnak, könnyedebbnek tűnt mint az FZ6, de az is nagyon jó gép. GSR-hez még nem volt szerencsém, de tény hogy jobban néz ki.
Azokat csak hirdetik, de nem adják el....
Azt annyira nem lihegem túl... Mielőtt a mostanit vettem...az S2-ket nézegettem. Volt olyan aminél a tulaj észre sem vette ,hogy elhagyta a záró anyát....a lötyögő lánckerék hamar meggyaszálja a tengelyt...és akkor kakukk ..
A közeli garázsban van egy fanatikus fazeres (sokan járnak hozzá) Mutatott pár kihajtást...olyat is amelyik már gyárilag biztosítással volt szerelve. A motor kiba jó....de ez a kis probléma létezik.
Es tulliheged a letekeredo csavart,ragaszd be,vegyel olyat amit nem raz le,ellenorizd,huzd meg surun.
Nem reklamozzak,egy idoben olvastam a forumjukat.
A fazer óta az Fz6 képtelen volt kinőni az első lánckerék magától való leforgását....pedig már gyárilag is mókoltak rajta..
...a gsr vázas nyűgjéről eddig nem hallottam...és ez odabaszósabb mint egy kihajtós tengely aranyáras cseréje....:(
Külsőre valóban szebb a gsr....:)
csopper van...több nem kell...sőt...már rálocsoltam egy Gs árát :)
Jah esc ha egy gsr es elso kerekkel fogsz egy padkat 40-nel tobbel vaznyaknal kettereped.
90% emiatt kerul bontoba,vazat talalni eselytelen.
Csak a gsr forumban 5 ev alatt legalabb 4-5 ilyen volt.
Egy kawa sportosabb egy honda jobb.
Amugy egykutya,vegyel csoppert.
Suzuki. Nekem jobban tetszik a hátsó lengővilla, tank oldalán lévő indexes idom, lámpa+műszeridom sokkal egységesebb és kifinomultabb, sorolhatnám még. Nemtom, vhogy a a villásnál úgy érzem, h fogtak egy idomost, leszedték róla az idomokat, oszt le van szarva alatta hogy néz ki.

Szerintem a suzi kifejezetten szép. A műszaki tartalom az persze más kérdés.
Pro és kontra.
Ki melyikre gerjedne és miért?
A hahun az van fenn az elado mit akarka kezedben meg az a penz lesz amit a vevo ad.