Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Visszafelé írtam!
Láttam már picikét keresztben visszaerőltetni próbált dugót.
Akkor nem olyan vészes így. A fix(álló) pofa viszont felé olyan vastag mint a mozgó (amit a dugattyúk tolnak) akkor csere érett már, nem?
ja és annyi hogy kb minden betét egy kicsit hozzáér a tárcsához
de
egy frissen kitakarított-felújított nem ér hozzá egy kicsit sem....egy ideig......
annyi a történet hogy dugattyú(k) kinyom megtakarít szép csillogósra pl fogkrém
a karmantyú (ha a munkahengeren belül van a porvédő azt is) kiszed, horony kitakarít fémtisztára( ln egy meghajtott kiélezett bicikliküllőt használok erre a célra) aztán ha nem nagyon gagyi a gumi mehet vissza
de amin nem kívül van a porvédő az többnyire meg van halva szóval érdemes cserélni kb 3-5-7 ezer ft/ dugattyú
aztán a karmantyú(porvédő)+dugatyú vazelinnel nagyon-nagyon vékonyan megkenve szépen lazán erőlködés nélkül összenyom
utána jöhet a légtelenítés és kész a fék
szóval nem kell hozzá gépésztechnikusi végzettség, de aki még szimót sem szerelt soha az életben az inkább ne kezdjen hozzá

ja és senkit sem buzdítok arra hogy féket javítson otthon, mert még a végén valami felbújtó vagy mifene leszek
csak azt írom én hogy csinálom már sok éve
Csak addig, hogy ne essenek ki és úgy a peremén pucoltuk meg és megolajoztuk de akkor is ugyan úgy előbb jött az első dugattyú. összerakàs után szinte ugyanaz az eredmény. Nem vészesen de hozzá ér. Ez így a normális? Teljesen úgy úgysem fog pörögni mintva bicikli kérek nem?
Basszus mi tsanyival olyan profik voltunk hogy na.
Levegővel úgy kilőtte a dugókat vagy 4 mandínert pattogott mire megállt a műhelyben.

De egy szem baja nem lett.Kemény mint a vídia az a dugó.
Teljesen kipumpáltátok, vagy csak addig, hogy ne essen ki? Elsőnek elég addig, hogy ne jöjjön ki.
Valószínűleg amelyik nem mozog, az van megszorulva. Visszafelé is nehezen járt a szoros dugó? Nem tudom, mennyi szerelési rutinotok van, szét meritek-e szedni, de nagyon finoman kell vele bánni. Ha kijöttek a dugattyúk, fékolajjal szépen ki kell takarítani a trutyit. Legjobb lenne új karmantyúkat belerakni, meg porvédőket is. Összerakásnál kell nagyon vigyázni, nehogy keresztbe forduljon egy picikét se. Dot 4-es fékolaj bele, és légtelenítés.
Üdv ithon csinálgatom a kis gs-emet most cseréltem egy karbi mebránt és egy suber tűt és most valahogy ingadozik a fordulatszám és durrod a kipu amikor felpörgetem és amikor leesik a fordulatszám akkor is! ilyenkor mi lehet a probléma?
Veszek majd szalagot hogy vissza tudjam tekerni aztán leszedem róla ami most van megnézem
Haverommal szétszedtük, kipumpáltuk a fékmunkahengereket és fektisztitóval lefujtuk meg be olajoztuk. Az normális ha a fékcsőjöz közelebbi dugattyú jön csak kifelé és a másik csak akkor ha az elsőnek "befeszítünk" hogy már ne tudjon tovább jönni?
Nem blokkol de van ellenállása, nem vészes, de súrlódik folyamatosan. Vagy egy bizonyos fokig minden mototon hozzá érnek a pofák?
Kérdés hol törött el. Ha csak a műanyag tekerő, akkor az orvosolható, ha maga a tengely, amire rámegy, akkor passz. Valszeg szét kéne szedni a műszert, szigszalag leteker és megnézni mi és hogyan tört el alatta.
Csak finoman hozzáér a betét a féktárcsához, vagy szorul is? Próbának elég, ha kiveszed a betéteket és a környékét féktisztítóval letakarítod, főleg a dugattyúkat. Aztán, ha mégsem elég, lehet szétszedni.
Ha kitörött akkor simán vissza lehet csavarni vagy hogyan van?
Nagyon szép :) az enyém kék :) majd ha lesz egy kis időm akkor csinálok képeket is aztán felrakom :)
Most rendeltem fényvisszaverő felni csíkokat rá kéket :) azt még felrakom aztán utána :D
Egyik ismerősöm a kocsiján már sokszor cserélt fékbetèteket, ő tudna nekem segíteni. Vele már neki allhatunk? Vagy tényleg akkora szop*s?
Sziasztok! Egy nagyon távoli külföldi ismerősöm kérdezi, hogy a jelölt alkatrészeket itt nálunk hol lehet levadászni. Nálunk nincs.
Banditra kellene neki és úgy tudja a GS-el ez kompatibilis.
Thx!
Itt láthatod, mondjuk nekem a tekerője egy kicsit más formájú, de a felfogatás ua.

nullázó
Én is pont annyiért vettem az én 2007-esemet augusztus elején. Nekem egy hátsó féktárcsa betéttel és egy akku csere játszott azonnal, de ezeket le is bírtam alkudni az 549-es kínálati árból.
Akkor így nézett ki:
A nullázó egy tekerő, ami belül lyukas és egy qrva kicsi csavar megy bele, ami ráfog a tekerő tengelyre. Én asszem azt a lyukat be is szilóztam, mert 1x elhagytam azt a kis bisz-basz csavart.
Plusz a karmanyú hornyát kiganézni, szörnyű hogy szokott kinézni a gumi alatt
Bár érdemesebb egy felújító készletet betenni ha már szorul
Nem bonyolult de full kezdők inkább ne csinálják
Szét szedtem már, hogy megnézzem. Ki húztam a kilométer órát a burkolatból, akkor láttam hogy belül le van tekerve az egész szigszalaggal. Azt viszont nem akartam leszedni mert gondolom a szigetelés miatt tették rá. Amúgy hogy lehetett nullázni azzal a kis pöcökkel? Tekerni kell vagy csak benyomni? Mert ha tudom hogy működik akkor egy egyszerű csavarral lehet hogy tudom orvosolni a problémát.
Mennyi kB egy bontott műszer egység? ( azon a km állást viszont tekergetni kell hogy annyi legyen mint az enyémben van.
Kereken 500 ezer a vétel ára :) + az átiratás. Nagyon jó áron jutottam hozzá :)
grat...széles utat...mennyiért sikerült kifogni a 2007est?
xerintem szét lehet csavarni, vagy keress egy bontottat...komplett óratestet...
Ja és még lenne egy olyan problémám, hogy a műszer egység napi kilométer nullázója le van törve, belül a műszer egység teljesen át van tekerve szigszalaggal.
Valahogy meg lehet oldani, hogy le tudjam nullázni a napi számlálót? Vagy egy új műszer egység kell rá?
Akkor valóban félre. Még csak most kezdtem el az egészet, sokat kell még tanulnom :) akkor inkább el viszem szerelőhöz :)