Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem....de oda is van irva. Ezt mar akkor jeleztem az emberkenek. Eleve rohadt magasra tette a hatso dobozt...
Nekem az szokott tetszeni, amikor felteszik 2 méter magasra, és még előre is döntik majd` 45 fokot...
Nézd kívülről..
Érthetetlen miért kell az égig emelni a hátsó dobozt. Én konkrétan az ujjam alig tudom bedugni a konzol meg a motor "feneke" közé.. De ugyan így elég furcsán tágasra sikerült oldalt is. Na nekem például leginkább ezért lesz ez "nem jó" mitöbb, csúnya is.
Üdv!
Most tettem szert egy gs 500 ra viszont a km és a fordulatszám mérő órák üvege belülről maszatosnak látszanak. Ezt lehet valahogy orvosolni?
Csinaltam par doboztartot,taskatarto nem mind lett szep de egy miimalis eszetikaraazert fektettem munkaorat.
Nem fikazas de az a pagoda alaku epimeny nm tul csinos.
Valóban, ez nem a Te műved, de azon az oldalon találtam. link
Embörök, az lehet, h az oldalsztender rugója elfáradt? Ugyanis amikor felhajtom, nem megy teljesen fel, hanem kb. 2-3 cm lötyizik és bukkanónál, gödörnél felkoppan a végállásba, ahol tulajdonképpen lennie kéne. A csavar koppra meg van húzva. Esetleg van vmi tömítő anyag a forgó résznél, ami kikopott v. kiesett nekem?

Gondolom a rugónak kéne a sztendert felhajtott állapotban feszesen tartani, h függőlegese irányba ne tudjon mozogni...
Nekem nincs.lelkem:)))

Muanyag cumot nalam biztis nem lattal oldalt. Masert meg nem tartozom felelosseggel:-(( nekem eleve sose volt markas dobozom....ami nem markas annak meg fem a platnija. Igy a givis-akarmilyen holmirol nem is tudok nyilatkozni. Anno egy gyari gs felso konzol (oldalsot nem is lehetett kapni!) valami 47.000ft volt! Tehat ertelemszeru hogy az ember nem adott ki annyit erte max ha egybe megvett mindent a boltba (moci-tarto-doboz). De az arak ma se sokkal olcsobbak bar markafuggo. A kollegam kis cbf125 hondajara szinten valami 27000volt a kis tarto. Amugy igye az 5kg nem a tarto hibaja volt sose hanem a 2 ful szakadt le nagyobb suly alatt. Nekem is, masnak is.
Azért ezek a 3-5-10 kilós, meg 100-130km/h sebességhatárok amik a dobozokhoz meg a konzoljaikhoz járnak, a legtöbb esetben nem azért vannak, mert olyan gyenge szar lenne az a termék... ezzel csak a gyártó hárítja a felelősséget a fogyasztóra, ha baj történne, véletlenül se lehessen hibáztatni. Ha beleteszed a hátizsákod, laptopostól, termoszostól meg a többi aprósággal a hátsó dobozva máris túllépted a gyártói ajánlást. Szóval egy egy érthető lépés részükről, mert így kb a dobozos balesetek 99 százalékánál el is hárították a felelősséget.
Ugyan nem szoktam mérlegelni a dobozaim súlyát, de sokszor előfordult hogy a névleges terhelhetőség többszörösével használtam őket, tartósan és masszívan a névleges sebességhatár fölött.

