Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ezekre itt miért is nincs lehetőség?
Az a baj, hogy csak a saját netezési szokásaid veszed alapul, pedig sokan úgy olvasnak/kommentelnek fórumon, mint más chat-en.
Amúgy is 1-2 közös gurulás után kialakulnak az ismeretségek.
ez csak arra lett volna hogy túrát összehozni meg ha valakinek problémája van annak segíteni, de akkor hagyjuk is...
hogy ne mondd nem segítőkész a fórum:
1.-Adatlap, hogy legyen "arcod" .
2.-van kereső ! dobja ki a témában a régebbi hozzászólásokat. 149422 db hsz. idáig.
vagy a hsz -be beírsz egy örökzöldet, olaj akksi ect biztos lesz aki ír. ( kivéve aki érzékeny az arcnélküliekre )
ui : jó kis csapat ez . de érdekes próbálkozás innen tagokat toborozni.
ne offoljál már...húzz a facebookra a kis közösségedbe...nyahh
Vagyunk még így páran!
nem tudom a kettő hogy függ össze.... de nem ezt kérdeztem...
én még fosbúk szűz vagyok
Akkor vissza a hatszázasokhoz....még mindig nincs arcod
nem tudom mihez nincs arcom... Csak itt nehezebb visszanézni szerintem, de iparkodok valami jó kis hangulatos csopit azért összehozni, mert voltam egy banditosban és annyira jó mikor mindenki aktív és segítőkész. Amúgy ez se rossz ez tény és akkor az első kérdésem az hogy valaki tud olcsó doboztartó konzolt? (gs 500 e 1999)
Olyan távol tartom magam a Facebook-tól, amennyire csak lehet. Jó ez a fórum. Amit akarsz, azt itt megtudhatsz a GS-ről.
ha ha...itt sincs arcod hozzá...
..amúgy a fosbúk már nem trendi
...lehet ,hogy nincs meg a megfelelő fojtás ..stb.
mindenképpen ha változtatsz valamit a rendszeren...akkor az egészet újra meg újra össze kell hangolni..
..nézz egy gyertyaképet....az jó kiindulási pont a dús vagy szegény keverék eldöntéséhez..
Full nyitottat tettem a hondára..és akkora LETT AZ ÖBLÍTÉSE ,HOGY FURA MÓD feketébb lett a gyertya....a gs-nél pont ellenkezőleg..
..mondjuk full eltérő a két rendszer és felépítés..
Már aki fent van.
https://www.facebook.com/group...
Gs 500 e tulajoknak hoztam létre ezt a csoportot mivel most került egy a tulajdonomba és sehol nem leltem egy csoportot sem ami magyar nyelvű. Szeretném ha minél többen lennénk és hasznos dolgokat osztanánk meg egymással akárcsak itt, de szerintem facebook-on egyszerűbb :)
A 6 az sok, ha nem húzod neki. Most Erdélyben, ahol volt lötyögés is, 4,9 körül is evett, de nem eszeveszett tempónál 5 - 5,4 között szokott enni, bár régen mértem huzamosabb ideig.

Enyémben 35ekm körül van és egy deka olajat nem eszik, legalábbis eddig nem evett. Cseréld le azt a dobot, egyébként is qrva hangos, még a yoshimnál is hangosabb.

Mellesleg, ha nincs összehangolva a gép a kipuffhoz és mondjuk egy esetleges sport légszűrőhöz, akkor nem igazán van sok értelme.
Már csak azért kérdezem hogy hajlamos e enni az olajat, mert ha igen, hiába látom azt hogy nem változik a szint, lehet hogy benzinnel pótolja. Ezért nézem meg az állagát.
Amiket összeolvastam mind azt írja, hogyha megy rendesen, nem jön a kék füst, akkor az lehet hogy túl sok üzemanyagot nyom a hengerekbe. Ezt aláírom, mert akár hogy húzom 6 liter körül eszik. Szerintem a "cső" az oka. Megy fel a gyári dob, aztán meglátom mi lesz.
Hétvégén megnézem milyen az állaga az olajnak. Sok nem kerülhetett bele, mert azon a szinten van mint ahogy pár 1000 km-el ezelőtt feltöltöttem.
Amúgy a CBR hajlamos enni a full szintetikus olajat? (Repsol 10W50 Race vagy mifene)
Annak nincs értelme hogy most lecserélem, aztán 1000 km után megint enyhén benzinszagú...
Hát fingom nincs, főleg úgy h megy rendesen.
Doboz gyufa.
Közbe rájöttem hogy azt arra írták hogy 2 henger nem ment. Nekem meg benzinszagú az olajam ha olvastad az előzményeket... Ötlet?
Láttam ma egy márkatársat a XIX.József Attila utcában.Reggeli ködben indult útnak,szép,tiszta GS-sel. Vajon közülünk(fórum) való?
Ataaa, amia fórumon ment az a vákuumos nyomásszabályzó membrán átszakadás. De állítólag akkor szokott átszakadni, ha sokáig nem használják a gépet és kiszárad a membrán és átszakad, vagy vmi ilyesmi.

Itt írkálnak róla: link
Nincs vkinek itt pöstön egy akksija, ami már ugyan szar, de ha feltöltöm, akkor még kibír annyit, h bemenjek vele a melóhelyre a garázsba, ahol téli álmot fog aludni. Le akartam szedni, h majd feltöltöm még rendesen, de már annyira össze volt rohadva a csavar, h letörtem a gecibe a sarut. Mondjuk nem kár érte, mert már nagyjából kuka volt, de így akksi nélkül nem tudom bevinni, venni egyet és felsavazni stb. nem túl értelmes dolog így tél előtt.

Szóval ha van vkinek please, megspórolok neki egy utat az akksileadóba.
Hello. Sok alaktrész kompatibilis a GS500-al. Nekem csapágyak és szimeringek mind 500-ashoz lettek rendelve amikor enyémet felújítottam. Enyém egyébként GSX400E volt, mostmár 500-as. Csak hengert és hengerfejet kellett cserélni, főtengely löket és hajtókarok passzolnak.

http://www.bike-parts-suz.com/...

Ezen az oldalon szinte minden suzukinak megvan a robbantott ábrája, gyári cikkszámokkal. Innen lehet dogarászni hogy melyik alkatrészek azonosak gyárilag.
Blokkot keresek, köszönöm a segítséget már egyeztettem az adatokat több ágon és jó.

üdv