A fikázások akkor fikázások, ha annak veszed.. egyébként maximum észrevételek, amiket aztán vagy megfogad valaki, hogy jobb terméket állítson elő legközelebb, vagy nem.
Azt megértem, hogy neked a funkción és az olcsóságon túl más esetleg kevésbé számít.. de azért ennél szerintem összetettebb kérdés, hogy mi lesz másoknak `jó doboz` `jó doboztartó` vagy jó akármi... és valószínűleg mindegyiknél lesz jobb is, bármennyibe is kerüljenek.
Na haragudj, nem akartam a lelkedbe gázolni. Nekem sincs pénzem, így ezért is kezdtem el azt az oldalt nézegetni, hogy minél olcsóbban megússzam a nem régen vett motor "feldobozolását". Viszont pár olyan megoldást is találtam ott, amitől felállt a szőr a hátamon: GS vázához hegesztgetést, stb. "Elvi hibás" dolgok is vannak bőven: oldaldoboztartóként felcsavarozni a Givi Monolock platnijait függőlegesbe állítva (ez dedikáltan 3 kg teherbírású), mikor pontosan ugyanannyiért lehet megvenni a 10 kg-ra garantált Monokeyt is. Tehát hiába csinálsz akármilyen erős konzolt, egy kátyúnál könnyedén letörhet maga a doboz tartófüle. (Neked szerencséd volt, egy ismerősöm a DSLR fényképezőgépét objektívekkel együtt törte pozdorjává egy letört fülű, lesett Monolock dobozzal.)
Amúgy már a jelenlegi bolti árak sem olyan elrugaszkodottak, Givi doboztartó GS500-ra, de végülis használtat kerestem 12 ezer forintért (+postaktg.) az erősebbik, tehát Monokey (10kg-os) platnival. Csak azt nézd meg, hogy ez a 80 deka súlyú konzol "gyárilag" hová van bekötve!
Amúgy igen jó ötletet is találtam az általad linkelt oldalon, pl. az ülés alá fűzhető hevederes szövet oldaltáska-páramtól tényleg feszült az ülés zárja, így "lekoppintottam" a 2-es alulemezből általad készített zárbetét-kiemelőt. Az perfekt!
Nem akarok vitatkozni, az enyém is csak egy vélemény (legalább őszinte), amúgy nem tudtam hogy az az oldal a tiéd.
Ez nem visszavagas. De manapsag sok helyen latom, olvasom a fikazasokat. Ezek az irasok reszemrol 8-9 eve keszultek..... Azota erdekesmod senki nem kuldott " sajat verzos" munkat. A boltba a hulyegyerek is betud menni venni egy gyari szart amire nagy matrica van felrakva hogy max 5kg..... En a Gs-sel megjartam jopar orszagot es aki ott volt igazolhatja hogy a cumom nem 30kg volt ha pl. A csomitarto a kerdes. De barmi kellett nalam volt:-) a tovbi dolog meg? Olcson...majdnem szemetbol...... Nekem sose az volt a kerdes hogy milyen. Hanem hogy a funkciojat elassa...es olcso legyen. Semmi erzelmez nem lattam es most se lattom egy 20.000ftos gps tartonak vagy egy 60.000res kameraalvanynak. Pedig akkor meg evi 25-26.000kmeket mentem evente.
Attól hogy valaki például nem tud hegedülni, attól még pont ugyan úgy meghallja ha más se tud...

Szóval furcsa visszavágás ez a gányolj jobbat mentalitás
Örülök neki. Neked gányolás, másnak spórolás. De csinálj valamit nyugodtan, dokumentáld, küld el és nagyon szívesen felteszem a PROFI munkád mintának.
Az osram night racer izzó úgy tudom kifejezetten motorokhoz készült. Ha sima night breakert teszek a motorba akkor a rezonancia miatt nem vágja tönkre hamarabb azt? Vagy nincs különbség? Meg éri az a plusz pénz a night racer izzót?
Ismerem az oldalt, némelyik megoldás döbbenetes gányolás.
hali,

a lámpa taróra gondolsz és a króm körre?
http://www.akmt.hu/sufnituning...


Csomagtartók:
[WEB]Bandit - 1-2-3 doboz és doboztartó konzol
[WEB]Bandit - KONZOL, doboztartó
[WEB]Bandit - KONZOL, doboztartó NAGY túrákra
[WEB]GS500 - Csomagolás Gs500-on /Doboztartók, táskák/
[WEB]GS500 - HBALI doboztartó konzolja
[PDF]GS500 - Doboztartó
Valakit érdekel új első féknyereg felújító készlet?
Akkor rendben van :)
Na végre eljutottam odáig, hogy raktam fel képeket róla :)
Tegnap voltam Nagykanizsán tuning találkozón, előtte kora reggel lemostam a kicsikét. :)
Motoros idő volt szerencsémre, igaz kicsit esett ott de visszafelé már nagyjából felszáradtak az utak.
Valaki Zalaegerszeg környéki? :)
minimálisan mindegyik súrlódik..főleg az úszó ágyazású tárcsák
Bocsi a helyesírási hibákért de telefonról szoktam írni és néha mellé ütök, remélem azért még érthető amit írok
A motort menet közben nem fékezi, elhanyagolható ilyen szempontból, csaj kézzel érezni hogy hozzá ér picit de fékhatása nincs. A motorfék erősebb
Nem feltétlenül kell cserélni, az a betét jobban kopik, de nem annyival. Amíg van rajta hús, használható, ha nem egyformán kopott is.
Itt nincs visszahúzó rugó, csak a féktárcsa forgása veri le magáról a nyomás megszüntével a betéteket.
Szerintem szét kellene szedni teljesen. Vagy ha nem is teljesen, de úgy, ahogy Ini írta, a karmantyúkig és kitisztítani. Én nem hallom/érzem, de nem foghat a fék a kerék forgatásakor. Éppen csak egy kicsikét surmolhat.